Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Gelukkig download hij op de PS3 een stuk sneller dan op de 360.
    Want dat duurder echt onegveer 1,5 uur voordat ik klaar was.

Net een potje gespeeld op de 360 en het was ff wennen om weer PES te spelen.
    Wil je je knoppeninstelling veranderen zie je tot je verbazen dat je alleen de X/B/A/Y knopjes kan veranderen terwijl bij mijn RB en LB geen knop zitten.

Ondanks dat speelt het toch wel lekker en ga ik hem nu maar op de PS3 proberen met een hele controller.

2. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik was hem binne 10 min aan spele op de 360 dus :p ligt er niet aan. maar nu ik toch bezig ben, fantastish spel leuke en grappige wedstrijden gehad . een voorbeeld gaf een hoog steek balletje en keeper en verdediger kwamen naar de bal. de verdediger wilde de bal weg maaien maar stopte (met mnooie animatie) omdat keeper aan kwam maar keeper kon niks omdat die schoppende back lkkr bezig was dus stuiterde weer terug via borst keeper ofzo (keeper sliding en verdediger sprong er al half schietend en canceldend over heen) en tikte hem er in heb hem zo vaak herhaalt zag er zo mooi uit 8). maar kan iemand mij vertellen hoe die tricks precies werken want rechterpook doet die er 1 en dan reageert die tijdje niet lijkt wel ofzo ? daarnast hoe stap je in bij verdedigen want ben nu nog fifa gewend gewoon a en b inhouden ::p

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Klopt in 2010, weet niet of dit veranderd is in 2011

:+

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LT,LB,RT en RB kan je wel gewoon veranderen op de Xbox hoor,heb ik ook gedaan>Cursor change en sprinten naar de triggers gezet!
    Gewoon de derde aangevinkt(bij controller settings) en op de groene button drukken en dan op de RB drukken en dan de RT drukken(allebei met groen) en ze zijn geswapt!

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Volgens mij valt dit best mee als je de cpu hulp helemaal uitzet. Mensen klagen veelal over voorspelbare situaties in fifa, maar hebben wel de cpu hulp aanstaan. Zet dit eens overal uit en speel dan nog eens een wedstrijd... Neemt niet weg dat pes inderdaad sterk is verbeterd.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Pff zitten nog zoveel ergelijke momenten en dingetjes in de game.. Keepers vind ik persoonlijk allesbehalve foutloos.. Per wedstrijd meerdere irritates.

Animaties zijn redelijk, al zijn sommige slecht gescript, sommige gewoon slecht (die valpartijen bij slidingen) en sommige zijn er niet (dezelfde animatie voor korte en lange ballen.. Liever een wreefbal voor de crossballen!!)

7. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet ons te vinden he Tyrant ;)

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hebben jullie ook dat als spelers lopen tijdens een doodspel moment (dus een vrije trap die nog genomen moet worden bv) , het er erg kartelig uitziet? Verder ga ik nu pas spelen, na 15 minuten in game gespeeld te hebben begon Ajax namelijk al weer.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ik vind die blurry replays wel vet btw!
    ga nu weer ff spelen, zal wel weer te lang doorgaan :+

(ps weet iemand hoe ik data van de ene HDD naar mn Slim HDD krijg?)

10. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Demo gespeelt, maar het is de eerste keer in 2 jaar dat ik het spel heb aangeraakt en heb mogen proeven. Het is anders dan fifa, dat is gewoon echt zo. Schieten kan ik nu nog echt niet, maar ik ga de komende dagen echt kiezen welke van de 2 nou lekkerder speelt. Fifa sowiso kopen, maar ik denk dat PES daarna ook wel in mijn collectie mag..

Trouwens, hoe pak je een bal af en schiet je een beetje gericht of hard op goal?

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zie wel dat pes niet foutloos is, maar het pakt me wel weer. Heb steeds weer zin om hem te spelen. Denk dat ik eerst pes ga kopen en FIFA later 2e hands zodat ik ook nog clubs kan spelen, maar dat is allemaal nog niet zeker.

12. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik ben gematigd positief over deze demo. Ik speel de ps3 versie en ik vind de graphics echt niet mooi. Full version zal vast wel mooier zijn (hoop ik)
    Een ander erger punt is dat de animaties af en toe niet overeenstemmen met het traject van de bal. Ik heb een keer gezien dat een poppetje een schiet animatie maakt en de bal vervolgens met een zacht boogje over de keeper in het goal beland. Fysiek onmogelijk.
    En hier heb ik nog een voorbeeld. Nog steeds ballen die door benen heen gaan :F:
    [yt]oWkr6PaySls[/yt]
    En dit doet de cpu tegen mij. Dus toch weer die vervelende cpu cheats :x

Pluspunt vind ik de passing. Je hebt de vrijheid om mooie combinaties te maken.

13. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Passen best leuk allemaal, maar graphics en de keepers is toch nog gewoon slecht. Fifa heeft daarom wel een pluspunt

14. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    USB Stick ?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heb nog niet gespeeld, maar eerste reactie van mijn broer was toch best negatief over PES ookal keek hij er erg naar uit (ik ook:+). Keepers zijn heel erg slecht gemaakt, laten elke bal los. Maken echt zóveel fouten. En als je eerst FIFA speelt en dan PES merk je wel dat je echt weinig vrijheid hebt.

Dribbelen was lekker, maar rest viel opzich wel mee. Niet heel erg goed.

Zal hem zelf maar eens gaan spelen :)

Maar PES is al de 'echte' game. FIFA is nog de demo van de gamescom, 2 maanden geleden ofzo.

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  16. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gare AI verdediging, die pasen zijn wel heerlijk maar dat gaat dus ten koste van die defensie. Verder vind ik het nog vaagjes allemaal, ik ga alles even goed analyseren de komende dagen. Op dit moment is het 51 49 voor FIFA.

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Toch vind ik de keepers in PES toch wel een flinke vooruitgang dan van PES 2009.
    Heb PES2010 niet gespeeld dus kan daar niet over oordelen.

Eindelijk strekt de keeper is zijn armen dan altijd dat halve werk.
    Ookal moeten ze wel in de volgende PES wel wat meer werken aan de keeper want word er nog steeds ziek van dat hij elke rebound in de centrum stompt

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Paar minpunten inderdaad maar ik vind dit lekkerder weg spelen dan FIFA. Echt heerlijke snelheid, passen is ook goed uitgewerkt. Ik vind het camera standpunt wel beter dan bij FIFA, hier heb ik meer het gevoel de wedstrijd te beleven.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nu 2 potten gespeeld en ik vind 'm erg fijn spelen, enorm flexibel en af en toe maak ik hele mooie combinaties.

Vind trouwens die trainer aan de zijkant die dingen in de moertaal van het team roept wel heel apart, bij Barcelona was het continu: 'Arriba Arriba' en bij Bayern klonk het wel alsof Hitler aan de zijkant stond.

20. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer een potje of 6 gedaan nu en begin er steeds beter in te komen.. Merk wel dat er hier en daar een aardige bug in de demo zit

- Spelers die niet naar de bal bewegen en maar een beetje schaatsend nauwelijks van hun positie komen.. |:-
    - Bizarre passes (zonder free-passing) naar plekken die ik totaal niet aanwijs

Heb PES gespeeld vanaf deel 2 t/m 2008 en dit soort bugs ben ik nog niet eerder tegen gekomen.. Hoop dat ze er straks helemaal uit zijn want ik kijk er heel erg naar uit om me weer helemaal in deze nieuwe PES te storten

Iemand anders dit ook opgevallen??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina