[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja probeer het nu ook meer te doen, maar het heeft al heel wat ergernissen opgeleverd. Zit soms zo in de game dat ik er helemaal niet aan denk. Net de boel maar uitgezet omdat ik weer een hele planeet overnieuw kon doen. :{
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Bij elke nieuwe PT denk je er beter aan. Je raak echt wel gewend aan de game hoor. ;)
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, het is echt een leuke game. Minder leuk is dan wel dat ik sommige side missions niet meer kan doen omdat ik geen toegang meer heb tot bepaalde delen in de game. Bijvoorbeeld de data recovery missie op Feros. :mad:
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Sneu, maar als je bekijkt dat ik al meer dan 15 volledige, al dan niet 20, PT's heb gehad, dan weet je dat het heus wel goed komt met de game en zijn gamer(s).

    Kort: Zat zijn geld waard om over en over te spelen. ;)
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    15? Dan had je al die chievs al lang kunnen halen die je nog niet hebt:eek:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Vergeten erbij te zeggen: Op mijn vorige account. Deze iets van 7. :+

    Het kan in 3, maar heb gewoon niet zoveel zin om nu ME I weer te doen. Als ik me verveel pak ik het misschien weer op. Hoef toch nog maar 3 achievements.
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind al die achievements wel te doen, maar het is gewoon saai soms (vooral de Ally achievements dan). Ik heb laatst ook nog een playthrough op Insanity gedaan, maar toen unlockte de chiev niet :{

    Toen had ik het wel weer even gehad, op naar ME2 :+
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou uitgespeeld. Aan de ene kant wel erg blij. Ik vond de side missies gewoon niks en de game zat toch regelmatig vol met foutjes. Vaak opnieuw moeten laden omdat mijn character ergens in een landschap of een computer in de Normandy vastzat. Bepaalde side missies niet kunnen voltooien omdat ik andere levels al had gedaan, maar dat geeft de game niet in alle gevallen aan. Daarom maar gestopt met de overige side missies.

    En het einde? Dan vond ik persoonlijk maar slapjes.
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het einde vrij episch. Alleen toen

    Saren (die dood was) zich opeens omvormde tot een of ander superbehendig springend skelet 8)

    Had ik wel zoiets van, het is nu wel genoeg met die gast.
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wat was er zo episch aan dan? Het deed mij denken aan een stripverhaal einde. Zeker omdat veel mensen hier riepen dat het einde geweldig was zat ik echt vol verwachting op de bank. En dan dit. :emo::lol:

    En dat laatste ben ik met je eens ja, het was inderdaad de eerste keer al genoeg.
     
  11. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het vooral zo episch omdat je in de laatste twee uur van een 'klein' verhaaltje over een rogue spectre achtervolgen opeens belandt in een verhaal over het voortbestaan van al het leven in het universum. Toen ik dat op dat moment zag..._O_ Het werd van een klein SF-televisie afleveringetje opeens een grote Star-Wars-film zeg maar.

    Edit: En het coole vond ik ook dat je toen eindelijk zag dat Saren helemaal niet zo slecht was. Hij was eigenlijk hartstikke goed, maar hij werd gebruikt door Sovereign. Dat je dat 'menselijke' van hem zag vond ik erg mooi. Saren is zeker een van de beste antagonisten die ik ooit heb gezien:)
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Dat met Saren ben ik wel met je eens, maar geef nu dit gewoon ff toe:

    Een hele fokking Geth vloot en Sovereign tegen The Citadel en The Human Alliance. Geen game die dit nadoet of wel? ;)
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, hartstikke goed... moet je maar eens Revelation lezen.
     
  14. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Mass effect 1 was toen dr tijd geweldig ,ik vond die laatste levels ook vet bruut met die techno sounds.

    Alleen die side quests waren idd boring.

    Heb hem helaas voor Red faction geruild en daar vin ik geen bal aan.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nee dat is misschien wel zo, maar was dat niet een beetje te verwachten?
    Dat ze alles op alles zouden zetten?

    Nou ja, ik heb me er prima mee vermaakt ondanks de foutjes die in de game zaten. Als ik speelde zat ik ook echt in het verhaal en vergat ik de dingen om me heen. :eek: Ben heel benieuwd naar deel 2.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Er zijn in deel II net zulke verrassingen.

    Moet wel toegeven dat het verhaal van deel II minder is imo, maar het einde zal aan je wensen voldoen denk ik. ;)
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, anders maak je me even extra lekker. :emo:
    Zal eens kijken waar ik de game een beetje voordelig kan kopen.
     
  18. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik gelezen. Zijn methodes zijn misschien een beetje extreem, maar hij bedoelt het wel aardig goed. Heb je Retribution ook gelezen? Daarin staat erg mooi beschreven hoe het is om -zo iemand als- Saren te zijn.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Hehehehe. }:]
     
  20. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu in een dikke 2 weken voor het éérst Mass Effect 1 en 2 gekocht en uitsgespeeld. En een ding weet ik zeker, dit is de beste serie die ik ooit heb gespeeld. Zo erg heb ik nog nooit genoten van een game (kleine cv: ik game al sinds het begin der gametijden ;) )

    Wat een vette games! Ik snap niet dat ik deel 1 niet de kans had gegeven destijds. Misschien omdat ik bang was voor het Jade Empire syndrome. Ik vond me dat toch een partij bagger. Van deel 2 kwam het niet omdat ik het té druk had en was het helemaal vergeten. Totdat ik met mn vrouw bij vrienden langs ging en daar Mass Effect 2 aanstond (werd voor de 7e keer uitgespeeld daar) Ik was verkocht. En ik voel nu een leegte.

    Ik ga weer opnieuw beginnen.

    Prachtig! Geen goty, maar best game ever, serieus.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina