Wel hoor.Ik heb het afgelopen jaar alleen maar Fifa 10 gespeeld met veel plezier.Alleen ben ik het snel zat dat het zo toegankelijk is.
Ff verschil tussen PES en FIFA Demo:
Dit zijn overigens mijn bevindingen he!!Daar kan je niet over twisten..dit is hoe ik het ervaar!!Dus kom niet aan met DAT KLOPT NIET!
je moet gewoon ff zulke dingen niet zeggen.Zeg dan,hee dat is vreemd,zo ervaar ik het niet.Ach misschien ben ik wel niet zo goed dan?...dat komt beter over!
PES Demo:
Duurde 4 potjes voordat ik eindelijk scoorde
In begin dacht ik fuck het lukt niet,na een 15 potjes begin ik het steeds beter onder de knie te krijgen en ben ook echt blij als je na het harde werken/voorbereiden een goal scoord.
FIFA Demo:
Lobjes zijn bijna niet te maken(ik kreeg er wel gelijk 1 om m'n oren in de eerste wedstrijd)dat is echt een goede zaak.
Afstand schoten zijn realistischer,je schiet ze er niet meer zo makkelijk in van 30 a 40 meter.
Het scoren is moeilijker geworden,maar ik krijg per wedstrijd toch zeker 5 a 7 1 op 1 situaties met de keeper.
Ik zal fifa denk ik in januari oppakken ofzo..ik wordt graag uitgedaagd en dat gebeurd bij PES dus toch echt veel meer dan bij FIFA!
En dit is mijn mening en ja FIFA is de betere game,maar komt dat misschien doordat het zo toegankelijk is voor iedereen.Dus voor mij is op dit moment PES de betere game
Laatst bewerkt: 16 sep 2010