Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je niet inziet dat het ping-pong passen (effectief passen) eruit is gehaald, ben je volgens mij de verkeerde demo aan het spelen. Alles loopt nu veel realistischer en veel tactischer, heerlijk. Eindelijk eens een 'eerlijk'-spel.

    Wat bedoel je met die laatste zin? Jammer van FIFA?
    Beetje raar hé, om dat te zeggen. Dat jij nou het geluk hebt dat je een omhaal scoort meteen, ben blij. Ga dan niet FIFA afzeiken :emo:. Btw, die omhalen bij PES zijn echt grappig. Elke hoge bal = omhaal, :/.
     
  2. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry?!Wat zeg je nou tegen mij?
    Ben je wel ff helemaal lekker ofzo?
    Ik zet mijn bevindingen neer en jij gaat zo reageren?
    Doe es ff normaal alsjeblieft.
     
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0

    FIFA afzeiken?Sorry hoor maar ik zeik het niet af.Ik noem wat positieve dingen op en negatieve..if you can't handle it..please leave!

    en bij PES heb ik nog geen enkele omhaal gescoord hoor.

    edit:


    Hahahahahaha...die Siemenn toch....je moet zijn post op het PES topic eens lezen!!!hahahahaha...sorry hoor,maar dan zou ik als ik jou was je reactie op mijn bevindingen hier maar snel weghalen!!
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Lol, zelfde naam zelfde ervaringen. Kom in een kort wedstrijdje zo 3x alleen voor de keeper. Het afmaken is wel wat lastiger geworden. Vaak zie je een speler door het midden doorlopen en dan geef je hem met een hoge pass er zo over heen. En door dat nieuwe pass systeem kan er een lekker gevoel aan mee geven. Vind dit opzich niet zo erg, maar online is het wel klote.

    Vind dat je spelers erg goed vrijlopen, goed de ruimtes in. Bij pes vind ik ze dan weer teveel stil staan.
     
  5. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    @ danny ik heb jou nog nooit wat positief horen en zeggen en wat jij zegt klopt niet.\
    maak dan filmpje van 1 wedstrijd dat je er zo door heen loop ja op amateur zrk maar niet op wereldklasse .anders moet je je zelf meteen voor fifa interactive world cup op geven.
     
  6. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ffies een paar goals met tikken gaan scoren en dan post ik ze hier wel!
    Misschien dat er dan wel nonrmaal gereageerd wordt?!!
     
  7. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel hoor.Ik heb het afgelopen jaar alleen maar Fifa 10 gespeeld met veel plezier.Alleen ben ik het snel zat dat het zo toegankelijk is.
    Ff verschil tussen PES en FIFA Demo:

    Dit zijn overigens mijn bevindingen he!!Daar kan je niet over twisten..dit is hoe ik het ervaar!!Dus kom niet aan met DAT KLOPT NIET!
    je moet gewoon ff zulke dingen niet zeggen.Zeg dan,hee dat is vreemd,zo ervaar ik het niet.Ach misschien ben ik wel niet zo goed dan?...dat komt beter over!

    PES Demo:

    Duurde 4 potjes voordat ik eindelijk scoorde
    In begin dacht ik fuck het lukt niet,na een 15 potjes begin ik het steeds beter onder de knie te krijgen en ben ook echt blij als je na het harde werken/voorbereiden een goal scoord.

    FIFA Demo:

    Lobjes zijn bijna niet te maken(ik kreeg er wel gelijk 1 om m'n oren in de eerste wedstrijd)dat is echt een goede zaak.
    Afstand schoten zijn realistischer,je schiet ze er niet meer zo makkelijk in van 30 a 40 meter.
    Het scoren is moeilijker geworden,maar ik krijg per wedstrijd toch zeker 5 a 7 1 op 1 situaties met de keeper.

    Ik zal fifa denk ik in januari oppakken ofzo..ik wordt graag uitgedaagd en dat gebeurd bij PES dus toch echt veel meer dan bij FIFA!

    En dit is mijn mening en ja FIFA is de betere game,maar komt dat misschien doordat het zo toegankelijk is voor iedereen.Dus voor mij is op dit moment PES de betere game
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  8. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    pes vs fifa 2011 edities demo

    Ik wilde even mijn mening spuien :)
    Ik was vanaf het begin een pes fan (al vanaf voor iss pro) en dit heeft lang aangehouden tot/met de 2007 versie. Fifa was altijd de statische arcade variant van het 'ik doe wat ik wil' voetbal van pes. Maar tijden veranderen.

    Bij pes 2008/fifa 08 was het verschil ineens niet zo groot meer. Na een half jaar pes 2008 de voorkeur te hebben gegeven begon ik toch aan fifa 08. Na flink wat uren wennen had ik toch de feel te pakken en concludeerde ik een gelijkspel dat jaar tussen de twee rivalen.
    Met fifa 09 en pes 09 veranderde er echter een hoop. Fifa 09 vond de voetbalgame zowat opnieuw uit en pes was ineens de statische en vooral magnetische game geworden... met fifa 10 werd dit verschil zelfs nog groter.

    En nu heb ik beide demo's dus gechecked:
    Ik vond fifa 11 veel op 10 lijken maar dan alleen verder verbeterd. Ik moest ook wat meer werken om aan een goede aanval te komen. Maar het voelde prettig, goed en vloeiend. Kan niet wachten op de uiteindelijke versie...

    Maar ik pakte hierna ook de pes demo op. En die stelde me zeker niet teleur, pes is terug. Het voelt niet meer magnetisch en ziet er goed uit (wel minder dan fifa imo) en speelt zeker ook lekker. Het manuele passen werkt goed en het schieten is flink verbeterd.

    Dit jaar is het dus weer close wat mij betreft al geef ik de voorkeur aan fifa, in eerste instantie. Maar eindelijk is er weer wat te kiezen!
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Leer ten eerste eens typen, ziet er niet uit. Ten tweede, wat een kanslose post :emo:.

    Jongen, wat ik zeg is, kom niet alleen hier om bullshit-zonder-argumenten te posten. Want iedereen weet dat het zo is. Bij PES maken ze zo zwaar veel omhalen, dat is niet normaal. Uit elke (onmogelijke) situatie proberen ze het.

    Je post hier nooit wat goede dingen, alleen in je laatste post. Voor de rest kom je hier alleen om negatieve dingen te posten, wat nergens voor nodig is. Ik poste daarentegen ook nog positief over PES, tot voor de demo.

    Raar ventje ben jij zeg.
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik scoorde ook vrij gemakkelijk hoor, alleen het eerste potje niet, maar toen speelde ik op een PiP schermpje. Is voor mijn gevoel in 1e instantie niet zo heel veel veranderd, maar ik heb pas twee potjes gespeeld.

    Vond het wel soepel allemaal en het zag er ook prima uit. Schieten vond ik wel verbeterd t.o.v. 10. Toen ging alles op de keeper, zelfs in 1 tegen 1 situaties. Nu kun je er voor mijn gevoel makkelijker richting aan geven.

    Vanavond maar weer wat potjes proberen! PES vond ik daarentegen ook echt verbeterd, maar de animaties stellen nog steeds teleur. Het gevoel van vrijheid is daar wel iets beter uitgewerkt vind ik. Ik heb zogezegd mijn keuze nog niet kunnen maken. Vooralsnog neig ik weer naar FIFA, maar ik ga PES ook nog even proberen te 'masteren'. Moet daar meer moeite voor doen dan FIFA.
     
  11. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig ben jij normaal?!

    Ik hoef geen argumenten te geven als ik het gespeeld heb en zo ervaren?
    En dan ben ik een raar ventje?:lol::lol::lol:

    Als je nu eens een keer goed leert lezen(het zal wel door de afwijkende manier van mijn posts komen denk ik)
    Dan zal je zien dat ik puur en alleen post wat ik meegemaakt heb tijdens het spelen van de DEMO.Niks Bullshit.
    Zie het eigenlijk gewoon als een verslag van een wedstrijd!

    Ik heb geen enkele keer iets gezegd in de trend zoals :

    Kut spel,vreselijk...of andere negatieve uitingen die jij wel post!!
    Ik ga gewoon letterlijk in op de details van de game!
     
  12. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    VOETBAL IS EMOTIE
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Normaal gesproken vind ik goal als deze niet heel bijzonder.. en nu valt ook wel mee hoor.

    http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36125791

    Maar bijv. die steekpass voelt nu echt lekker gewoon PRECIES goed geven, tussen twee man door en dat de tegenstander er nét niet bij kan echt lekker speelt dat. Echt zo'n aanval dat alles klopt.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gast...ehmmm vrouw,

    Die laatste zin he? :lol: Sorry hoor, maar dat klinkt nogal fangirl achtig? Dat is pas echt een spel afzeiken zonder er moeite in gestoken te hebben. Ik heb al meer dan 50 potjes PES gespeeld en welgeteld 1 enkele omhaal gezien. Daarbij hoor ik werkelijkwaar niemand daarover klagen, alleen jij nu.

    Niet meer naar anderen wijzen dus als je graag het woord fanboy(girl) in de mond wil nemen. Want die reactie is echt kansloos.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Wat reageert iederen gepikeerd als je ook maar 1 dingetje slecht noemt over FIFA..
    Siemenn jij bent wel het toppunt... Elke keer posten als er wat negatiefs wordt gezegd, altijd doordrammen.
    En dan nog durfen te zeggen: Ga dan niet op FIFA zeiken.. 8)

    Ik vind wel dat je kereltjes voorin wat beter de diepte in lopen dan bij PES! Steekpassen wordt dan wel goed, alleen gebruik ik het wel ERG veel.. Het is gewoon wachten tot er iemand diep gaat, balletje steken en scoren 8). Op het hoogste niveau.
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Laat maar, wilde een filmpje posten, maar dat filmpje doet het niet.... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nog niet overtuigd. Nou is een demo ook niet ideaal, die korte wedstrijdjes de hele tijd...

    Wat mij vooral opvalt:
    - spelers lopen/bewegen houterig
    - scheids fluit heel slecht, hij fluit veel te vaak. Zelfs als je gewoon de bal speelt fluit ie ook. En er word te weinig voordeel gegeven.
    - muziek speelt zich niet af na een goal maar pas daarna en blijft gewoon doorspelen tijdens de wedstrijd-->wtf EA8)
    - vage tussenfilmpjes, wat kan mij het schelen of Xavi een 100% passing succes heeft... hebben ze te veel naar SBS 6 gekeken ofzo:emo:
    - te weinig veranderingen qua sfeer/commentaar vind ik.
    - Messi ziet er echt tering lelijk uit als je gewoon speelt, dat haar lijkt net op die gast van De Ludoffs:

    [​IMG]



    Voor de rest denk ik dat het vooral wennen is en dat het uiteindelijk wel een goede game wordt. De gameplay wordt misschien beter dan fifa10, maar als er allemaal kleine irritatiepuntjes in blijven zitten haak ik snel af denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    dat dus.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat dus _0/

    Haha dude, als iets kut is dan komt het omdat het een demo is? Get a grip man, die jongen zegt wat hij ervaart. Dat is iets anders als dat iemand zegt dat in PES elke hoge bal een omhaal is. Want het is een feit dat dat niet zo is.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Inderdaad, ik word er moe van. Waarom mag je tegenwoordig geen opmerking maken???
    Als je de animaties houterig vind is jullie tegenargument: ben je de PES demo aan het spelen? :confused:

    Of als je de filmpjes niet leuk vind, komt Aernhem met: de filmpjes zijn wel leuk.. :confused:

    Accepteer gewoon een mening damn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina