[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Als je trouwens data pads zoekt, op legendary zijn er ook nog eens andere bij.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    aaargh die problemen heb ik met Halo 3 EN met ODST gehad. Wel missies spelen in co-op en OF de achievement niet krijgen OF hij werd bij iemand als niet gespeeld geteld. Kameraad had met mij alles op co-op legendary uitgespeeld en kreeg geen achievement (halo :cool:. Frustrerend en blijkbaar nog steeds een probleem dus

Ik lees hierboven iets over pads, dat zijn de nieuwe skulls?

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat kan je precies met die data pads dan?

4. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook benieuwd. *Gaat zoeken*

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanmorgen ook Reach in de stad gehaald.
    Vanmiddag nog even HL2 Ep2 uitspelen en dan kan ik ook weer aan Halo. :)

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hoe kan ik fatsoenlijk firefight spelen? Want ik selecteer telkens firefight en firefight classic. Maar iedereen hoort bij mij (al die aliens), en ik kan niks doen dan lopen 8)

7. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    913
    Ben nu nog in Italie op vakantie, morgen terug en dan ren ik gelijk naar de winkel! Erg veel zin in! En al die ervaringen van jullie lezen doet me eigenlijk geen goed, kan niet wachten haha.

8. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    You’ll find Data Pads littered about the landscape as you play through the campaign. Much like the Audio Logs hidden in Halo 3: ODST they tell a very interesting side-story, which you can read in full here as well. Data Pads 1-9 can be discovered on any difficulty setting, whereas the rest of the Data Pads (10-19) can only be found on Legendary difficulty.

While some can be found from level checkpoints if you reload from a Rally Point, others will not show up once you reach a Rally Point, in which case you’ll have to replay that level to find them.

9. jaffi

jaffi pacman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog erg te twijfel of ik reach ga halen of niet. Ik heb halo 1 en 2 gespeeld back in de days, story wise en multiplayer waren die echt goed.

Halo 3 vond ik wel gaan en odst ben ik niet eens aan begonnen.

Ik hoop niet dat ze over de top zijn gegaan net als met cod blackops en mw2.
    Heeft reach een beetje de feel van halo 1 en 2 dan koop ik hem zeker.

Any advice ?

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik zou zeggen zoek wat gameplay filmpjes op op youtube ;)
    en als je dat gezien hebt weet ik zeker dat je direct naar de winkel vliegt :9

11. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Enige klacht die ik nu heb is dat bij COD teminste nieuwe mensen worden gezocht voor een game als mensen leaven.
    Net weer 3 tegen 6, ja dan moet je gewoon tegen ongeloofelijke newbs spelen wil je invasion dan nog winnen.
    Van mij mogen ze -5k credits doen als je de eerste 5 minuten van een game al weg gaat :mad:

12. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    * heeft nog geen datapad gevonden... Bijna klaar op heroic en dan maar ff op easy gaan kijken.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb op wars na (al ligt die wel in de kast) alle Halo's meerdere keren uitgespeeld. Trust me je kan deze qua sp/mp met meer dan een gerust hart kopen :)

14. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game heeft idd de dikke Halo 1 feeling.
    Lees anders de eerste pagina's ff door, geloof dat 99% van de mensen hier volop enthousiast is over Reach :thumbs:

15. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    GVD! Bol heeft mn legendary edition nog steeds niet verzonden :mad:

16. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    SJEEEESUS wat een vet spel zeg! Dit is echt de beste fps ooit! Ik heb nog nooit zoveel lol gehad als met dit spel! HR heeft alles! Het heeft ook egt weer een beetje die H1 vibe!Ik kan nie wachten tot ik klaar ben met werken en me maten weer online kapot kan schiete!:p

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Wat een vette verhaallijn zeg! Dit komt heel erg dicht in de buurt van Halo: CE of evenaart hem zelfs, echt geweldig! Nog 2 missies te gaan :'-(

18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wat een game. Gisteren wat gespeeld met firefight, eerst serieus, daarna met de settings gerommeld. Allemaal lompe vijanden (hunters, brute chieftains, elites). Op legendary, zelf onsterfelijk, reloaden niet nodig, oneindig ammo, alle skulls aan, rocketlauncher als wapen. Het knalt je om de oren :lol:.

De zesde missie ondertussen solo op legendary gehaald, maar dat stukje wanneer je in die missie op het strand begint met die muziek _O_

19. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om nu te spelen? Het liefst custom game maar matchmaking of campaign op legendary is ook prima.

20. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Het boekje van de LE zit vast met een touw, is het de bedoeling dat je dit kapot knipt, of hoe krijg je dit open?
    Voor ik het sloop... :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina