Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Deels wel natuurlijk. Het is gewoon een feit dat Konami goed bezig is geweest, ze zijn een nieuwe weg ingeslagen en daar moeten ze op voortgaan. De afgelopen jaren deden ze maar wat, allemaal paniekacties maar een echt plan hadden ze niet. Nu wel, maar niet iedereen kan of wil dat inzien.

Natuurlijk zitten er fouten in PES 2011, ze hebben alles omgegooid. Fifa 2008 was ook vol met fouten, EA ging met dat deel de weg in waar ze nu nog op zitten, en kijk hoe dat uiteindelijk is gegaan.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ja maar dan is het toch jammer dat ze op het begin van die weg zitten. Had stiekem gehoopt dat ze wel iets verder zaten met PES2011, want er zitten echt nog hele stomme dingetjes in die zo makkelijk hadden kunnen worden verholpen. Dat moet je ook wel toegeven Cyrax.. Animaties van vallende ventjes is matig.. Sommige schoten voelen als ballonnetjes die met de wind meegaan.

Zou het aan de beta testers liggen die geen goede feedback gaven? :+

3. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 07 zat vol met fouten. Fifa 08 is een ondergewaardeerd topspel, die gameplay-wise geweldig in elkaar zat.

4. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:. Meesterlijke opmerking. Zit me in me eentje kapot te lachen hier\o/

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    FIFA 08 ondergewaardeerd?!

Waarop baseer je dat, die game is miljoenen keer de toonbank over gegaan :lol:

6. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig reageren de spelers wel gewoon direct itt de laatste twee pes games. Maar ik moet ook zeggen dat het dribbelen er echt heeeeeel slecht uitziet. Vooral in de replay zie je gewoon schokkende/herhalende animaties.

Verder ga ik dit spel toch halen denk ik. Ookal zitten er nog een hoop fouten in, er zitten ook veel goede punten in :)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Hoe doe je dat dan?
    Is het gewoon (LB) en (RS) in een richting?
    Het wil nog niet vlotten...

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Met die schoten ben ik het wel eens. Soms zijn deze niet zo tof, maar ik heb wel steeds minder van die zachte poepballen die alleen maar lucht vangen en met de trein naar het doel reizen. Dat gaat al beter, maar ze hadden er helemaal niet in moeten zitten. Er zitten genoeg zaken in die ik anders zou willen zien hoor, ook de animaties zijn nog niet zoals ik het graag zou willen zien. Sommigen zijn top en anderen doen nog wat pijn aan de ogen.

Dat is dan jouw mening, ik vond Fifa 2008 echt het begin van de weg waar EA nu op zit. Het was het gewoon net niet en ik geloof dat de algemene opinie daarover een beetje in dezelfde lijn lag.

Weet ik niet uit mijn hoofd, lees de command list rustig en haal daar je truukjes uit. Dat heb ik ook gedaan.

9. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niets van die Feints, kun je dan met die toetsencombinatie dat trucje met iedere speler doen oid ???

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Vannacht en vanmorgen PES nog een paar keer gespeeld, maar begin me inmiddels heel erg te ergeren aan de keepers, die elk schot van de zijkant voor eigen doel langs 'pareren', zodat de tegenpartij regelmatig een makkelijke rebound heeft...

Scoorde trouwens wel een schitterend afstandsschot met van Bommel vanmorgen, vanaf 25 meter in de kruizing....

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff wat is de keuze toch lastig. Ik ga beide demo's nog grondig spelen vandaag. PES speelde wel aardig, maar Fifa is toch net een stukje vloeiender. Het schieten is PES voelt echt prima aan en ook de aanvallen opzetten is goed. Ik speelde wel op basic settings en soms zag de keeper er wel slecht uit. Zo schoot ik een vrije trap, die ging naar de linker hoek en de keeper deed een stap. Maar de bal ketste af naar rechts en de keeper stond op z'n verkeerde been en dook toen naar rechts maar hij had hem wel kunnen hebben. En een schot van zo'n 25 meter die er merkwaardig genoeg in ging. Daar heb ik een video van, zal hem zo wel plaatsen.

Het is wel lastig om te spelen, moest toch wennen aan de besturing. Groot voordeel van Fifa is dat het toch wat vloeiender speelt en het FIFA Clubs heeft. En de licenties dan, maar PES heeft een edit mode natuurlijk.

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Luister dan gewoon naar je gevoel. Welk spel geeft je het beste gevoel tijdens het spelen. Daar gaat het om.

13. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook een lstige keuze,ik speel de demo's niet maar wat ik hier lees ga ik een beetje vanuit.
    Ik speel al jaren fifa maar baal ontzettend van de doelpunten die bijna altijd het zelfde zijn,pes heb ik ook regelmatig gespeeld maar als ik nu die rare fratsen lees van bijv een keeper weet ik het echt niet meer wat ik zal gaan kopen.

14. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een paar puntjes waarop flink geschaafd kan worden, zoals die koprol bij elke tackle :').

Voor degene die het spel te sloom vinden, je kan via de opties de spelsnelheid aanpassen ;). Verder zit ik vooral nog te kutten met de schoten, en krijg ik nog veel overtredingen tegen, waar je elke keer die klote herhaling moet kijken.

15. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje ik heb de command list gelezen maar ik kan iets niet vind van verdedigen
    dat je achter uitloop weet iemand hoe je dat moet doen (xbobx360) alvast bedankt

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    De keuze is zo moeilijk omdat beide games gewoon veel goede maar ook slechte punten hebben...

Ik vind ze ook beide 'lekker' spelen, op verschillende manieren...

PES heeft wel weer echt dat oude gevoel terug, alhoewel bijvoorbeeld die keepers dus beter zouden moeten, want dat gaat weer een gigantische ergernis worden.

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Mijn gevoel bij de PES2011 demo

1. Prima dat ie tenminste 10 minuten is (had nog langer gemogen)
    2. Voelt aan als nieuw (of terugkeer naar vanouds, maar ik heb 2009/2010 overgeslagen, en vond PES6 het best/meest gespeeld)
    3. Grafisch wel minder dan Fifa (ook zo 'clean' als je de stofwolken van bv BFBC2 gewend bent, heel andere game, maar toch)
    4. Maar het voetbal gevoel, zeker passen, lijkt beter/lekkerder

Helaas denk ik dat ik de fullgame nodig heb om een echt oordeel te vellen. Ga ik fullprice 60Euries schuiven?? Met F1, Reach, Cod, BFBC2:Vietnam en andere games ook nog ... lastig

Wel lijkt het alsof Konami eindelijk is wakker geschud.

18. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k heb een vraagje ik heb de command list gelezen maar ik kan iets niet vind van verdedigen
    dat je achter uitloop weet iemand hoe je dat moet doen (xbobx360) alvast bedankt

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als je een aanvaller voor je hebt en je wilt voor hem blijven door achteruit te lopen, moet je de A ingedrukt houden en de linker stick naar achteren sturen. Wil je hem daarna tackelen dan druk je A en stuurt naar de aanvaller toe.

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    x ( PS3 ) ingedrukt houden en naar je eigen doel bewegen. Dan wanneer je wilt ingrijpen dan moet je de stick naar voren of naar de zijkanten duwen (afhankelijk van welke kant de aanvaller staat t.o.v. jezelf) om de bal af te pakken. Time je het goed, dan heb je de bal, zo niet dan zit je ernaast of je maakt een overtreding.

Je hoeft x overigens niet altijd te gebruiken. Ik verdedig vaak door alleen zelf mee te lopen en een beetje het duel aan te gaan door tegen hem aan te blijven lopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina