[gb]Maps[/gb] [gb]Multiplayer Modes[/gb] . . . . [GB]Armor Abilities[/gb] Armor Abilities / Loadouts Jetpack Active Camo Armor Lock Sprint [Alleen te gebruiken met Spartans] Evade [Alleen te gebruiken met Elites] Thanks to Dulle
Die dagelijkse challanges online zijn erg cool bedacht . Vandaag zijn er ook weer een hele hoop nieuwe bijgekomen. En volgens mij zijn oude niet meer te halen zodat je toch elke dag even probeert wat challanges te halen. Goed bedacht van Bungie. De lijst van gamemodes is wel heel onvolledig eigenlijk. Ik zou er even bij zetten dat dat lang niet alles is. Ik kwam gister in een game met als gametype 'Hot potato' Lijkt op oddball maar dan ontploft de bom die je vasthoudt. (ik weet alleen nog niet precies wanneer dat gebeurd, volgens mij als hij te lang op de grond ligt.)
Zoiets heb ja al jaren in World of Warcraft: Daily Quests. Niet helemaal hetzelfde, maar de insteek wel.
Lijstje maken met mensen die spelen? Ik begin wel: Gamertag: Speurneus Pim Modes: Alles maar het liefst Custom Games of Matchmaking.
Ah oke. Dat wist ik niet Het viel me net wel op dat het aantal daily challanges dat je gehaald hebt aan de zijkant bij je stats ingame gereset wordt elke dag. (of er zijn server problemen) Het zou meer waarde hebben als je het totaal zag staan. Zo kan je ook een beetje zien hoeveel tijd iemand heeft gestoken in halo.
GT: theRedDevilNL Liefst matchmaking of met goed team lekker knallen. Edit: Khoef alleen nog up te ranken en dan heb k alle achievements... Betekend: Lekker veel knallen online! \o/ Leuk team zou dus tof zijn. Voeg me gerust toe maar plz wel een msg erbij dat het voor Halo is Halo 3 was ik lvl 46 Lonewolves, 45 doubles en ook in de 40 bij TDM ofzo dacht ik (die laatste niet veel gespeeld). Kom maar op !:b:
ik vind wel erg veel mappen op elkaar lijken eerlijk gezegd: asylum, paradiso etc.... allemaal een beetje dezelfde feel
Logisch. Ze zijn allemaal op Forgeworld gemaakt (oftewel de objecten waarvan de gebouwtjes gemaakt zijn, zijn standaard objecten die telkens terugkeren). Het is meer om te demonstreren dat men ook zelf makkelijk maps kan maken. Ik vind ze zelf niet erg goed, zeker niet in vergelijking met de 'echte' maps. Alleen hemorrhage is erg goed. (van de forgeworld maps) De rest van de forgeworld maps voelen wat 'nep' aan. Je merkt gewoon dat de omgevingen niet echt gebouwd zijn speciaal voor de gametype die je speelt. Paradiso is een leuke map met een toffe omgeving en die kleine berg in het midden, maar die basissen zien erg echt out-of-place uit. Liever hadden ze niks veranderd aan die locatie. De rest van de normale maps zijn allemaal erg cool. Spire en Swordbase zijn wel mijn favorieten.
MLG maps vind ik persoonlijk altijd oersaai. Hele kleine ruimtes zonder dekking en mooie plekken. Ik weet dat dat de bedoeling is maar geef mij maar een mooie map zoals Boneyard.
Reflection is een erg mooie map, helaas speelt die echt ontzettend slecht... Wanneer mensen top control hebben(bij de sniper spawn) dan is het nagenoeg onmogelijk om ze daar weg te krijgen. Dit word helemaal zielig wanneer ze een shotgun hebben en gaan campen bij de 2 gangen en de lift... Hiernaast hebben ze ook het perfecte zicht op de rocket en kunnen gewoon wachten tot de nieuwe sniper spawned. Heel erg ongebalanceerd imo. Naast Reflection vind ik alle mappen erg tof(op de BTB mappen na) Ik had ook liever wat meer thematische mappen gezien, dit zal waarschijnlijk wel met de DLC verholpen worden.
Voeg ma toe voor eens lekker potje online Robinsky009 ook wel eens leuk voor firefight. of co-up singel player voor legendary
dan hadden ze die maar als voorbeelden neer moeten zetten bij Forge. Ik mis nu behoorlijk wat afwisseling......
In de bèta was ik niet zo heel goed, maar tot nu toe elk potje Invasion gewonnen! Elites met Needler zijn wel beetje overpowered IMO, want dat is de enige reden dat ik zo aan het ownen was. Van de 100 kills had ik er in het laatste potje 31... http://www.bungie.net/Stats/Reach/Default.aspx?player=Willlem NL&sg=0 En playlist: http://www.bungie.net/Stats/Reach/CareerStats/playlists.aspx?player=Willlem NL
Als je iemand in de rug slaat is deze in één keer dood, dat is ook een Assasination. Als je die toffe animatie wilt zien, moet je de knop om mee te slaan ingedrukt houden.