1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mooi zo!

    Vinden anderen hier trouwens de Needler overpowered? Ik vind het echt heel makkelijk om opwel lange als korte afstand iemand te grazen te nemen met het wapen. Makkelijker dan in Halo 3 in ieder geval!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Wie wilt er morgen mee doen voor de 1 miljoen points achievement in Firefight? Gewoon met die speciale map waardoor je unlimited kogels hebt, niet dood kan enzovoort. Dan gaat het aardig snel, had in 20 minuten alleen al iets meer dan 200000 punten. Geen idee of het sneller gaat met meer man?
     
  3. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Count me in, ik vind die firefight echt awesome.
    Maar niet met alles op easy en dat ze grenades gaan proberen te vangen toch?
    Dat is gewoon bijna zielig :+
     
  4. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis wel een beetje lame, niet dood kunnen gaan en unlimited ammo :emo: Je kan ook nog instellen dat je wapens 2000% damaged doen geloof ik.
     
  5. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay, vanmiddag weer even de kans gehad om te spelen!

    Mij was ook al opgevallen hoeveel maps dezelfde scenery hadden, erg jammer. Als Bungie zo graag Forge World wilt promoten, hadden ze inderdaad beter die maps als voorbeeld bij Forge World kunnen gebruiken.

    Ik vind het doodzonde, want de originele maps zijn echt zo ontzettend vet! Mijn lievelingsmap is Boardwalk, wat een ontzettend vette snipe map is dat :)
     
  6. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van hemorrhage _O_ Heerlijke snipe map is dat met zo'n grote open vlakte maar wel met cover aan de zijkant. Al die noobs die lopend de vlakte proberen over te steken :lol:
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag erg matig gedraaid in de MP, kan niet echt goed wennen aan de DMR.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Vind het zoiezo al echt een faal dat er maar zo weinig maps zijn (1tje met 4 varianten..joepie 8) ) en het merendeel is gewoon geript uit de singleplayer. Zo niet alle. Dat heeft Bungie nog nooit geflikt.
     
  9. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    weet misschien iemand waar ik onder €45 euro reach kan kopen(heb niet genoeg geld) en budgetgaming heb ik al gekeken alleen ik snap het niet goed met die gamehubs omdat t buiten eu valt
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Waarschijnlijk ook met het idee dat de community veel vette maps gaat afleveren vanuit Forge World. Daarnaast zijn de invasion maps wel anders dan de standaard mp maps.

    Overigens is er ook een gamefile voor firefight waarmee je 1.000.000 punten haalt in ong. 10 - 20 minuten. Staat op de file browers onder: 1.000.000 point in 10 minutes ofzo.
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Mediamarkt Rotterdam centrum sowieso.
     
  12. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat zijn die tering blackscreens irritant. BIjna elk potje wel.
    BUngie fix dit!
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Bij de gamemania is hij nu precies 45 euro dacht ik.
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Is invasion nou een beetje hetzelfde als Rush bij BF:bad company 2??
    En wat is nou de bedoeling bij invasion slayer?

    Gaat het om de kills of het scoren van punten?
    Snap ik niet helemaal.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het gebrek aan variatie in de maps begint er nu al wel in te hakken, ik ben die Lockout map nu eigenlijk al weer beu. Normaal had je alleen in slayer al 10 maps, nu speel ik continu dezelfde 3-4 maps. Ik heb nog maar wat punten bewaard voor de DLC, aangezien Bungie altijd zo aardig is om de rest van de gamemodes op slot te gooien als je de DLC niet hebt. Maar nu is het ook omdat ik al snel toe ben aan wat nieuws, eigenlijk het enige échte negatieve punt wat ik tot nu toe op het spel heb aan te merken.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat ik zelf vervelend vind, is dat Team Doubles alleen bij Arena staat. Dat snap ik niet!
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vond een aparte SWAT playlist altijd wel tof, met Halo 2 speelde ik dat continu. Nu krijg je bij slayer allerlei verschillende modi en dat is niet echt mijn ding, ik wil liever steeds specifieke gamemodes spelen i.p.v. op het laatste moment voten wat ik wil. Van mij mocht dat wel iets uitgebreider, zoals het voorheen ook was. Nu lopen de modi, in bijvoorbeeld Slayer, zeer uiteen.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Pcies. Maar een Lockout map, is er weer een remake van?
    BAAS.
    Iig, cmon, MORE MAPS. Douw gewoon alles van Halo 2 en 3 erin. :+
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap wel dat er maar negen MP maps zijn. Bungie heeft ook tijd moeten besteden aan Firefight, Invasion en Forge World. Maar het blijft een beetje aan de weinige kant inderdaad.
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    maar er zijn toch ook nog een aantal forge world maps? de oude ascention en sanctuary bijvoorbeeld? Die moet je er dan ook nog bijtellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina