Ja, je kan ze kijken op de site, bij uitzendingen gemist. Ik moet trouwens mijn mening bijstellen. Matsoe Matsoe is echt DE held van de serie. Die stem alleen al is pure win.
http://www.rtl.nl/components/realit...24/227425.s4m.35112878.Oh_Oh_Cherso_s1_a3.xml Is epi 3, epi 1 en 2 staan daaronder
Haha Matsoe Matsoe for president Al die dudes over kontenman dit, borstenman dat. Komt Matsoe Matsoe: 'Ik ben een kuttenman' Bwhahaha
Ik vond Matsoe de eerdere afleveringen niet boeiend en een knuppel, nu vind ik hem wel grappig. Sniper is saai geworden. Van the joker zie/hoor je niet zo gek veel, dus het is vooral sterretje en matsoe nu.
staat ie al even, hoor /edit: Hebbes. Als iemand nog een betere kan maken, graag! Het moment zit op ongeveer 16 minuten en 30 seconden
Grote held . Vind ik ook, maar sowieso is Matsoe relaxter als hij gewoon wat aan het doen is dan dat hij voor de camera iets moet inspreken. Voor de camera is hij stukken droger.
Vind de laatste 2 al wat minder. Ik kijk nu ook steeds Jersey Shore en dat is toch een stuk genialer.
Gisteren afterparty gehad na het stappen hier thuis. Hebben we kei zat de derde episode van Cherso gekeken. We kwamen niet meer bij
Het mooiste vond ik hoe Matsoe niet meer wist hoe dat vrouwtje heette de volgende ochtend En die Joker die die vrouwtjes aant versieren was , ze verstonden er echt geen hol van..ik ook niet daar niet van.
Haha ja, die joker lult van alles weg, maar niemand snapt er wat van xD. Hij had het ook niet door Zelfs als hij niet lam is versta ik er niks van
Idd een mooie ja, maar maakte Sterretje die niet? Zal morgenochtend eens aan m'n vriendin vragen of ze een WOKNOK heeft