Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik ga swoieso veel met de ZUid Amerikaanse teams spelen en met de Europese subtoppers.

2. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik erger me echt dood aan het schieten. Ik heb het gevoel dat ik echt iets grandioos mis doe. Elke keer als ik er redelijk voor sta druk ik hem heel licht in en kreeg ik zo'n pis balletje die veel te hoog is en met een snelheid die een slak nog kan bij houden|:- Heeft iemand tips om te schieten of gebeurd dit bij iedereen?

3. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een tip gegeven, maar ja, als men niet wilt luisteren..........

Schieten doe je als volgt:

op het moment van schieten laat je alles los, alleen schietknop indrukken, voor de helft vullen, en dan op dpad of pookje naar beneden.

Schieten is juist makkelijk. Mijn 1ste goal na 2 minuten spelen was vanaf 30 meter in de kruising.

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    of tappen, dat werkt ook gewoon... hoe langer je hem indrukt hoe hoger hij gaat. Beetje zoals bij PES 5.

Net voor het eerst met bayern gespeelt en dat voelde een stuk lekkerder aan dan Barcelona. Bij team instellingen zet je breedte op 20 en steun (?) op aanvallend, dan lopen er genoeg mensen mee de ruimte in, en niet als een kip zonder kop buitenspel :D

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  5. Hooligan601

Hooligan601 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vallen de footies dit jaar tegen. Alle verbeterpunten ten spijt, ik vind dat ze allebij gewoon niet goed (genoeg) zijn. Konami lijkt heel ver weg ergens in de goede richting te zitten echter zijn ze er met PES 2011 nog lang en lang niet.

Slechte animaties, het voelt scripted aan (ja zelfs PES). Leuk en aardig die aanvallen opzetten maar het is mijns inziens echt gemakkelijk. Houterig en niet vloeiend (vind ik), combineren lijkt vloeiend maar ik vind het eerder gemakkelijk dan vloeiend.

Fifa 11 daarnaast is mijns inziens zeker niet de slechtste van de twee, echter is FIFA 11 dit jaar ook niet op niveau. Ook deze voelt zeer scripted aan, er zit zeer weinig verrassing in deze game. Voordat je schiet heeft de keeper al 2 passen naar de goede hoek gezet en redt hij in 7 van de 10 gevallen de bal op dezelfde manier. Het nieuwe pass systeem voelt ietsje beter/realistischer aan alleen vind ik het helemaal niet zo baanbrekend als sommigen hier zeggen. De licenties zijn mijns inziens een plus maar FIFA 11 is FIFA 10 met een redelijke update, meer niet.

CONCLUSIE

De kans voor een ontwikkelaar die het voetbalgenre in wil stappen! Zowel FIFA als PES blijven veel te veel in dezelfde 'engine' hangen waardoor de verre van perfecte spellen van 2010 alleen wat worden geupdate (FIFA 10 was redelijk tot goed... zeker niet perfect). FIFA mist op sommige momenten het onverspelbare en verrassende van PES, PES mist de vastigheid, stabiliteit en op sommige momenten (zelfs) de vrijheid van FIFA.... Een mix zou ideaal zijn.... Wie durft in deze niche te springen?

6. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi geschreven :thumbs::thumbs::thumbs:
    maar ik vind wel dat pes 2011 dit jaar wint en verdiend in mij ogen de demo van fifa 11 is net als fifa10 alleen grafisch zien het beter uit dan ooit maar meer niet dan dat
    be a goalkeeper
    vind ik iets te houterig aanvoelen en reageert niet zo snel als normaal

Pes 2011
    voelt wat anders aan maar toch op een lekker manier
    verder wil ik online nog even zien en dan weet ik het zeker Pes Is Back :9

7. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die gamespeed +1 lekkerder vind spelen??

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ik ben nog zoekende! +1 is idd wel lekker, maar ik ben iemand die PES2009 en 2010 erg lang heeft gespeeld (en die waren retesnel).

BTW, mijn filmpje: 2 blunders weer.. Hoe mooi de goals ook zijn uiteraard :p
    [yt]_33ARfWTwuU[/yt]

Lekkere vrije trap was dat (ik was Bayern btw)... Alleen voelt het een beetje scripted?!

[yt]YV4Gwzmmnto[/yt]

Lol ik wilde vol uithalen met Schweini gebeurt dit 8)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zo hey die volley uit het eerste filmpje. _O_

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Die is van de CPU :p.
    Maar de keeper had moeten duiken dan was het vetter geweest.

11. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of kan ik geen looplijnen meer aangeven in he strategie menu? En ook niet de mate van defensieve gedachten e.d.?

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wel jammer weer dat de keeper die terugkaatsende bal van de lat niet gewoon pakt in het eerste filmpje.

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    De keepers zijn echt rampzalig, en heb nu ook al meerdere keren gehad dat mijn verdediging ongelooflijk loopt te kloten of zelf de bal het doel in loopt... 8)

Het gebeurt veels te vaak om nog van 'incidenten' of 'realisme' te spreken. een zeer grote tekortkoming dus, helaas. Verder speelt het wel lekker, maar ik weet nu al dat dit straks heel veel mensen heel veel frustraties gaat opleveren.

Het is jammer dat beide games zoveel minpunten hebben.

14. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik vind het echt lekker spelen. Duizend maal beter dan vorig jaar. Het enige waaraan ik me irriteer zijn de looplijnen, de spelers staan gewoon stil. Kan je dit nu en eventueel in de final game wel aanpassen want dat lijkt me toch erg belangrijk in een voetbalgame.

15. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb totaal geen problemen met de defensies, sterker nog ze komen amper in mijn strafschopgebied.

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik vind het ook jammer dat je andere spelers niet kun 'wegsturen' de diepte in, als je zelf aan de bal bent. Met FIFA doe je dat met de 'Right-Button', maar in PES is daar volgens mij geen knop voor....

Ow, en zijn de schwalbes eruit gehaald ofzo? Paar keer geprobeerd, maar lukt niet... maar wellicht een nieuwe toets-combi ofzo?

17. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Weet niemand iets meer over die looplijnen?

Schwalbes maak je nu door beide pookjes in te klikken. Je kan hem ook linken aan een feint volgens mij.

18. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die feints zo verschrikkeliojk lomp..

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Volgens Adam - die de complete versie heeft - zit het er NIET in.

20. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel echt een fucking drama zijn. Het valt me steeds meer op dat sommige spelers echt enorm lomp lopen. Zo laat Villa zich vaak zakken en staat dan achter de linksachter, of als je met een vr of vc het middenveld op komt dribbelen dat je spits of rechtsbuiten dan helemaal inzakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina