Ik vind semi assisted niet lekker spelen. Ik speel het wel altijd, sinds ze gestopt zijn met die streepjes (je weet toch, hoe minder streepjes, hoe meer controle jij zelf had). Maar ik merk te vaak dat ze zelf switchen, bij een corner bijvoorbeeld. Dan sta ik in de 16 en de CPU selecteert me gewoon weg. Ik speel ook veel 2vs2 en dan wordt je dus helemaal gek van dat semi-assisted in aanvallend opzicht. Omdat semi inhoudt dat je aanvallend "geholpen" wordt. En dus switcht hij zelf zo af en toe, en dat is jammer.
Over de taktieken e.d..
Als je geen energie in de taktieken wil steken, dan is PES gewoon niet 'jouw' game. Dat maakt ook verder niet uit, maar ga dan niet zeuren omdat jij iets niet wilt. Daar kan het spel niets aan doen. Dat is nu eenmaal PES, je moet het echt zelf doen. Je kunt zeggen dat het ook standaard goed moet staan, maar zo is het niet en zo is het ook nooit geweest. Dat is nu eenmaal PES en iedereen weet dat. Ik ben het dus helemaal met je eens.
@Lincoln,
Dollen in de zestien kan prima, snap niet waar je het over hebt. Ik link die tricks zoals ik dat wil, zodat ik weet wat hij doet. Dan gaat het prima, ik heb prachtige goals gemaakt omdat ik er in de 16 schitterend langs ging. Soms met een dubbele feint, soms een wippertje langs een speler enz.enz.. Je moet gewoon oefenen en het de kans geven. Heb jij bijvoorbeeld die feints al eens gekoppeld? Zodat je alleen je eigen truuks kun instellen en je ook weet wat hij dan gaat doen?
Laatst bewerkt: 17 sep 2010