[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Oh pfff, 40k hp maar :+

Ben zelf inmiddels bijna nooit meer online, totaal geen tijd om te gamen :<
    Toch wil ik de gasten van Ensidia verslaan naar level 85, BM-hunters zijn waarschijnlijk wel het snelst om te levelen ^^

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit soort reacties had ik wel kunnen verwachten.
    Ik weet het nu wel dat ik minder ben.
    Hamer er niet iedere keer op ok?

3. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Waarom dan zo'n reactie, terwijl er niks mis is met zijn gear en gems en hij beter gegeared is dan jij? 'n Beetje uit de hoogte doen voor niets. Ik ben dan ook wel benieuwd wat voor commentaar je hem eigenlijk gegeven zou hebben? Craftables? Sommige mensen hebben misschien wel nog zin om te raiden voor gear. ;)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat was meer bedoeld voor eerdere reacties die al eens gegeven waren.
    Ik ben hier meestal degene die moet oppassen voor commentaar van The Pro's.

Ik hecht echter meer waarde aan wat ik al bereikt heb en waar ik goed in ben, dan anderen die elke uithoek kennen van de game en nauwelijks hun deur uitkomen ofzo. ;)

Voor je commentaar gaat geven: Ik ben wel goed in ''gewoon'' levelen. Dat commentaar kreeg ik al van enkele guildies.

6. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dus een realm transfer gaan doen alleen flikken ze het weer om Automatisch Incasso of alleen met een verdomde CC te laten betalen. CC heb ik dus niet en AI is geblokkeerd en krijg ik er met geen mogelijkheid af (nee zelfs niet met het bellen).

Ik zit nu dus gewoon vast...

Doe gewoon via rekening laten betalen, gewoon meteen betalen (snel en veilig). De verdomde shop waar je alleen met een CC kunt betalen is ook niet echt aantrekkelijk te noemen.

Ik weet nog wel met de release toen je alleen met een CC kon betalen en je ook gewoon een CC nodig had om je account te kunnen activeren, dat was echt een hell.

Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  7. SysanApse

SysanApse Guest

Wil je nou echt zo graag op dit forum blijven rond hangen ?
    Het is dat je in ABN typt en niet als een 12 jarige, anders was je volgens mij al gebanned ( van dit topic ).

@Yellow

8. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Je hoeft geen pro of een levenloos figuur te zijn om iets van het spel te weten. Door middel van lezen en in-game spec, gear etc. van iemand te bekijken kom je al een eind, maar hier zijn al tig discussies met jou over geweest en ik heb geen zin om daar nu ook in mee te gaan.

Ik denk trouwens dat iedereen goed is in "gewoon" levelen, anders zou het toch een saaie boel zijn als niemand verder kwam dan level 20. ;)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laat die jongen toch met rust.

Lees dit anders eens.

Ik zeg niet dat alles dar mee te maken heeft maar het verklaart wel zijn manier van posten voor een deel.

10. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik post hier niet vaak, maar lees wel alles.
    en ik vind het nu steeds irritanter te vinden dat telkens iedereen een confrontatie zoekt met yellow, als hij een keer een opmerking heeft die jij niet goed vind o.i.d. reageer er dan niet zo op.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jij weet hem goed samen te vatten, al heb ik het maar licht.
    Ik heb nu zoiets dat er gewoon gasten in dit topic komen wachten tot ik een opmerking maak waarop zei kunnen reageren. En dan zeggen ze wat van mij??? :x

A zielig grut denk ik dan: Ontdek eerst maar eens wat er tussen je benen zit. :+
    Nu maar weer over WoW praten?
    Guardian of Cenarion titel is binnen + 25 faction exalted. 10e titel voor mijn main.
    Recept voor een chocolade taart heb ik ook. Iemand een stukje? :+

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Hij geeft zelf commentaar op iemand, ik zeg dat daar niks van klopt en vervolgens maakt hij er een big deal van. Als je zelf weet dat je mindere gear hebt, ga er dan wat aan doen en ga niet hier vertellen hoe slecht je wel niet bent en dat mensen er eens moeten over ophouden.

Ik zoek met niemand hier de confrontatie op maar ik reageer gewoon op posts die ik niet goed vind. Het is dat de meeste mensen het spel al langer spelen, maar ik wil niet dat een nieuw iemand het foute advies krijgt. ;)

Ik heb je zelfs proberen te helpen met al je gear en enchants dus ga nou niet verkondigen dat ik alleen maar op de loer lig totdat jij een post maakt waarop ik kan reageren.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tegen jou zal ik sorry zeggen. Het is alleen dat ik wel eens vergeet wie wat gezegd heeft en wanneer. Ik probeer het wel te onthouden, maar soms vergeet ik de naam bij de persoon. ;)

14. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net de account-info gehad van een klasgenoot. Kan ik toch nog even genieten van de betaxP

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heel relaxed. Zijn genoeg updates, dus je bent wel ff bezig alles te installeren. Alle oudere content moet namelijk ook apart geinstalleerd worden.

Hij is echter wel zeer vet. Vliegen naar Southshore kun je al wel vergeten. ;)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk eerder dat hij over de gear niks wilde zeggen omdat hij daar minder verstand van had.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo had die post er ongeveer uit moeten zien.
    Zei ook dat ik maar niks over de gear zou zeggen. ;)
    Ik zal ook niks meer proberen te zeggen over andermans gear. ;)

Laten we er nu maar over ophouden.
    Ben dat gekut zo langzamerhand ook wel zat.

18. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp goed dat je er 'gek' van wordt, ik heb het ook al wel eens tegen je gezegd, ik snap best dat je het soms moeilijk kan zijn met wat je hebt (mijn broer heeft het namelijk ook en daar kan ik opzich ook goed mee omgaan) maar aan die ene kant begrijp ik de 'haters' opzich ook het is nogal vervelend dat als ik dit topic lees 50% uit jou reacties bestaan wie uit vragen bestaan die je makkelijk kan opzoeken of soms reacties geef die van geen kanten kloppen (oké als je nieuw bent kan ik dat best begrijpen maar je speelt na mijn weten al best lang WoW).

No offense hoor, maar dit is wat er in mijn op komt.

Graag gewoon weer ontopic te gaan want steeds weer negatieve reacties (ik heb ze zelfs ook gegeven) wordt je ook niet vrolijk van.

Sorry, dit is geen negatieve reactie maar ik wilde het al wel eens zeggen.

19. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Om te beginnen ik heb nu eindelijk ondekt hoe je goed geld kan verdienen op mijn server met Enchanting buiten de spam in de /2 LFW Enchanting 10g fee each enchant. :+

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gewoon slim handelen met enchanten is een goed idee.
    Alles wat je niet kan gebruiken disenchanten en verkopen.

Zal je vertellen dat ik gisteren en eergisteren 600 goud heb verdiend aan 250 goud gedis enchante Abyss Crystals. Ik doe dat bijna altijd, maar Infite Dust die er vaak uit dropt levert wel meer op op mijn realm, maar wel minder dan verwacht.

Greater Cosmic Essence moet je Minor Cosmic van maken. Levert veel meer op. 3 Greater Cosmic Essence levert bij mij hooguit 35 G op, terwijl 9 of 10 minor cosmic essence soms wel voor 155 G de deur uit gaat. Vergeet niet dat je uit 1 greater, 3 kleine krijgt.

Even wat ervaringen van mij.

Ik zou btw wel AuctionLite nemen. Die berekent de gemiddelde prijs op AH, of er nu iets op staat van wat je wil plaatsen of niet. Ik kan je verzekeren dat verkopen gegarandeerd zijn, tenzij een fokker in eens 10K vraagt voor bovenstaande.

Lees: Dit zijn mijn ervaringen. Ik spreek niet voor een ander.

Ik heb je vorige post btw wel gelezen. Ik ben het in dat opzicht wel met je eens, maar moet toch G Force gelijk geven. Mij moet je gewoon met rust laten.
    Ga me vooral ook niet uitdagen, want dan vraag je er ook om. Trollen heet dat toch?

Laatst bewerkt: 18 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina