Wat geen Halo 4, misschien niet door Bungie nee. Er komt ook echt nog wel een Halo game met Kinect. 343 Industries heeft nu de Halo touwtjes in handen en dat gaat echt wel goed komen.
Het is al een eeuwigheid geleden dat ik The Fall of Reach en First Strike heb gelezen, waar het vast ergens vermeld in zal staan, maar ik vraag het toch maar ff. Hoe zijn Halsey en Jun dan ontsnapt van Reach nadat jullie wegen scheiden? Van Halsey weet ik uit de boeken e.d. nog wel een beetje wat er van haar is geworden, maar Jun?
Zijn we spoilertags nodig in een thread waar [SPOILERS] in de titel staat? Anyway, dat was Jorge. Jun is die sniper.
mn engels is rampzalig slecht.. ik ben niet goedin engelse text lezen is er iemand die gewoon in simpel NL even wil uitleggen wat het verhaal van halo reach is? en wat een covenant ofzo is waar ze het over hebben?
Goede vraag inderdaad... ik had helemaal niet door dat Jun nog leeft. Jorge blies zichzelf op, Kat kreeg headshot, Carter crasht die Pelican en Emile wordt gedood door Elites. Maar Jun? Ik heb ook helemaal niet meegekregen dat hij er met Halsey vandoor is. Iemand die wel weet wat er aan de hand is?
Covenant is een verzamel naam voor het (vijandige) aliën ras. De covenant zijn de aliëns waar je tegen vechten in Reach en Halo 1 t/m Halo 3 en uiteraard ODST. De Covenant zijn een oorlogzuchtige vijand die alles afslachten en gewoon het hele heelal willen veroveren. Dat merk je in reach ook, het zijn sons of bitches waar je geen medelijden mee moet hebben. Voor meer info mbt het verhaal enzo is wikipedia.nl een goede bron.
hoe hebben jullie die laatste missie afgemaakt ik ben vanaf die laatste checkpoint naar binnen gaan lopen keihard om all die elites heen ge slalomt en in die kanon gaan zitten was echt zwaar irritant denk je zo'n beest bijna dood te hebben denk je ik sla hem wel even trekt ie snel zo'n energie sword bam weer dood
Ik ben in dat huisje gaan zitten(beneden de gun), stuurde die hologram naar de andere kant van de deuropening en als ze mijn Hologram wouden doodslaan dan 'greep ik ze'
Dan heb jij dus het verhaal niet helemaal begrepen. Zij willen de mensheid vernietigen omdat de Prophets bang zijn voor de mensheid omdat wij afstammen van de Forerunners (Spark 343 liet die hint al vallen in Halo 1 toen hij de Master Chief Reclaimer noemde). De Forerunners zijn voor de rassen in de Covenant goden en de Prophets willen het feit dat wij afstammen van de Forerunners verbergen en dus dienen wij onder het mom van ketterij te worden vernietigd. Het heeft dus een religieuze reden, een vorm van kruistocht tegen de mensheid voert de Covenant dus.
ik heb net ff de halo legends film gezien best wel een leuke film maar wat ik niet snap gebeurt dat nou allemaal voor of na reach ? volgens mij na want in het begin zie je de masterchief in zo'n cabine liggen net zoals de easteregg op het einde van halo reach
Het meeste speelt zich erna af , sommige filmpjes spelen zich af tijdens (en op) Reach af en eentje vertelt het verhaal voor Reach (die met de Forerunners en de Flood). Er zit niet echt een vaste tijdslijn in die filmpjes volgens mij. Het zijn gewoon een aantal korte verhaaltjes in het Halo universum
ja klopt beetje vreemd allemaal dat stukje met ''I'm spartan 1337'' met die kinderen en die dinosaurus daar heb ik me kapot om gelachen /EDIT: dit stukje bedoel ik [yt]f0Ji_qJeajs[/yt]
Net een filmpje gezien, erg vermakelijk. Vooral alle verwijzingen naar dragon ball z. Deze serie heet dus halo legends?
omg het is meer dan leuke filmpjes http://www.youtube.com/watch?v=e2HbwuB-6ug Halo legends vertelt ook het begin, met de fore runners, ook veel dingen hiervan wist ik niet maar alles valt op zijn plaats must see, net Halo Legends episode 1 gekeken!
Ik heb nu de eerste 7 episodes van Halo Legends gezien, 8 beviel mij niet zo. Ik denk dat dat de laatste is. Ik kan alleen maar zeggen dat als je een beetje interesse hebt in het verhaal achter de Halo serie dat het simpelweg een must-see is. Vooral de eerste paar episodes waren helder en legden veel dingen uit. Halo Reach, 1,2,3 en ODST vallen nu allemaal op hun plaats
Iemand dat dagboek van Halsey al gelezen van de Legendary ed.? Volgens mij is Miranda Keyes de dochter van Halsey! En blijkbaar was de meeting die ze op Reach had met Blue team (MC, Kelly, Sam, Li en Kurt, staat in Fall of Reach) niet heel lang voordat ze Noble team ontving. edit: Oh, op de halo wikia staat ook al dat Halsey de moeder is van Miranda Keyes
Ik heb bijna alle halo's gespeeld (gameplay en coop blijft briljant) en ik heb Halo Reach gelezen (tijd terug) maar ik blijf het toch een minder verhaal vinden. De karakters zijn in de games altijd behoorlijk ruk, neem nou die cliches waarmee je in reach moet knokken. Er loopt een dude bij die net zoals de populaire captain price uit MOW praat. Sowieso iemand met een schots accent op planet Reach. Wie verzint dat? Als je het verhaal als geheel bekijkt heeft het ook heel erg veel weg van Starcraft. Ga maar na convenant> protoss, erg veel overeenkomsten. Flood>Zerg en Terran>humans natuurlijk. En dat terwijl er toch een hoop detail in het verhaal zit verwezen. Ik heb deze discussie vaker gehad met fans en die kunnen me beste interessante dingen vertellen en daarom blijft mijn grote frustatie wat betreft de halo serie, die bordkartonnen karakters. Als je bijvoorbeeld kijkt wat een Half-life serie neer kan zetten dan moet het toch beter kunnen. Zijn er meer mensen die dat hebben?