Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die feints zijn echt zó ongelooflijk lomp. Het is een paar truucjes achter elkaar koppelen, L1 en de rechteranaloge-richting drukken en dan is het popcorn pakken. Je hebt er totaal geen controle over en die speler gaat lukraak door tot hij de bal verliest. Ik vraag me af welke malloot dit bedacht, want in PES2010 was het gewoon goed hoor.

@kwdtje ik dol juist altijd met de sprintknop ingedrukt en dat lukt aardig met Robben en Ribery. Met die gasten van Internacional etc gaat het wel wat moeilijker dan ja.

Ik heb trouwens een grpapig filmpje, ik tackle iemand en diegene lanceert de bal 300000 meter de lucht in a la van der Vaart, ik zal hem vanavond uploaden.

Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
  3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik plak nooit feints achter elkaar. Ik geef elke richting 1 feint, that's it. Werkt perfect, hoewel ik meer gewoon met de knoppencombinaties werk.

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als de mensen die klagen over looplijnen nu eerst eens lezen hoe het nieuwe strategie-scherm werkt, dan is er al een hoop opgelost.
    KIJK HIER ( eerste post )

5. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    thanks! :thumbs: duidelijke en informatieve post

6. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is het ook het beste heb ik ervaren. Gewoon per richting 1 feint en voor de dribbels in korte ruimtes de right trigger gebruiken. Ben al veel verderdigers met een simpele beweging voorbij gegaan, dat geeft meer voldoening dan zo een over the top truc om je man uit te spelen.

Maar ja ik lees aandachtig mee, en zie veel interessante posts van je Cyrax. Ik denk dat ik je maar moet toevoegen @ XBOX LIVE of de PS3 als de game uitkomt. Wil wel wat potjes tegen je spelen tegen die tijd, want ik heb zo een idee dat je de game wel aardig beheerst. Dus als je het goed vind kan je me gewoon adden, zie mn gamertag hiernaast <--- (Mn PS3 ID is tevens mn Gamertag)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ligt het aan mij of wil die R2 een-twee nog niet echt soepel lopen? In 2010 kon je dit heel makkelijk gebruiken, nu lopen ze niet altijd door.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Is goed man, ik heb hem alleen op de PS3 straks dus het zal op de PS3 moeten.

Ik zal je binnenkort ff adden.

@Tyrant, check goed of ze niet worden tegengehouden door verdedigers van de tegenpartij. Dat gebeurt nu veel vaker, een 1-2tje aangaan is niet zo simpel als dat het was. Vooral door het fysieke aspect.

9. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    OMG 8) ook de fifa demo maar even gespeeld en heb niet eens de 1e helft afgemaakt. Kwam zo vaak op een te eenvoudige manier (pass, pass, steekpass) 1 op 1 met de keeper dat ik het niet meer kon aanzien. Zonde van mn tijd want voor mij zit daar geen uitdaging in.

Vind het alleen bijzonder jammer dat ik geen goed oordeel over PES kan vormen omdat de demo bij mij vol met bugs zit.. Passes die steevast niet naar de persoon gaan naar wie je wilt passen of over de zijlijn en de bug dat je niet met je speler richting de tegenstander met de bal kan rennen.

Wordt dit jaar gewoon kopen en direct testen dan maar..

10. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    begrijp dat iedereen de demo al heeft behalve ik ?

vanavond dus maar eens ff downen

zal wel k*t spelen, maar dat is altijd ff in het begin, dat zijn we gewend

11. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    dank. het viel mij namelijk ook een beetje tegen.

12. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hehe, eindelijk iemand die ook op -2 zet:)

Wat is dat ADHD gemekker dat het 'te langzaam' is???? In 95% van de gevallen wordt gespeeld op idiote arcade onrealistisch adhd snelheden, en dan nog in 2x5minuten potjes ook.

Ik zet een footie in view=zo-breed-mogelijk, de lengte=zo-lang-mogelijk, de snelheid=zo-laag-mogelijk en de teams=zo-niet-Barca-achtig-mogelijk

En als het dan na 20 minuten realtime kloten nog 0-0 is, ja dan begint het gevoel te komen dat het 'echt op voetbal lijkt':)

13. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:met jou kan ik praten

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Barca speelt het mooiste voetbal ter wereld, waarom wil je dat niet nastreven? 8)

Als je alles zo breed en zo lang mogelijk wilt snap je btw niet heel veel van voetbal waar je bij balverlies de boel kort en klein moet houden...

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    lezen!

Ik heb het over de VIEW! Dus wat je ziet:) (dat heet 'Wide' geloof ik)
    En er zijn miljoenen voetballers ter wereld (en maar 11 bij Barca) Ik doe graag die miljoenen na, en niet sec Barca ... Maak dan een game die Barca2011 heet:)

16. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met je team lekker draait dan kom je ook gewoon zoals barca met verzorgt voetbal voor de goal en scoor je hem maar dan ben jij ook veel meer de persoon die er echt voor zorgt ipv de hoge stats van de vedettes.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    He ik zeg nergens dat ik altijd met Barca speel (zie vorige pagina 8)), maar jullie doen net alsof het onrealistisch is om met PES te spelen :p.

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Klopt het dat je in verdedigend opzicht alleen kunt rennen met de d-pad + rb?

19. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook vaak onrealistisch. Het PES gevoel is bij mij altijd blijven hangen maar ik vond de laatste paar versies iets te arcade. Dat realisme is nu weer wat hoger geworden en vandaar ben ik zo blij en geef ik aan dat ik dit een goede zaak vind.
    Verder ben ik natuurlijk ook wel stiekem een beetje de zure voetbalpurist maar ja die moeten er ook zijn :+

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke ff doorlezen dan maar. Misschien helpt het :)

Edit; Van die strategieën heb ik er al heel wat geprobeerd maar echt heel lekker over de vleugels spelen is het niet. Ik ga het nog wel een paar keer proberen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina