Je level en daarmee je extra vrijgespeelde extra's (extra health, extra slots voor items, etc.) Geen idee, dat heb ik zelf niet gedaan in Case 0 Sorry, dat durf ik niet te zeggen, heb net mijn eerste stappen in de game gezet en er staat ook nog eens een druk weekend voor de boeg, dus hier blijft het even bij :b:
Je combo cards, je level, en daarmee je extra vrijgespeelde extra's (extra health, extra slots voor items, etc.) Met geld e.d. begin je gewoon weer vanaf nul. Geen idee, dat heb ik zelf niet gedaan in Case 0 Sorry, dat durf ik niet te zeggen, heb net mijn eerste stappen in de game gezet en er staat ook nog eens een druk weekend voor de boeg, dus hier blijft het even bij :b:
Ga er maar wel vanuit dat die 72000 gewoon in 1 playthrough moet, al hoop ik natuurlijk van niet. Mooi dat je alleen je level meeneemt, anders kon je mooi farmen in Case Zero en dan heb je dus al een dikke voorsprong (voor zover het boeit, het is toch voor jezelf ).
Blijf het jammer vinden dat een game als dit geen free roam mode bevat, waar geen timer is en je gewoon naar hartelust zombies kunt pijnigen en doen wat je wil.
Nou, ik weet niet of die meer casual is. Ik heb gisteren een tijdje een stream zitten kijken, omdat ik hem niet ga kopen. Maar de bazen die in het spel zitten zijn behoorlijk aan de pittige kant volgens mij. Je moet ze ook ziekelijk veel raken. En je hebt weer die tijdlimieten, waardoor er maar weinig tijd is om zombies neer te maaien. Als je tenminste alle cases wilt voltooien. Maar als je deel 1 helemaal niks vindt, dan vind je deel 2 ook helemaal niks. Ze zijn erg trouw gebleven aan deel 1. Alleen irritante puntjes uit deel 1 zoals de AI van de survivors is flink verbeterd. Het spel straalt erg veel fun uit, alleen de tijdlimieten weerhouden me ervan om hem direct te kopen.