Had ik dus ook. Al was ik net zoveel aan het kijken als aan het klimmen de eerste keer. Die Empire State kwam wel erg snel dichtbij...
Sorry, misschien moet ik het anders voor je verwoorden. Hij haalt de woorden uit me mond. Tevreden? En verder praat je onzin met je 'hielen likken'. In ieder geval, ik heb geen zin in een nutteloze discussie en ik zal verder ook niet ingaan op je opmerking.
Wat is dit voor demo? Is dat het stuk dat in filmpjes al voorbij is gekomen en in previews besproken? Dus echt het begin van de game?
Het is Spoiler Chapter 1: The Beginning. Dus het is echt het begin van het begin waarbij je ziet hoe je de slavenband krijgt.
Net de demo gespeeld. Ik vond het platformen wel erg geautomatiseerd aanvoelen. Het niet het idee alsof ik iets fout kon doen al zou ik het willen. Draaicirkel van die man vond ik ook iets te groot. Jammer dat je zo erg wordt geholpen met die oplichtende platformdingetjes / camera die je de goede weg opwijst. Maar misschien is dat alleen doordat dit het tutorial gedeelte was? Tenminste, dat hoop ik. Combat vond ik ook niet écht lekker lopen. Als je je op 1 mech richt gaat het prima, maar als je halverwege op een andere wilt gaan timmeren maakt ie niet een soepele overgang. Je moet even stoppen met hakken, de goede kant opwijzen en dan opnieuw beginnen. Niet dat dit een slechte game is! Dit zijn gewoon de dingetjes die me opvielen. Ik had trouwens nog steeds liever met die dame gespeeld. Vind het character design van Monkey (zo heet ie toch?) nog steeds lelijk.
demo viel me zwaaaaar tegen. Graphics onder de maat, net alsof ze een Uncharted oid hebben gedowngraded. Kartels, lelijke textures, teveel contrast. De besturing voelde onhandig aan, kan het niet beter onder woorden brengen. Verder vreemde camerastandpunten. Alleen die gast zag er wel ok uit, maar alle minpunten zorgen er voor dat ik niet in het spel opging. Hij liep overigens vast ergens in een gevecht met een mech, daarna uitgezet....
WTF! Ik vind de sfeer echt geniaal En de platform actie is Uncharted in het kwadraat Ook vind ik de combat erg goed in mekaar zitten.....
Vond de demo best wel vermakelijk eigenlijk. Platform gedeelte deed me denken aan Uncharted, maar dan wel wat minder. Grafisch stijltje is wel tof en combat is wel oké. Gezichtanimatie van dat wannabee Nariko vrouwtje (Tja, beide Ninja Theory, rood haar enzo ) was wel nice! Was ook al zo in Heavenly Sword.
Ik had ook een erge Uncharted flashback. Met name door dat platformen waarin je erg geholpen word. Combat voelde wel lekker maar was wel wat beperkt (maar uit het filmpje aan het einde maak ik wel op dat je er nog aardig wat moves en opties bij krijgt). Graphics in de demo waren soms okay (als je binnen zat) soms meer dan okay (als je buiten aan het schip hangt en de stad voorbij ziet flitsen. Al met al ben ik gematigd enthousiast, vooral omdat de wereld er wel erg mooi en kleurrijk uitziet
Kevf is tenminste lekker kritisch. Maar hij heeft wel gelijk: de framerate was zeker niet constant en het lopen met Monkey voelde inderdaad "los" aan. Ik had moeite bepaalde stukken (in het schip) recht vooruit te lopen.
Hey, ik was ook relatief kritisch. Dit zal zo een game worden zoals Heavenly Sword. Veel potentie, maar net niet. (voor de mensen die em wel geweldig vinden; het is geen kutgame, maar net geen echte topper)
Sommige elementen in Heavenly Sword zijn geweldig, andere weer niet. Ik ben erg benieuwd naar de 360 demo. Daarnaast heb ik echt heel mooie beelden gezien van Enslaved. Het kan dus goed zijn dat dit weer zo'n beta build is... erg jammer, want kan weer potentiele kopers afschrikken.