Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is het nog voor een gedeelte zo dat de AI beslist waar je naartoe passt als je CPU Hulp nog aan hebt. Laat hem maar lekker alles op manual zetten, dan hoeft hij ook niet zulke waardeloze filmpjes te maken
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik begin het nu eindelijk een beetje door te krijgen. Gelukkig.
     
  3. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat golden transfer pack, wat heb je eraan straks, ik heb in de demo 15 keer gewonnen dus nu vraag ik me af wat heb ik aan die golden transfer pack?
     
  4. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    tjaa hij heeft pasen op assisted staan dan krijg je dit ja als je op manual zet is het niet meer zo makkelijk , ik hoop ook dat online alles op manual staat maar dat is afwachten...
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ik me dus ook af:+
     
  6. rhijbeek

    rhijbeek Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat is die keeper van Leverkussen goed :+
     
  7. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    :x eerste potje won ik met 12-0 tweede 6-0 en laatste 3-1 omdat ik gewoon aan het kloote was. want als je vanaf fifa 09 op manual hebt gespeeld, is en blijft het gewoon tiky tiky voetbal. vindt het wel heel jammer. maar wel leuk voor de mensen die manual niet gewend zijn en dus het moeten leren.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.831
    Leuk Bevonden:
    2.045
    Ik snap prima hoe het werkt, alleen in de demo is het niet nodig om te mikken, of om met je keeper reddingen te verrichten, want de AI schiet sowieso vrijwelalles naast/over, en redt zelf bijna niets wanneer ik gewoon door het midden schiet.

    Dat is het probleem. Niet de besturing.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hij weet vast wel dat het ook op manual kan. Maar het is dan niet fijn spelen als je online speelt tegen iemand die cpu hulp aanheeft omdat je dan in het nadeel ben. Vind manual passen of semi leuker dan normaal, maar online word het dan te zwaar!
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, als je er echt master in bent, werkt het zelfs in je voordeel. Gewoon veel oefenen
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nou ik weet het niet. Met cpu hulp geef je de passjes ook gewoon goed, die enkele keer dat je hem anders wilde hebben moet je het geluk hebben dat je hem goed passt op manual! Heb het een tijd gespeeld online met fifa10 maar het bleef echt heel zwaar!
     
  13. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij FIFA 11 heb je er niks aan. Je krijgt dan een Gold Pack voor in dat spel op Facebook, FIFA Superstars.
     
  14. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal maar eens een poging doen om hier een reactie op te geven, de gebruikelijke gasten zijn zoals gewoonlijk alleen maar met hun eigen dingen bezig, laat staan dat ze moeite doen om zo'n lange post te lezen.:emo:

    Hoe Fifa op de Wii speelt kan ik geen oordeel over geven, omdat ik geen Wii heb, speel het op de PS3. Ook online heb ik vrij weinig ervaring mee. Ik heb Fifa 2009 wel een paar keer online gespeeld, maar was na een paar keer het spelen tegen Barcelona, Real Madrid en dergelijke zat. Als er wel een gast bereid was om met een niet über team te spelen, dan was hij als je met 2 of 3 doelpunten verschil voor stond, in 9 van de 10 keer voortijdig verdwenen. Ervaring met Ultimate en Be a pro heb ik ook niet, die dingen boeien me totaal niet.

    Verder moet je helemaal niet op dergelijke promotiefilmpjes afgaan, daar wordt toch alles positiever voorgespiegeld dan het in werkelijkheid is. Ook van de demo kan je niet zoveel afleiden eigenlijk, vooral omdat het maar aller waarschijnlijkheid een vroegere build is en de daadwerkelijke game anders is, is zoals je zegt de demo ook veels te kort. Ik zet ook graag een aanval rustig op om zo een gat te vinden of te forceren in de defensie van de tegenpartij, heb je in de demo amper tijd voor want het is zo rust of helemaal om.:'-( De enige mogelijkheid die je dan hebt als je twijfelt, is afgaan op de ervaringen van anderen. Het liefst gefundeerde meningen, want het fan-boy gehalte is hier groot.:emo:

    Hetgeen je schrijft over het overdreven fysieke geweld in de demo, kan ik alleen maar onderschrijven. Dit is in Fifa 10 op de PS3 niet anders en voor mij ook de reden om Fifa na twee en een half jaar de rug toe te keren. In Fifa 10 slaat het verdedigen van de AI soms helemaal nergens op. Ik heb al te vaak gehad dat als ik rustig de bal rond probeer te spelen om een gaatje in de verdediging te vinden, je gewoon lomp omver gebeukt wordt. Vaak ook nog door een aanvaller van de AI, die met een rotgang terugkomt en die dan in volle vaart tegen je aan ramt. Zie je het op de radar gebeuren en je zorgt ervoor dat hij je eventueel in de rug beukt, hetgeen in normaal voetbal een overtreding is, in Fifa 10 niet, wordt nooit voor gefloten. Verder ben ik ook bepaalde standaard situatie in Fifa beu. Bijvoorbeeld: als je tegen de rust of het eind van de wedstrijd gelijk staat of een krappe voorsprong hebt en je krijgt rond het strafschopgebied een vrije trap tegen, die gaan er 9 van de 10 keer in, welke Jan Doedel hem ook neemt of vanuit welke hoek ook. Verder het oneerlijke fluiten van de scheidsrechter klopt niets van, een overtreding waarmee de AI met een waarschuwing wegkomt, zelfs met overtredingen van achteren, staat hij bij mij met een kaart te zwaaien. Ik vrees dat al deze zaken, in Fifa 11 niet anders zijn.

    Wat betreft je verhaal over eventueel kloppende gezichten, helemaal mee eens, dat interesseert mij ook helemaal niets. Als je speelt zie je het verschil toch niet en de tussen filmpjes heb ik na een paar keer ook wel gezien en druk ik weg. Ik begrijp eerlijk gezegd ook nooit, waarom mensen zich daar druk over maken.

    Ik heb ook de PES demo, die gelukkig behoorlijk langer is, gespeeld en hoewel daar ook enkele frustrerende zaken in zitten, vooral de slechte keepers, kan die mij behoorlijk bekoren en waarschijnlijk dit jaar na twee en een half jaar, terug naar PES. Daar wordt je in elk geval niet door een of ander op hol geslagen stier van de bal geramd.:p
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  15. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    haha volgens mij reageert hij op zijn eigen post
     
  16. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, daar lijkt het heel erg op. Je zou maar 2 accounts moeten creeeren om in ieder geval een echte conversatie te houden. Dan maar met jezelf

    maar mijn internet verbinding werkt momenteel even niet mee dus ik kan de demo niet eens downloaden. Hoop wel dat er wat meer bugs uitgehaald zijn de meest vervelende:
    als de tegenstander in de aanval is en de buitenspelers aanspelen, stappen mijn backs ipv achteruit (wat ik indruk) altijd naar binnen en 3 stappen naar voren, waardoor ik altijd omspeeld word en dezelfde voorzet word gegeven. hoe irritant, dan al zou het een veel beter spel zijn.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nadat je bericht had gelezen wilde ik meteen Fifa 11 voor de Wii halen. De verschillen zijn ongelofelijk groot. Al 5 jaar hands. Belachelijk dat ze dit niet hebben bij Xbox360 of PS3.

    Ik speel op de Xbox360 sinds Fifa 2008. De veranderingen die Fifa doorheeft gemaakt zijn vooral naar mijn mening positief en vooruitstrevend. Fifa 09 was helaas een domper, omdat het gebruik van snelle spelers je de overwinning kon bezorgen. Toen kwam Fifa 2010. De snelheid bleef naar mijn mening nog steeds te essentieel voor de overwinning, maar het was gelukkig naar een respectabel niveau gedaalt. Je kon dus niet op snelheid winnen, maar dan wel weer met kracht. Maar het viel minder op als in de vorige versie. Het tikken op 10 was ook ongelofelijk simpel. Je kon met VVV spelen alsof je Barça was. Nu proberen ze dit oplos te lossen door het passen moeilijker te maken. Wat natuurlijk begrijpelijk.

    Ik vond het in het begin goed. Het zorgde voor spannende wedstrijden, omdat je niet zomaar klakkeloos kon aanvallen. Na meerdere potjes tegen Computer/Personen kwam ik erachter dat het passen met zeg Kalström al erg moeilijk word, terwijl dit toch een redelijke technische, creatief speler is. Daarom ben ik erg bang dat je geen fatsoenlijke aanval kan opstellen met een middenmoter (Toulouse, Deportivo lá Caruna, West Ham)
    Het is natuurlijk goed dat ze het ping-pong passen verwijderd hebben, maar de tussenweg hebben ze niet kunnen vinden. Fifa 10: Te makkelijk. Fifa 11 (demo): Te moeilijk.

    Maar wel een positief punt vind ik de aanvallen van de computer. Hij word menselijker (fifa spelers begrijpen wat ik bedoel.) Hij zet eindelijk aanvallen op, en wanneer er ruimte ligt voor een steekpass dan probeert hij het. Het is natuurlijk nooit leuk om een goal tegen te krijgen, maar als het een goede aanval is heb ik er geen probleem mee. In Fifa 10 kreeg je veel de zelfde goals en ook klutsdoelpunten. Ik heb in 3 dagen Fifa 11 meer verschillende goals gescoord dan Fifa 10 in een heel seizoen, dus dat is ook zeker een positief punt.

    Als ik het zo tegen elkaar afweeg ga ik toch wel weer halen, omdat Clubs ook erg leuk is om te doen. Geen PES, want dat is natuurlijk anders dan Fifa. En ik heb nu eindelijk goed in de vingers. Dan ga ik niet in ze snijden :+
     
  18. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net maar eens de demo gedownload en als een speer gespeeld. Jammer gnoeg moest ik het op de PS3 van mij broer doen want mijn live was 7 dagen voordat de demo uitkwam verlopen:mad:. Dus het was ff wennen aan de controller maar damn wat speelt die fijn vergeleken met 10.
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Vetste aan de demo is dat Gorillaz in de soundtrack zit :+
     
  20. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach jongetjes toch, als je nu echt denken dat ik twee accounts heb en op mezelf reageer, slaan jullie de plank helemaal mis.:lol::lol: Ik las de post van hem en gezien uren later nog nooit iemand erop gereageerd had, heb ik me na jaren meelezen maar eens aangemeld, om deze gast te antwoorden. Maar suggereer maar gerust verder hoor indien jullie je daar gelukkig bij voelen.:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina