Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De game is niet al te lang, en nu begint het echt inderdaad vreselijk op uitmelkerij te lijken. Zo vreselijk snel al DLC, dingen die echt makkelijk in de game zelf hadden gekunt? Kom nou.

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet die ga ik halen ! :p

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet.. jimmy's vendetta is de hardste naaierij die ik ooit heb meegemaakt qua DLC.
    Voegt zeer weinig toe, 30 missies zijn aan elkaar verbonden met een goedkoop stukje tekst, en de missies zijn vrijwel identiek... steel auto, vermoord deze man, steel auto, herhaal een stuk of 10 keer en je zit op 100% complete.

Nee, het moet echt bijzonder zijn met een echte verhaallijn, anders kunnen ze de pot op.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vond ik ook wel maar dit lijkt een goede dlc met een verhaallijn te zijn niet ?

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game in anderhalve dag uitgespeeld en ze komen meteen met meerdere dlc's!?

Koop dat echt niet, het is echt belachelijk.

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik snap de discussie over uitmelkerij nu niet echt. Je kiest er toch zelf voor om DLC te kopen of niet? Als geen hond het meer koopt is dat een duidelijk signaal dat ze het niet meer op die manier hoeven te doen. Maar iedereen koopt het, dan zijn ze immers gek als ze het niet op deze manier doen?

Ik koop eigenlijk nooit DLC, alleen voor Forza heb ik eens een paar carpacks gekocht.

7. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mafia 2 doet zijn naam eer aan,ik vind dat ik opgelicht ben door hier 60euro voor te betalen...
    Zelfs aan een DLC van Gta4 had/heb ik meer plezier van dan dit 'complete' spel...
    Ochtends gekocht en avonds alweer uitgespeeld,dat is toch geen spel meer...
    Geen free roam,geen zijmissies,geen multiplayer,missies veel te simpel,slappe vechtpartijen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Je word aan mensen voorgesteld,kan hun locatie altijd terugzien en kan erheen rijden,maar ze hebben nooit wat te doen...zeker eruit gehaald om extra DLC en dus geld op te halen...

En dat terwijl het er zo mooi uit ziet en de sfeer echt Mafia is,wat een tegenvaller...

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie betaald er tegenwoordig nog 60 euro? :+

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd voor een nieuw deeltje denk ik.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik ga die DLC ook niet kopen. Ik ga de laatste 3 missies nog eens spelen, die waren wel ok, daarna gaat ie de bazar op ...

11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dus.

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is meer het feit dat het werd verkocht als een verhaal met diepgang.. men zei nieuwe auto's (heb nog maar 1 "nieuwe" auto gezien) en 30 missies.. de manier waarop ze dat verkochten deed vermoeden dat het missies waren zoals we kennen in de verhaallijn van vito (oftewel diepgaande en wel-uitgedachte missies) maar helaas..

Nee dan DLC zoals mass effect 2 heeft gedaan, overlord en shadow broker zijn echt briljante toevoegingen.

13. TBY83

TBY83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    yeaaaahh 1000 G

alleen die wanted posters, |:-|:- wat een pain in the ass

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben er nu ook mee bezig, na iets meer dan een uur heb ik er 62 gehaald. Straks maar even de rest halen en dan in de verkoop!

15. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Deze 5
    •Greaser Pack
    •Made Man Pack
    •Renegade Pack
    •Vegas Pack
    •War Hero Pack

Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  16. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk de bedoeling na chapter 14? zit nu al heel de tijd geld te verdienen, maar er gebeurt precies niets.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als het goed is krijg je twee keer tijdens de missie iets in de trant van 27k. Aan het begin en op het eind. Die laatste moet je wel even opletten want dat moet jezelf van het bureau ofzo afpakken!
    Dan hoef je dus nog maar weinig geld te verdienen. Als je genoeg hebt krijg je een nieuwe objective!

18. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even over chapter 14
    Wie kan mij precies uitleggen hoe je bij die docks moet? Buiten lukt het allemaal wel, maar binnen ben ik altijd meteen dood.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    2 makkelijke manieren:
    1) rijd met een auto de garage in helemaal naar het einde van de garage. Daar spawnen 2 vijanden die je makkelijk kan killen, daarna komen er nog wat mensen de trap af die ook niet al te moeilijk zijn. En daarna gewoon van onder naar boven grenades/molotovs gooien zodat Derek dood gaat.
    2) rijd een stukje de garage in (tot je merkt dat de deur dichtgaat maar ga dan snel in z'n achteruit. Zo sta jij buiten en is de grote garagedeur gesloten. Nu kun je via de trap aan de buitenkant het kantoor in, en ze zo allemaal killen.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Of je pakt de auto en rijdt het water in. Dan spawn je weer terug en dan is grote deur dicht en kan je de kleine deur boven pakken. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina