Als ik Halo Reach online wil spelen, word ik op de een of andere manier elke keer na een paar minuten eruit gekickt. Na een paar minuten spelen wordt er een scherm getoond van alle spelers met hun scores en dat er geprobeerd wordt een nieuwe verbinding te leggen. Na een paar minuten dit scherm word ik eruit geschopt. Een minuut nadat ik eruit ben gekickt gaat mijn Xbox offline, dus ik denk dat met elkaar te maken heeft. En dat dus elk potje. Iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden? Ik gebruik een laptop als netwerkbrug die met een LAN-verbinding is verbonden met de Xbox, omdat de router te ver is om te verbinden met de kabel. Oh, en Reach zelf zegt dat mijn upstream bandwith en packet loss "undetected" zijn (NAT type is open btw). Kan het daar aan liggen misschien? Alvast bedankt enzo.
Ik heb het bekeken, maar mijn laptop gaat pas na een langere tijd op standby dus dat is het niet. Thnx voor de suggestie though.
Als je op je laptop bij command prompt ping www.google.com -t typt krijg je een lijst met ping replies. Op het moment dat je er wordt uitgegooid op xbox live, staat er op ongeveer hetzelfde moment op je pc een of meerdere lijnen bij met "request timed out"?
Sorry, wát moet ik in typen? xD Ik krijg namelijk als reactie: "PING wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of hatchbestand."