1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamespeed.
     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je doen, tijdens pot op pauze drukken, dan op player selection (of zo), dan druk je op vierkantje, of blauw, en dan kan dat instellen.

    Maar unassisted werkt weer voor geen meter, nog slechter als de vorige pessen. Onspeelbaar, de helft van de tijd wisselt je mannetje niet, en op die momenten neemt de AI het helemaal over.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Waarom hebben ze dat systeem van PES6 eruit gehaald.. Daar kon je kiezen tussen manual en assisted, en bij semi-assisted had je 7 verschillende levels... Fantastisch was dat, semi-assisted met 1 streepje en gaan.
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Eigenlijk is dit niet echt een bug te noemen omdat je hier dus ziet dat het een vrije bal is! Dit zul je bij fifa niet gauw mee maken!

    :+
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Soms heb je echt hele mooie situaties in het strafschopgebied. Red de keeper kom je in de rebound tegen een speler en dan schiet je daarna in het goal. Dat zijn echt leuke situaties waarvan je het gevoel heb dat er van alles kan gebeuren. Dat vind ik een + punt tegenover fifa!
     
  6. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel leuk, die situatie die je beschrijft danny, alleen jammer dat ongeveer 50% van de tegengoals zo gaan. Dat was in pes 3, en dat is in 2011 nog steeds.

    De game speelt beter en leuker, de snelheid is beter, alleen als je dan de goals bekijkt is het gewoon weer precies hetzelfde als altijd.

    - keepers en blunders
    - cpu die profiteert dat ik mijn verdediger niet kan selecteren
    - ballen die weer door je verdediger gaan, of net voorlangs dat ie hem laat lopen. Bij steekbal cpu gebeurd dat continu.
    - corners waar ja niks tegen kunt doen


    Ik hoop dat online goed werkt, want tegen de AI is het weer helemaal niks.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Precies, als je op die manier al 20 keer een tegen doelpunt te verwerken hebt verkregen, dan zie je dat echt niet meer als pluspunt.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Corners waar je niks tegen kan doen? Koppen is sterk verbeterd, je moet echt werken voor je duels. Dus je kan er juist wat aan doen!
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan je doen dan?

    Ik selecteer een gast, op het moment dat de corner genomen wordt wissel ik ongevraagd van mannetje, en dan kan je haast niks doen anders dan op die knoppen rammen. Om dan met 2 grote bayern verdedigers het af te leggen tegen messi in een kopduel.

    Is gewoon gescript, kan je weinig aan doen. Bij de vorige pes had ik er een trucje voor om dat script af te breken, maar dat werkt nu niet meer.

    Je kan als je geluk hebt soms nog net ervoor komen, maar het hangt helemaal af van welk mannetje de AI jou de controle geeft. En als de CPU spits ineens helemaal vrij staat, dan kan je al helemaal niks doen.

    Uitkomen met de keeper zit nog steeds die irritante vertraging in, dus dat kan ook nog steeds niet.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet ik daar nog beter in worden ofzo. Voel me wel behoorlijk machteloos als ik weer eens een tegengoal uit een corner krijg. 8) Verder blijft de game lekker spelen alleen beginnen die animaties me wel een beetje te storen. Die zijn af en toe echt te slecht.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Met R1 kun je je tijdens luchtduels 'verplaatsen'. Kan ook tot een overtreding leiden.
    Plus natuurlijk supercancel.
     
  12. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Supercancel is een van de mooiste dingen van PES als je dat goed onder de knie hebt. Je zou het bijna een vak kunnen noemen :)
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    50% is wel een beetje overdreven. Ik heb zulke situaties niet zo heel vaak. Wel dat de keeper hem voor je voeten leg en zo er in tikt. Dat is wel erg slecht nog steeds want hij moet de bal naar de zijkant stompen.

    Toch word ik wel vrolijk van de demo.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Voor je mij een PESFan noemt; ik heb bijna het hele vorige jaar FIFA-clubs gespeeld, dus ik ben objectief:
    Jon Murphy heeft terecht gezegd dat PES 2011 gemaakt is voor de hardcore-fan. Dat betekent dat je er heel wat uurtjes in moet hebben zitten om het gevoel voor het spel te krijgen.
    Verdedigen is nieuw: Daar moet je aan wennen. Ik neem aan dat je weet dat je nu verdedigt op drie manieren:
    A -knop samen met stick naar achteren,
    A -knop samen met stick neutraal
    A -knop samen met stick naar voren
    Als je hiermee goed omgaat en goed mee timed is er niks aan de hand, sterker, dan verdedigt het beter dan op de oude manier.
    Als je namelijk goed staat in de verdediging, kan je het juiste mannetje ook beter selecteren.
    Ballen gaan ook niet door je mannetje heen, maar je timed gewoon nog niet goed, denk ik.
    Als jouw verdediging goed staat, kan de steekbal ook niet zo makkelijk door je verdediging.

    Kortom, gooi je helemaal op het goed leren verdedigen en dan gaat het vanzelf beter. Als het aan PES ligt, waarom hoor je topspelers als Cyrax hier dan niet over klagen?
    Succes ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  15. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Phhhhhfff, hahahahaha.

    ZIe je mij ergens klagen over dat ik niet kan verdedigen? Topspeler als Cyrax, whoehehahaha.


    Jongen, dat mannetje wisslen is gewoon weer kut. Loop jij maar weer braaf achter Jon aan, ik heb dat in 15 potjes al wel weer gezien. En ik ben niet de enige, bijna in alle player reviews is dit een minpunt. Voornamelijk die in van de topspelers, in mijn ogen dan.


    Verdedigen werkt hetzelfde als altijd, althans, ik speelde altijd al zo. Dus daar verandert niks voor mij. (eigenlijk verdedig je nu zoals je altijd al moest doen met kleine clubs in de vorige pessen: back off en timen) En ja, het is makkelijk om de CPU te verdedigen, maar niet als ik de bal onderschep, en de bal gaat voor de zoveelste keer door mijn benen heen. Heeft niks met skills te maken, maar met scripting, kan je niks aan doen. En ik zie al tientallen filmpjes met deze bug/exploit erin. Voornamelijk bij de steekbal op de spits, die gaat zo tussen al je spelers door, die hem gewoon laten lopen, terwijl ze er makkelijk bij kunnen.

    ----------

    Ik ga hem wel zeker halen, deze game is zoveel leuker dan de andere 3 next gens. Pray to the online pes gods dat het echt goed werkt.


    Hoe kan je eigenlijk je goals en andere replays saven op de ps3?
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Moet je luisteren respectloos jochie, je toon bevalt me niet: "jongen" ..? Ik ben 57 jaar! Ik probeer je alleen maar te helpen en dan kom je met zo'n hufterige post. Zoek het volgende keer maar zelf uit.
     
  17. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0

    ouch die deed pijn.
    ik ga helemaal stuk hier. netjes HanTerp
     
  18. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet overdrijven HanTerp. Het was inderdaad wat informeel geschreven, maar hij is vast ook blij zijn met je post. In ieder geval bedankt voor je bijdragen want ik heb er zeker wat aan gehad!! :thumbs:
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Hanterp, wat fijn te horen dat je 57 bent! ik dacht dat ik de hier de oude 'lul' zou zijn met mijn 36!
    BTW: laat dat knakkertje toch kletsen joh... wij weten wel beter: pes is terug.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nog niet, maar ben er heilig van overtuigd dat volgend jaar, of het jaar daarna, PES weer écht terug is. Ik hoop het :+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina