1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Twijfel nog steeds hard, haha. Ik denk toch dat het eerst PES wordt, en daarna zie ik wel. Kan altijd nog Fifa kopen voor Clubs. Fifa is gewoon te simpel tegen de computer, lb + a pass, speler rent door en je wacht tot hij op 1 lijn staat te rennen en je gooit de ball er over heen of er doorheen met een steekball, doelpunt. Bij PES moet ik echt werken om een goal te maken en ben ik echt blij als ik een goal maak, en vaak is het ook een mooie! En dat notabene tegen de computer! Ik hoop dan ook echt dat PES 11 'bijna-zo-goed-als' lag free is. Ik zoek gewoon de juiste connectie potjes op. Bij Fifa quit toch iedereen als ik met 1-0 voor sta en ze zien dat ze geen kans maken.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wat bedoel je daar precies mee?
    Want IMO zijn ze zeker de goede weg ingeslagen, maar zeker nog niet TERUG.
    2012 misschien :+

    8)
    Precies hetzelfde lol.
    [yt]ATYcNTFbrk0[/yt]

    Dat schieten wil nog steeds niet echt vlotten.
    Iemand concrete tips?
     
  3. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Hufterige post? Pffff, waar slaat dat nou weer op? Mag ik in de lach schieten misschien als jij over een top speler begint en dan je verhaal vervolgt wat niet mij aan gaat. (Ik heb namelijk nergens gezegd dat ik moeite met verdedigen had)

    Stel je niet zo aan man. ''Jochie'', haha, je voelt jezelf wel heel oud he? En anders citeer in mijn post eens die hufterige woorden, want ik heb geen idee waar je het over hebt.


    ''Respectloos jochie'', het is lachwekkend, wat een drama om niks.

    Nergens voor nodig. De enige die respectloos is ben jij, door zo op de man te spelen, een man van 40 by the way.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  4. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    dat bepaal ik zelf wel
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Eindelijk eens een schot hoe ik het wil:
    [yt]Q6jimq-KUws[/yt]
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ha ha zo wil ik hem ook wel mooie goal!
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoe het doelnet meebeweegt ziet er wel strak uit. ;)
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Beetje raar om zo te reageren op iets wat gewoon waar is. :eek:
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Jammer dat ik vaak last heb van niet snel kunnen draaien aan de bal. Dan houdt hij ff in of hij schokt..
     
  10. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi balleke Tyrant, ;-).
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Rare goal van mij:
    [yt]uHaZupCr3H0[/yt]
     
  12. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al best veel echte voetbal ''dingen'' gedaan die in de oude pessen amper of niet mogelijk waren.

    Ik scoor zojuist de replica van Van Basten tegen Engeland, uit de corner. Door koppen en inschieten.

    Alleen die L2 knop, dat lukt me moeilijk. Want hoe doe je nu een manual steekbal door de lucht? Houdt je dan L1 en L2 met 1 vinger of zo? (zo doe ik de superdash met R1 plus R2 met maar links kan ik dat niet)


    En online gaat rocken, want het is nu onmogelijk om als noob van een goede speler te winnen lijkt me. Dan ga je er heel weinig maken denk ik. Dat betekend dat online nu bijna altijd gewonnen wordt door de betere speler. Lijkt me perfect.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, want de beter voetballende ploeg wint altijd..... :F:
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heb zojuist een paar potjes op speelsnelheid -2 gespeeld en dat is idd veel beter!! Lijkt dan ook wat volwassener te lopen allemaal. Goede tip was dat!
     
  15. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    had ook al tijdje op -1 en dat ging erg lekker. nu ff -2 proberen.

    @han, wat een super tip, die looplijnen aanpassen in teamstijl. Werkt echt fantastisch!

    overigens, je kunt nu tijdens het spel via selectknopje en dan xyab de strategie aanpassen...
     
  16. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Sorry dat ik te lui ben om dat stuk van han te lezen.. dit ga ik vanavond wel nog doen maar ik speel graag random friendly matchen tegen vrienden, is het dan de bedoeling als je fatsoenlijke looplijnen wilt dat je steeds eerst je tactics in orde moet maken? Zoja, hoeveel tijd neemt dit in beslag?

    Ik heb de demo nog niet kunnen spelen omdat die van de nieuwsgroepen helaas niet doet.. dus ik wacht op het definitieve spel zonder de demo vooraf te hebben gespeeld.. ik ben benieuwd!
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    in de demo moet je het steeds opnieuw doen, maar straks kun je die strategieen, naar ik aanneem, onder die knopjes programmeren. Dat is even een job (leuk overigens) maar 1 keer en dan kun je het steeds gebruiken.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    :F:
    Waarom moet jij zonodig bepalen wat hij vindt? Als hij vindt dat PES helemaal terug is, dan mag dat toch? Sommige mensen hebben gewoon die mening en dat mag. Leer dat ook eens accepteren, ipv de hele tijd hetzelfde te herhalen en te herhalen. Wordt er een beetje moe van eerlijk gezegd, het is wel duidelijk dat jij Fifa een warm hart toedraagd en dat mag ook! Daar zeggen wij toch ook niks over?

    Nog maar 1,5 week en dan kunnen we eindelijk aan de slag, ben benieuwd of er nog wat bugs uitgesloopt zijn in de retail. Zal vandaag ook eens wat potjes op -2 spelen..

    WayneRooney, ik zou je echt eens verdiepen in het tactics gebeuren, daar kan je echt tegen gelijkwaardige tegenstanders je voordeel mee halen :)
     
  19. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens Jon Murphy is de demo gelijk aan de retailversie dus ben bang dat dat niet gebeurd is.
     
  20. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Die looplijnen zijn er dus niet? Metalle respect maar ik word niet wijzer van die guide van Hanterp, ik wist het al en ik lees nergens iets over een looplijn oid.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina