[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat ligt ook aan het andere team, ik heb een 32-1 en een 23-1 gehaald op Hemmorage in de scorpion maar dat kwam beide keren doordat ze in de kleine voertuigen naar voren rushten en degene die in hun tank zat er niks van bakte.

als je tankloos bent en de tegenstander heeft zn tank nog wel kun je via de telports achter ze komen en de tank slopen maar nog niet iedereen lijkt dat door te hebben :+

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Man wat is Big Team Battle gaaf! Speelde dat gister voor het eerst en heb echt genoten van alle chaos potjes. Veel ghosts en banshees gekaapt en vaak gebruikte ik de Plasma Pistol. Ook Snipers met Big Team Battle is gaaf, had zo een triple kill met sniper, haha.

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lui uit m'n friendlist spelen kennelijk liever campaign dan MP atm, dus wie nog MP wil spelen moet me maar ff toevoegen.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Of een jetpack gebruiken. Geniaal die dingen, neerstorten op een tank, meteen granaat plaatsen, doei. :+

5. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
  6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  7. Veriitas

Veriitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die steeds hangen in Co-op?
    Dan hangen we samen even en dan disconnect degene waarmee ik speel..
    Enig idee waardoor dit kan komen?

8. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    uuhm hebben jullie alle bij een open nat ?

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Pff begin toch wel écht gek te worden van die black screens. Bijna élke match leaved er wel iemand en dan staat gelijk het spel weer voor 10-15 sec vast op zwart scoreboard.. Bij andere games kunnen mensen toch ook gewoon leaven zonder dat er gelijk pauze voor iedereen is?!
    Vooral bij BTB en Invasion heb ik er last van..

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, maar vaak is dat toch de host die dan quit? Ik heb vaak genoeg gehad dat iemand quit en dat ik niet hoefde te wachten.

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij BTB zelfs regelmatig meerdere laadschermen vlak na elkaar terwijl er helemaal niemand leaved. Word ik echt helemaal gek van, 't gebeurt vaak net wanneer ik een voertuig probeer te ontwijken of er een granaat naast m'n poten ligt. :mad:

12. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    De tijd vliegt wel als je dit online aan het spelen bent, was team slayer aan het doen met een vriend en voordat we het wisten waren er alweer 4 uurtjes voorbij :9

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Scorpion is idd redelijk overpower ja, alleen met teamwork is ie best uit te schakelen en ook kan je er gewoon uit gesniped worden.
    Had gister met Arti en nog een paar een best goed potje in een Scorpion.
    http://www.bungie.net/stats/reach/gamestats.aspx?gameid=31824963&player=Flix57 NL

14. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar een potje duurt zo een kwartier, dan nog de tijd die je voor dat potje aan het wachten bent. Dan ben je vaak nog gemotiveerd om die challenges te halen, voordat je het weet is het 2 uur 's nachts 8)
    Niet dat het erg is maar halo reach kan niet ff snel tussendoor, te verslaven momenteel :9

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Net een heerlijk Arena potje gehad. Meteen een nieuwe medal ontdekt: Wrecking Crew (streak van 15 met sword) en m'n eerste perfection gehaald :) .

Vraag me wel af wat nou een beetje goede rating is. Ik had nu iets van 1630 en had bijna de helft van de kills... lijkt me dat je dan toch niet veel hoger kan dan 1700 oid?

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik had een rating van 1786 in Team slayer, dus ik neem aan dat het ook kan in arena. Maar een rating van rond de 1600 lijkt mij al behoorlijk goed.

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Oh dat is wel nice idd. Maar als ik het goed begreep van de Bungie site hangt het puur en alleen af van je KD ratio en je assists toch?

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had voor die daily challenge 0 deaths in een firefight (matchmaking) potje maar kreeg de challenge niet, mis ik iets?

19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je alle vijanden in de ronde verslagen? Dus echt de match gewonnen? Ik heb hem net wel gehaald :)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en weet je zeker dat de gametype wel Firefight was ? Bij andere gametypes telt het niet. En je moet inderdaad ook wel winnen en niet zonder tijd komen te zitten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina