Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je helemaal gelijk in als je manual speelt heb je dit hele gedoe niet.
    Maar EA verloopt dit wel als zijnde De vernieuwing in het spel en daar word je dus mee belazerd.
    Want speel al jaren manual en heb dus dit zogenaamde vernieuwende pro passing al die tijd al.
     
  2. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel leuk waar ik al bang voor was gebeurd dus ook meteen.
    Er zijn hier mensen die absoluut geen kritiek op hun heilige fifa kunnen hebben
    Kijk maar naar de volgende post waarin iemand zegt dat ik op mijn eigen post reageer.
    Wij weten wel dat het niet zo is.
    Mijn bevindingen zijn dus helaas erg waar blijkt door jouw commentaar.
    Hopen dat de demo totaal anders is dan het echte spel.
    Heb alleen een voordeel dat dit mijn eerste fifa op de xbox word dus veel dingen zijn nog nieuw voor mij.
    Maar twijfel nu toch wel een beetje of hij misschien op de wii toch niet lekkerder speelt.
    Dat online probleem zal je op alle systemen wel hebben.
    Alhoewel het niet moeilijk moet zijn om een systeem te bedenken wat het anders maakt.
    Het zou erg leuk zijn als je gewoon een random team toegewezen zou krijgen dan komt pas echt naar voren wie er goed in is.

    Ben net ook even met PES bezig geweest, geef nog niet echt een mening want heb het nog te kort gespeeld.
    Maar demo is in ieder geval wel langer en speelt ook rustiger.
     
  3. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk hier heb ik nu wat aan en geeft mij toch weer wat hoop.
    Die aanvallen van de computer zijn inderdaad wel wat slimmer geworden.
    Ik vind het juist erg natuurlijk als je met een kleine club speelt het bijna onmogelijk is om te winnen.

    En over de wii, mijn ervaring gaan over fifa 10 hoor weet dus niet hoe 11 is.
    World cup was in ieder geval weer een enorme mislukking wat de wii betreft.
    Heel raar dat ze na zo'n erg goede fifa versie dan na een half jaar zon kut spel uitbrengen je zou toch zeggen ga door met de versie die je hebt en verbeter die nog wat.

    PES is inderdaad wel anders dan fifa maar zou het toch is een kans geven als ik jouw was.
    Jaren geleden was dit echt stukken beter dan fifa voelde veel meer als een echt voetbal spel.
     
  4. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is ten dele waar tot dat je onder de knie hebt dan heb je nog maar 2 knoppe nodig en kan je iedereen kapot spele met echte steekpaasjes en van 30 meter+ mits lekker stuit 40 % score. enige minpunt de disconnects:+
     
  5. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje:)
    nou in fifa 11 zit waarschijnlijk een manager mode in he, mijn vraag is: hoe werkt dat dan? is het zoiets als in football manager op de pc?
    Thank You
     
  6. Mitzz

    Mitzz Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen hoe je je mannetje beter positioneert tijdens luchtduels? gebruik je daarbij alleen maar de linker-stick?
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je speelt gewoon de wedstrijden, maar tegelijkertijd moet je ook spelers kopen en dergelijke

    Ik gebruik alleen de L stick. Ik heb ook nog een vraag. Hoe moet je goed aanvallen, want heb 40 á 50 potjes gespeeld met bijna geen goede aanval tegen CPU Wereldklasse.
     
  8. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde probleem
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22

    He

    Dank voor je duidelijke antwoord.
    Maar wat vind jij van het volgende. (ik spel zelf niet op hard maar oke)
    Als ik de demo speel heb ik zoiets van he nee he weer dat op A knop drukken als de tegenstander de bal heeft en hup je botst tegen de speler op en je hebt de bal weer. (oke de animatie zijn iets beter) maar dan heb je de bal weer en kun je weer rond tikken en weer een aanval opbouwen die het zelfde lijkt! irriteer jij je dan daar niet aan? ik bedoel heb je niet het idee zo van he nu weer zo'n zelfde aanval?

    Wat ik(persoonlijk) ook jammer vind dat echt alleen de top clubs de spelers goed herkenbaar zijn.. ik mis gewoon sfeer bij deze game..

    Ga nog maar wat potjes spelen :)

    En oja ik vind de discussie hier echt heerlijk eindelijk komen de echte irritaties en positive dingen naar voren.. over deze game! je merkt gewoon dat de serieuze spelers nu over blijven! Dit is waar een forum voor is ( ja mijn mening!)
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Het is bij mij ook één en al botsen, super irritant!
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben wel benieuwd hoe dit online gaat. Tegen de computer A.I. vind ik het nog niks, ik moet ook nog heel erg wennen aan deze fifa op de een of andere manier. Ik scoor weinig maar krijg ook nooit kansen tegen.

    Het is inderdaad erg veel fysiek, het kan op zich goed zijn maar soms is het ook lachwekkend.

    Ander minpuntje is dat de scheids bij buitenspel soms te snel fluit. Soms loop je daardoor gewoon voordeel mis.
     
  12. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    - Het ziet er juist zeer realistisch uit, ik weet niet hoe jij er bij komt dat het lijkt of de spelers schaatsen..?
    - Het is een demo....
    -No way dat dit lukt op legendary
    - Messi duwt een verdediger als Carlvalho echt niet aan de kant hoor.
    - Idiote bewegingen?? Al deze bewegingen kunnen ook in het echt en de moeilijkste bewegegingen kun je alleen met de beste spelers doen.
    - Alleen bij een wissel zie je even snel wat statisieken.
     
  13. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die onderbrekingen juist tof, je merkt er bijna niets van itt Fifa 10.
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu al best veel potjes gespeeld tegen de CPU. En ik merk ook dat het veel voorkomt dat je fysieke spelers op het middenveld nodig heb. Aan de ene kant is dat realistisch, omdat je dan een balans in je team creëert. Toch is het af en toe vervelend dat je in een wedstrijd van 3 minuten constant fysieke duels hebt met de andere demo teams. Eerst dacht ik dat ze proberen het accent te leggen op het middenveld. Dat je een goede combinatie van verdedigende en aanvallende middenvelders moet neerzetten.

    Maar het is mij nu al te vaak gebeurt dat ik naar de tweede ring word geduwd door Xavi terwijl ik Essien ben. Erg jammer, maar daar in tegen kan een type Essien, Mikel, Toulalan een speler van het kaliber Xavi of Iniesta compleet de wedstrijd uitspelen door constant precies erop te zitten waardoor de spielmacher zijn gewenste spel niet kan spelen. Maar tegenover dat staat weer dat je ongelofelijk veel overtredingen maakt met spelers die in het echte voetbal goed kunnen tackelen wat helaas naar mijn mening onrealistisch is. Ik heb vaak genoeg dat mijn verdedigende middenvelder meer overtredingen dat passes heeft gegeven.

    Ik heb er vooral last van wanneer ik tegen Computer speel omdat die hele tijd draait kapt totdat hij er langs is. Liggend of rennend. Maar spelend tegen een persoon heb ik minder last van, maar het gebeurt dan ook nog steeds regelmatig omdat de scheidsrechter pietluttig is. Veel tackles zijn geen overtredingen, maar omdat ze worden gemaakt op creatieve spelertjes word er alsnog gefloten, wat naar mijn mening te veel gebeurt. Bescherming van zulke spelers is aan de ene kant begrijpelijk omdat ze vaak rotschoppen krijgen. Maar hier hebben ze helaas ook geen tussenweg in kunnen vinden.

    En over de zelfde vorm van aanvallen heb je gedeeltelijk wel gelijk, want de basis van de meeste aanvallen ligt toch wel na een interceptie met 'A'. Ik probeer wel veel diversiteit in mijn aanvallen in te brengen d.m.v dribbels, afstandschoten, voorzetten. Waar ik wel blij om ben dat ik nog geen 'maniertje' heb gevonden om makkelijk te scoren. En ik denk en hoop vooral dat dit uitblijft. Want dan kan je pas echt gaan voetballen, maar dan alleen met een controller in je hand. Hopelijk word dit een toppertje en word de tussenweg bij vele andere aspecten wel gevonden, want dan kan het wel eens een hele goede game worden, die heel veel gespeeld gaat worden.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik lees veel over dat het fijner is om fifa11 op manual te spelen.
    Net even geprobeerd maar vond het fucking wazig, echt gewoon 0 kansen gehad:+

    Zetten jullie alles op manual of alleen bepaalde settings?
    Misschien moet ik gewoon wennen=ik ben slecht8)

    Kom er net ook achter dat je hands aan kunt zetten:9
     
  16. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe de fuck vind ik mijn geuploade videos?? Ik zit gewoon op die site maar ik kan nergens zoeken naar mijn gamertag ofzo wat eerst wel altijd kon? Ik kan ook niet inloggen omdat ik mijn email niet meer weet en als ik me gebruikers naam wil ophalen kreeg ik een melding dat een email naar dit email adres is verzonden: nucleus.ea.com WTF
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Mensen klagen vaak over ping pong voetbal, maar hebben wel max cpu hulp. Tja, is dat niet een beetje de koe in zijn kont kijken.

    Als het goed is komt er toch ook een apart leaderboard voor mensen die op manual spelen. Zou wel gaaf zijn, hierin kan je dan echt het kaf van het koren scheiden.
     
  18. kerzhakov1986

    kerzhakov1986 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat dit al gepost is maar er zit een glitch in de demo waardoor je de helften toch 4 minuten of langer kan laten duren.

    Het werkt als volgt.

    - Bij de startscherm als je de demo opstart kan je kiezen uit 3 verschillende niveaus, kies voor de beginner.
    - In de opties vlak voor de wedstrijd zet je vervolgens het niveau terug op jouw niveau.

    Het klinkt heel erg simpel maar het werkt echt, op het forum van easports stond deze hint ook al.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Oh nice, thx, even proberen zo. :)
     
  20. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk das nog eens nuttige info
    unlike my post :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina