[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dan was dat het, we hadden namelijk net niet gewonnen aangezien we nog maar met 2 man waren. Of je nu wint of verliest en welke modus je ook speelt, je eindigt zelden met een volle game, elke keer quit er wel iemand :mad:

Ik moet wel zeggen dat ik de messages heb gemist, nu is het weer echt het oude vertrouwde Halo :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Da's waar. Je moet een beetje mazzel hebben dat je die map krijgt waar je het in het begin die target designator krijgt. Het scheelt zoveel tijd als je dat ding ff bewaart en in ronde 4 of 5 2 dropships bombardeert. Ik heb hem vanmiddag gehaald door me de eerste 4 rondes met mn designator achter 3 hele enthousiaste amerikanen te verschuilen in de spawn en in de 5e ronde 2 dropships te pakken zodat ik niet alsnog door een hamer brute of elite captain gekilled kon worden :+

Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  3. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De target designator heeft me 17 death from the graves opgeleverd en zo'n medaille voor 10 kills in 4 seconden. Tijdens een firefight matchmaking potje op die map gebasseerd op missie 10, zo'n target designator gepakt. Had een jetpack, vlieg de lucht in om een spot te marken, maar val na markeren zelf dood (te hoog in lucht met een lege jetpack). Opeens een hele rij death from the graves medailles :lol:

Multiplayer is tot nu toe tof, speel vooral invasion en big team battle.

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  4. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt ook gek van die quiters. Ik snap nu ook helemaal niet meer waarom je zou quiten want je wordt nu beoordeeld op je eigen speelstijl. Winnen en verliezen scheelt vaak maar een paar punten in je totale Cr wat je krijgt. Daarnaast wordt je binnen no-time gebanned als je vaak quit. Eigenlijk zouden ze gewoon die hele quit game knop weg moeten halen. Als je echt ergens heen moet doe je wel je xbox uit.

5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ja echt vervelend :+
    heb ook wel gauw eens een potje firefight dat ze me allemaal laten stikken 8)

6. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100% mee ONEENS.

Ik speel zelf voornamelijk in de Team Slayer playlist, en telkens word ik gedwongen om Team SWAT of Team Snipers te spelen, terwijl ik liever echt Slayer speel... Ik heb er geen plezier in, dus quit ik.

Als jij geen plezier haalt uit een potje, heb jij het recht om te quitten.

Ik ben 100% tegen quit-penalties. Je moet iemand NOOIT dwingen om in een potje te blijven.

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef je hier eigenlijk groot gelijk mee, persoonlijk heb ik ook een gloeiende hekel aan die twee multiplayer modes in Team Slayer. Ik ben niet van het snipen en headshots maken, ik wil gewoon met mijn assault rifle knallen en word juist nerveus van dat gesnipe om mij heen. Die twee modes verpesten het spel voor mij volledig keer op keer.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar als je zo graag alleen Team Slayer doet, kan je toch ook een Custom Game spelen? Het idee achter Competitive Matchmaking is dat het Ranked is en je goed zal moeten zijn in verschillende aspecten van Team games, dus ook SWAT, Snipers etc.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben 100% voor de boot knop, maar wat zijn mensen toch triggerhappy als het op booten aankomt. Zojuist ook weer. Zit ik in dat nieuwe Covenant voertuig (doe multiflag) beetje heen en weer te strafen en die tegenstanders te belagen bij hun kamp. Gaat zo'n debiel in mijn strafegebied rennen en doordat ik hem dan per ongeluk raak betray ik hem. Gaat hij zichzelf en zijn team naaien door mij te booten. Wat voor randdebiel ben je dan?

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook custom games zoeken dan ?

ik dacht dat het alleen via matchmaking ging..

11. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is waar dat ik met Custom Games mijn eigen ideale regels kan instellen, echter is het teveel gedoe om mensen te vinden die precies hetzelfde als mij zijn en ook graag 2-3 uur in zo'n game willen blijven. Sowieso ben ik meer een Lonewolf als het gaat om online gamen. Ik ga liever in m'n eentje in Matchmaking, lekker knallen zonder dat gelul door zo'n microfoon.

Ik heb in principe niet eens zo'n probleem met Snipers, Pro en SWAT, maar ze zijn zo ongelofelijk eentonig. Ik mis een beetje de variatie die je in een gemiddeld Slayer potje wel hebt.

Ik denk dat het beter zou zijn als Bungie, net als in Halo 3, aparte playlists voor deze gametypes zou aanmaken. Er zijn genoeg andere mensen die misschien enkel SWAT spelen, of enkel Snipers en die zich aan mij irriteren omdat ik gewoon Slayer vote :p.

Verder neemt dit alles niet weg dat ik 100% tegen quit-penalties ben. Ook in mijn favoriete gametypes zullen er tijden zijn dat ik geen plezier aan het spelletje beleef. Bijvoorbeeld, je tegenstanders zijn aan het glitchen, spawnkillen en allemaal die onzin. Als ik geen plezier heb in mijn spelletje, stop ik ermee en ik vind dat men mij niet moet dwingen in een game te blijven door middel van penalties.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ben het deels met je eens maar quit penalties zijn volgens mij een noodzakelijk kwaad omdat je anders teveel mensen krijgt die quitten omdat ze achter staan

13. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mensen quitten als ze achterstaan is inderdaad zielig. Maar dan nog, die persoon die dan quit heeft wel 60 euro neergeteld om de game te spelen. Hij heeft er geen plezier in als hij verliest, dus quit hij.

Verdient hij een penalty? Naar mijn mening niet.

Verdient hij een lesje in sportiviteit? Zeker weten, maar dat staat los van de game zelf.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Iemand die niet tegen zn verlies kan moet niet ranked gaan spelen. Daar weet je dat je tegen een beetje competitie moet kunnen.

Dus als je wel ranked mee wilt doen maar weggaat zodra je je zin niet krijgt heb je een lesje in fustratietolerantie nodig :+ En dan vind ik eigenlijk wel dat dat soort gedrag ontmoedigd moet worden doorbijv een penalty

15. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En daar verschillen wij in mening. Ik vind dat eenieder zelf mag bepalen of hij wel of niet in een game mag blijven, ongeacht de reden, playlist of wat dan ook.

Ik ben overigens niet geheel ontevreden over het penalty systeem in Reach, omdat het mij geen klote uitmaakt welke helm ik draag :+. Ik vind het alleen jammer dat ik gestraft word omdat er teveel kindjes quitten als ze verliezen, want dat is de reden dat ze zo'n systeem implementeren (Plus het feit dat je naar mijn mening mensen niet moet dwingen in een game te blijven waar ze geen plezier aan beleven).

In Gears 2 heb ik talloze malen een penalty van -1500 exp ontvangen omdat ik bij glitchers, spawnkillers, laggende hosts, oneerlijk verdeelde teams (alhoewel ik nooit quitte als ik in m'n eentje tegen 4 man speelde, maar vaker als ik met 5 man tegen 2 man speelde) en ga zo maar even verder.

16. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat gaat het lekker met mij op Halo: Reach.
    Ik ben altijd al wel skilled geweest, en heb ook veel heel veel Halo 3 gespeeld. Maar bijna elk potje heb ik bijna 2x of zelfs 3x zoveel kills dan deaths, (op sommige momenten na dan haha) en ik ga ook echt voor de objective. Dus niet dat ik speciaal voor kills ga.
    Normaal gesproken houd ik me totaal niet bezig met K/D, maar ik zag toevallig dat me K/D 1,70 is. En dat is in mijn ogen wel redelijk goed:)
    Nu heb ik zelf tijdelijk geen xbox thuis (ik speel bij een maat van me). Maar over 2 weken ga ik een Xbox Slim kopen.
    En ik zoek mensen om lekker vaak samen te Halo'en. Dus als mensen binnenkort gezellig met mij willen spelen, en ook voor de win willen spelen, dan nodig ik je van harte uit om mij toe te voegen:thumbs:

BTW, ik kan heel erg goed tegen me verlies. Dus mij zul je nooit boos meemaken.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    overdrijven is ook een vak , ik ben meer een RSV/COD speler maar haal in Reach ook wel een K/D van 2 gemiddeld denk ik.

Moet wel zeggen dat het in Reach wel een stuk lekkerder gaat voor mn gevoel dan in Halo3. Daar had ik echt moeite om een beetje rond de 0 te spelen

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik zit op 1.67. 17 kills per game is m'n gemiddelde. Ik zal je wel toevoegen. Misschien kunnen we is een potje samen knallen.

19. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf struggle behoorlijk om goed te worden in dit spel :+. Hoe spelen jullie? Wat spelen jullie?

Ikzelf speel voornamelijk Slayer en soms gaat het heel goed, maar vaker speel ik in de min :p. Komt denk ik omdat ik helemaal afhankelijk was van de BR in Halo 3. Alhoewel, met de AR icm grenades maakte ik in die game ook vaak mooie double kills enzo... Misschien even wennen, heb sowieso al minstens 1 jaar geen Halo meer gespeeld

20. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo!

Goed oriënteren waar je tegenstander zit, bijvoorbeeld boven of onder je (in mappen met meerdere lagen). Ook is het handig als je weet waar de wapens liggen op de map.

Een goede manier om mensen snel te killen is de combinatie van Plasma Pistol en BMR. Met een geladen schot van de PS zijn ze gelijk no shield, en wissel je gelijk naar de BMR om het af te maken. Het verbaast me hoe weinig mensen hier gebruik van maken! Ik doe het bijna altijd.

Ook de combinatie grenade, DMR en/of Needle Rifle is handig. Zoiezo als je bijv. 3 gasten op elkaar ziet knallen. Je gooit er een grenade in en maakt ze af. Maar dat noemde je zelf ook al:D Maar persoonlijk vind ik de AR echt een crappy wapen.

Ik speel zelf veel Team Slayer of Team Objective. Ben niet zo'n Lone Wolf.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina