[XOne] 12 maanden Gold + Halo Reach helm!

Discussie in 'Games' gestart door ---Diablo---, 19 sep 2010.

1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag via mijn Xbox 360 dashboard dat je nu 12 maanden Gold kan krijgen met een gratis Halo Reach helm voor maar €36,00. Ten eerste: is dit een goede deal? Ten tweede: in de kleine lettertjes onderaan staat dat hij na een jaar voor de oude prijs verder gaat. Ik neem aan dat je hem dan ook gewoon stop kan zetten? Maar hoe werkt dit?
    Ik hoop op snelle reacties, zodat ik hem nog kan aanschaffen..:thumbs:

2. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet hem telefonisch stop zetten ( een heel gedoe, maar werkt wel ). Je kan hem niet vanuit je dashboard stoppen.

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ja las het ook. Wat ik er uit opmaakte is dat hij daarna wordt verlengd voor 60 euro per jaar. Dus je kunt denk ik beter via Gamehubs o.i.d kopen, je hebt dan geen Reach helm maar ook niet dat gezeik dat je het stop moet zetten etc. En het is dezelfde prijs.

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Prijs is goed, je moet echter wel je credit card gegevens invullen en veel mensen doen dat liever niet aangezien ze slechte ervaringen hebben opgedaan met automatisch verlengen. Volgens mij is het wel mogelijk om dat stop te zetten, hoe het precies werkt, durf ik niet te zeggen. :)

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je kan inderdaad xbox support bellen maar normaal moet het ook gaan via xbox.com, aanmelden ga naar My account > Membership level > Automatic renewal toggle on/off.

Althans dit ging zo toch (nog) een tijd geleden, het kan terug veranderd zijn, maar op zich zou het moeten gaan.

Edit:
    Ik zie daar de optie niet meer om het te togglen, maar misschien wel als je code inwisselen klikt en dan continue dat je toch de optie krijgt. En anders gewoon naar Billing & contact information gaan en daar edit/update/remove payment options gebruiken om je CC terug te verwijderen.

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  6. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou het laatst nog stopzetten, maar dat kon niet via internet:mad:

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Zeiden ze dat via de support lijn? Ook niet door gewoon je credit card te verwijderen bij billing options?

Hm dan is het toch veranderd.

8. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Credit card weghalen kan niet; dan geeft hij de foutmelding "Er loopt nog een abbonement op deze creditcard" oid.

9. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het zo hoor, kan ik hem misschien beter ergens anders aanschaffen, ondanks het natuurlijk een heel goede aanbieding is. Als je het dan vergeet stop te zetten of het lukt op de een of andere manier niet..
    Bij Gamehups is het voor dezelfde prijs en krijg je neem ik aan gewoon een code opgestuurd?

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Telefonisch moet je het altijd kunnen laten annuleren. Vergeten kan natuurlijk altijd, maar als je echt zo benauwd bent voor een renewal doe je het meteen na activatie al.

Gamehubs is misschien goedkoper maar er zijn ook veel mensen die verkeerde codes krijgen opgestuurd (check de online gamestore thread). Gelukkig lossen ze dit altijd wel op door een nieuwe code te sturen, maar om maar te zeggen dat je overal problemen kan tegenkomen natuurlijk.

11. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou jij doen als jouw Live over ongeveer een week zou aflopen?

12. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou ook via gamehubs doen maar omdat ik het nog niet heb gedaan en veel zeggen dat je verkeerde codes krijgt heb ik heb nog niet gedaan.

Maar als je via gamehubs een verkeerde code krijgt hoe snel krijg je dan weer een nieuwe??

13. jayb

jayb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh mijn Abo loopt binnenkort af. Lijkt me wel een goeie aanbieding! Heeft iemand een plaatje van de helm? Wil hem zelf niet mss kan ik er iemand blij mee maken.

14. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie de aanbieding niet meer op m'n dashboard. Waar is hij heen? :p

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik verleng xbox live altijd met m'n CC, gewoon uit gemak eigenlijk. Maar dit is inderdaad een goede aanbieding, dus als je daar graag op intekent zou ik me niet echt door de credit card laten tegenhouden. Ook al wil je geen automatic renewal.
    Gewoon nadien direct even bellen naar support, ze zullen wat vragen stellen maar eigenlijk kan dat niet zo'n gedoe zijn om je CC of betalingsoptie terug te laten wijzigen/verwijderen. Dus voor dat 5 minuten durend telefoontje zou ik het niet laten.
    Maar het is natuurlijk wat je zelf wil.

Het is wel gewoon een Halo avatar helm, en geen replica ofzo.

16. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het wil opzeggen moet je dat idd via de telefoon doen. Werkt verder prima (heb het zelf een keer gedaan na een maandabbo). Heb nu ook deze aanbieding gekocht! Scheelt toch 40%.

17. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Zit hier ook nog een opzegtermijn op?

18. Eagle4

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik weet, maar voor de zekerheid zou je na een maand ofzo gewoon moeten bellen.

19. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  20. Eagle4

Leuk Bevonden:
    0
    tot 27 september kan het.. zoek even op xbox.com

Deel Deze Pagina