[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    MP paar keer gespeeld, gaat vlot en is wel tof. Vind het leuk dat er verschillende modussen worden gespeeld in een match. Eerst ga je bijvoorbeeld vijf minuten team deathmatch, vervolgens moet je iets capturen en zodra dat gebeurd is moet je zolang mogelijk met een radio ofzo rondlopen. En zo zijn er nog wel meer dingen. Matches zoeken is ook echt super, selecteren op gebied, hij zoekt en vind meteen een match zonder enige lag. Fantastisch!

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1 Het is echt een goede combinatie tussen lobby systeem en matchmaking. Het matchmaking systeem filtert voor je op locatie en rang als je wilt maar voor de rest mag je alles zelf bepalen., Zouden meer spellen zo moeten doen

3. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Kon bijna geen matches vinden vandaag, eentje en die was bijna vol :eek: En dan moest ik alles op zijn soepelst invullen.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind matches genoeg, weet je zeker dat je op zn soepelst zoekt? Zelf als ik zoek op mn eigen (nogal lage ) rang vind ik nog aardig wat matches

5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ja alles op zijn soepelst. Ik deed bijvoorbeeld 1x met alleen uit mijn regio en vond al niks meer...

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Erg vreemd, ik heb gisteravond ook nog even gespeeld en vond genoeg matches, zelf als ik wat strengere selecties gebruikte.

Kan het met je Nat te maken hebben?

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het spel net weer opgepakt, na zeker een jaar niet meer aangeraakt te hebben. Ik zat en zit namelijk muur en muurvast in de sp. Ik speel hem op hard en ben nu hier

http://uk.guides.ign.com/guides/748475/page_45.html

bijna uitgespeeld dus, maar vergeet het maar, wat ik ook doe, ik ga dood, dood en deaud

ik denk dat ik al wel 8 uur in deze scene heb gestopt, maar kom er gewoon niet voorbij.

Vorige keer kwam ik tenminste nog het balkon op, maar zelfs dat lukt me nu niet.

iemand nog tips?

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De demo is ge-wel-dig! Ik speelde het gisteren beneden op een grote tv. KZ2 is echt een prachtige shooter. Toen ik me PS3 weer terug had gezet in mijn kamer met SD TV, dacht ik 'Straks is dit weer een spel waar ik niet alles in beeld krijg.'. Dus ik zette de demo weer even aan. Het blijft prachtig en ik kan alles gewoon zien. De controls vallen reuze mee met Alternate 2. Dan is het bijna de zelfde controls als CoD. Tevens ook op 'Zoom hold' gezet, aangezien ik dat gewend ben.

Ik heb IIG KZ2 gelijk besteld en ik kan niet wachten om aan de MP te beginnen. Kan iemand kijken hoeveel mesnen er ongeveer online zijn?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er zijn mensen genoeg online daar hoef je je geen zorgen om te maken. Let alleen wel op dat wanneer je gaat zoeken op lobbies dat je de zoek parameters niet TE strak zet, dan kan het namelijk wel eens lijken of er niemand meer speelt :+

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand zin om van de week oid paar potjes te spelen :p? Al heb ik geen mic op de PS3 (Waarom wordt het er niet gewoon bijgeleverd :mad:).

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Waar wil je dan ding op aansluiten dan 8)

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    :eek:? Ik ben bang dat ik het niet volg. Ik heb geen microfoon, maar dat is toch van levensbelang? Of begrijp ik iets niet goed...

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik bedoelde dat er op de controller geen mic-aansluiting zit ;)

De PS3 kan met veel Bluetooth apparaten paren , dus ook een Bluetooth headset van een mobieltje.
    Een simpele Bluetooth headset heb je al vanaf € 10

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Oh... geen idee ^^. Ik heb alleen de Sony headset gezien van iets van 30-40 euro oid. Achja, eerst kijken hoeveel loon ik morgen krijg.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Op de game-afdeling ligt inderdaad alleen de Sony headset , maar de PS3 is voor veel meer dingen geschikt ;)

Gebruik namelijk zelf mijn Philips Stereo Bluetooth headset.

Zelfs een simpele Jambra Bluetooth headset kan je gebruiken.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Die headset ziet er luxe uit. Was het duur? Volgens mij word er niet zoveel gespeeld met headsets op de PS3, toch? Althans, dat had ik gelezen.

OT: Het aanbod blijft gewoon gelden ^^. Als iemand KZ2 wilt spelen, add MrMajorLazer.

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie de DLC?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb 1 DLC die kreeg ik gratis bij PSN plus

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal je ook eens adden Powerlines... Is er eigenlijk een online co-op ofzo?

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij niet. Hoeveel points krijgen jullie eigenlijk per potje?

Deel Deze Pagina