Ik heb gehoord dat de game verassend tof is, maar dat de voice acting van vooral Spidey heel triest en cheesy is. Dat bij 'rescue missions' er de hele tijd hetzelfde word gezegd door Spidey en NPCs die je moet redden. Hij schijnt heel veel trieste en onnodige grappen te maken tijdens gameplay ook. Dat zijn weer dingen die ik niet snap he. Batman hield ook zijn muil dicht in AA, en hij had sowieso geen irritante stem. Maar ja, we zullen het wel zien.
Game net gekocht bij de Intertoys. Uurtje gespeeld en ik moet zeggen dat het een erg vermakelijke game is. Natuurlijk niks vergeleken bij Batman Arkham Asylum maar met de lineaire missiestructuur is het wel een vooruitgang op voorgaande games. De actie is intens en de levels zijn mooi vorm gegeven. Ik heb nog maar 1 act (Amazing Universe) gespeeld en stukje met Spider-Man 2099. Spel is soms een beetje buggy (denk aan camera- en controlproblemen).
Net een stukje Spider-Man Noir gespeeld! Erg tof. Ik denk dat Amazing en Noir mijn persoonlijk favoriete dimensies zijn! Ben ik trouwens de enige die deze game in zijn collectie heeft? De game krijgt aardig goede reviews namelijk, dus als je twijfelt (en een echte Spider-Man fan bent) kopen!
Heb de game gehad. Ben bij de eindleider gekomen en daar zat ik een beetje vast. Paar keer geprobeerd en toen was mijn geduld op. Met de games die nog uitkomen zou deze ondergesneeuwd worden dus dacht verkoop hem nu. Wel een toffe game, zeker voor een spideyfan.
Voor mij komen er niet echt toppers uit dit jaar (op Fable III na dan), dus ik heb niks te verliezen. Toffe game. Vanmiddag na het sporten ga ik snel verder!
Het level met Deadpool is echt briljant! Wow, dat was echt genieten. Heel veel humor, tof leveldesign, geweldige bossfights. Sowieso barst het spel van de fantastische bossfights. Echt heel leuk!
Jij ergert je serieus niet kapot aan Spidey? Ik vind zijn stem en die grappen werkelijk een ramp, echt....pffffffffff.
Dat zei ik ook niet, alleen bederft het de game wel een deel voor mij, want hij blijft gewoon echt lullen, ik werd er strontziek van. Sowieso, er zitten genoeg stukken in die zéér vervelend zijn en ook gauw herhaaldelijk worden, het is een aardige game geworden, vind ik.
Dan vind je Spider-Man waarschijnlijk in zijn geheel een ramp... kijk eens de oude animatieseries van vroeger, dat is precies hetzelfde. Misschien heb je door de speelfilms een ander beeld gekregen van Spider-Man, maar dit spel is op en top Spidey.
Heb wel meerdere keren Spidey cartoons gezien, en kan me niet dit soort vervelende grappen herinneren eerlijk gezegd hoor
Damn. Echt de constante woordgrappen over de eigenschappen van tegenstanders... dat is zo standaard Spider-Man.
Ja ok , maar ook deze goedkope grappen uit Shattered Dimensions? Want vaak vond ik ze fucking goedkoop hoor . Hij bleef maar door zanikken over dat die ene vijand geen onderbroek aan had. Electroman ofzo? Ik weet dat Spidey altijd erg praatgraag was, maar zo irritant herinner ik mij hem niet.
Oh, oké. Ik heb 't nooit irritant gevonden, maar kan wel begrijpend at je er moe van wordt als je het niets vind. Ik vind het lachen. In het vorige spel zaten ook veel te veel van die dialogen, maar damn, zaten een paar briljante bij!
Absoluut beter! Het is echt een superleuk spel. Binnenkort komt de review op XBW, ik heb enorm genoten.
Toch vind ik de game wel erg klungelig uit de hoek komen zo nu en dan. Spider-Man doet niet altijd wat ik wil. Vooral tijdens het muurkruipen gaat het vaak mis. Verhaal is flinterdun, maar dat mag de pret niet drukken. Dit spel doet me denken aan de old times; Spider-Man 1 en Spider-Man Enter Electro voor de PSX. Dat zijn echt games die je gespeeld moet hebben!