Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je moet 5 duels winnen met fifa superstars op facebook
     
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet waar. 5 duels winnen in de demo OF je e-mailadres linken in FIFA Superstars.
     
  3. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    oke jij heb gelijk
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik dacht al, waar de fuck komt Arsenal vandaan, hoe kan ik die hebben gemist :+
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Chelsea speelt echt lekker....
    Vooral als je Anelka eruit flikkert en Kalou erin zet :)

    Ik had nog niet gescoord op Semi-Pro maar net met Chelsea 4x in één wedstrijd :)
     
  6. Munnie

    Munnie Guest

    Maar ff serieus, als je in het begin je niveau op beginner zet, en voor de wedstrijd gewoon zoals je wilt, duurt de wedstrijd langer?
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    :)
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij mij werkt het niet hoor, klok gaat gewoon even snel voorbij =(.

    Op het beginscherm 'beginner' aanklikken en dan later, voor je de wedstrijd opstart, het niveau nog naar legendarisch (amateur -> legendarisch) zetten. Dat is toch wat je moet doen?
     
  9. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Vind het reserve team van Chelsea wel lekker spelen vooral die Kakuta is een goede speler.
     
  10. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan zijn de helften wel 3min in de plaats van 2
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jup, zo (al had ik hem op prof gezet :+). Volgens mij ging het een stuk langzamer, in ieder geval dat merkte ik wel op. Eindelijk een goed potje kunnen spelen inplaats van dat gehaast elke keer.

    Hoop stiekem dat Saturn Zaandam ook gaat stunten met FIFA11 voor €29, anders koop ik hem nog lang niet.
     
  12. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, daar zit ik ook al op te hopen nu:p
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Why not?
    Ik kan juist niet meer wachten :+
    De enige game in 2010 die ik nog echt wil kopen ;)
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, wat een geniaal spel _O_.
     
  15. jorizorz

    jorizorz Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu op legendarisch en ik heb dan vaak het meeste balbezit maar ik creeer heel weinig kansen

    iemand tips ?
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ook al is het moeilijk in maar 3 minuten tijd, je moet het tactisch (en realistisch) aanpakken. Niet te moeilijke, risicovolle passjes geven. Alleen als je een hele snelle/sterke spits hebt (is er volgens mij niet in de demo, alleen Drogba). Je moet rondspelen, zorgen dat er gaten vallen in de defensie van de tegenstander. En als je ruimte hebt, schieten.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister dan ook FIFA11 gedownload. Wat me vooral opviel meteen is dat het snelle passen er een beetje uit is, passes lijken wat trager te zijn geworden. Goeie zaak want het ging echt veels te makkelijk eerst. Nu had ik toch weer moeite in het begin en kwam ik er amper echt doorheen. Later kreeg ik het dan weer door waardoor ik lekker snel combinatiespel kon spelen. Verder eigenlijk niet zoveel veranderingen gezien met FIFA10, grafisch allemaal wat beter geworden weer en ook de animaties zijn weer top.

    Verder nog die statistiekjes die je tussendoor krijgt, wel leuk maar een beetje jammer dat het commentaar er niet echt goed op afgestemd is. Had een keertje 70-30 % balbezit en toen riepen ze dat het 'balanced' is. Overigens is dat nieuwe penaltysysteem echt hilarisch, ben er echt plat om gegaan. Bakte er geen reet van, met Terry ging ik op mijn muil bij het nemen van die penal en er gingen er een hoop hoog over. Daarnaast werd mijn keeper Cech ook nog gevloerd omdat ie een bal op zijn helm kreeg via de lat. :lol: Leuk was ook dat de CPU er evenmin wat van bakte, telkens die schijnbewegingen en dan alsnog keihard naast schieten.

    Concluderend is FIFA rationeel gezien nog de beste game, ga er ook vanuit dat alles online weer goed geregeld is zoals je van EA gewend bent. Mijn keuze is echter zeker nog niet gemaakt.
     
  19. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorzetten blijven maar falen. Hoe geef je een beetje een fatsoenlijke in dit spel?:p
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is op de standaard settings erg moeilijk omdat ze dan allemaal assisted zijn, maar op manual is dit natuurlijk veel lekkerder omdat je ze dan overal precies kan geven. Alleen oefenen, maar als je er dan goed in bent.. dan ben je er ook wel écht goed in :+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina