Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch ergens wel zonde dit. Moet een hoop opofferen om PES weer te gaan spelen. Maar ja, ik denk toch echt dat ik voor PES ga. FIFA is de betere game, mijn vrienden zullen ook nog bij FIFA blijven, online zal alles weer goed geregeld zijn, maar toch. PES is erg vooruitgegaan en ik blijf toch een PES'er, dan neem ik die foutjes en licenties sneller voor lief dan de 'mainstream' dat zou doen. En FIFA begint na een tijdje toch te vervelen, zo was het vorige jaren tenminste en zoveel is er niet veranderd.

    Al moet ik wel een kleine kanttekening maken, online moet het niet zo dramatisch zijn als PES2008. Dan ga ik toch weer voor FIFA.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daar heb je online niets aan.
     
  3. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! :thumbs:
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Licenties zijn inderdaad wel minder, maar daar heb ik me eigenlijk nooit aan gestoord. Speel voornamelijk offline en dan bieden option files een uitkomst. Daarnaast heb je nu online de MLO, dus kan je je eigen team bouwen ;)

    EA zijn contracten lopen dit seizoen volgens mij af, zowel bij de EPL als de Bundesliga. Hopelijk weet Konami die te strikken volgend seizoen.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gisteren dus een pot gespeeld, hier wat momenten die ik heb opgenomen. Let niet op de crappy kwaliteit of de camera, was nogal aan het kloten en opnemen met m'n laptop = niet chill.

    Fijne actie Messi, eindelijk dat een truuk lukt.
    [yt]eMG-mf0zYtE[/yt]

    Mooie snoekduik van Villa
    [yt]pJqZyKlSnfw[/yt]

    Vloeiende actie Villa - Xavi. Xavi daarna met de buitenkant een lange pass. Speelde echt soepel!
    [yt]nPe-Xo03YN8[/yt]

    En last but not least een goal van Zlatan. Een harde knal in de hoek!
    [yt]zcZvRZztG9c[/yt]
     
  6. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens een FRS medewerker verschijnt de game op 24 september, dit heeft de leverancier hun kenbaar gemaakt...
     
  8. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat dit klopt want dan zouden we de game vrijdag al kunnen spelen \o/
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar mogen ze hem dan ook al verkopen, is de vraag. Vaak hebben ze hem al ruim voor de releasedate binnen maar verkopen ze hem gewoon nog niet.
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    zoooo 24e al, hmmm, haha, zo wel wat zijn
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Staat zelfs op de website, releasedatum de 24ste ;) Het is echter onder voorbehoud.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Tja, FRS is niet altijd de meest betrouwbare qua release.

    Maarja, ik ga de 24e natuurlijk wel ff langs :lol:
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    idem, ach die paar daagjes wachten :)
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hey Daz!! Wow ze zijn prachtig vooral die actie van messi.
    Ik weet zeker dat je bij die laatste knal echt het gevoel had van Wow dat doe ik!

    Ik ben ook uit mijn keuze het wordt dit jaar weer pro evolution soccer! Ik heb beide gespeeld maar in pro evo is zoveel meer te beleven.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik kan me voorstellen dat een game een paar dagen eerder komt, maar een volle week?! Ze willen er zeker veel van te voren op hun webshop verkopen.

    Het gebeurt elk jaar wel dat sommige shops de release datum zo vroeg hebben staan, maar meestal komt daar niets van terecht. Konami-Nederland leest dat natuurlijk ook en nadat ze dan met boetes dreigen wordt de datum weer verschoven naar de oorspronkelijke release-datum.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, inderdaad leuk, maar je moet niet de user-reviews daaronder lezen, met name niet die tweede. Die draait alles om: Wat algemeen als minder wordt ervaren ( animaties ) vind hij goed, maar hij vind het veld slecht en heeft het bovendien over 'laggy online' : Dat kan hij helemaal niet weten! |:-
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die stond er al een tijdje toch? Ik had hem vorige week al gelezen volgens mij. Er is wel een duitse en een franse review. Een 86% en 16/20 waren de cijfers.
     
  19. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    dat buitenkantje rechts van xavi, gebruikt ie wel vaak :thumbs:

    http://www.youtube.com/watch?v=Yh9fSAHnS4k

    je kan echt weer mooie aanvallen maken met PES, alleen lijkt de AI van de verdediging niet helemaal te kloppen bij een steekpass... ze stappen vaak heel onlogisch weg van de bal, de schoonheid van het voetbal moet op de een of andere manier beloond worden en dus creeert de computer liever wat ruimte dan de gaten dicht te lopen... anyway, op de goede weg!
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Pes2011 heeft duidelijk 'iets' waardoor ik, na PES6, weer naar deze footie wordt getrokken. Pes2008 nog wel veel gespeeld maar 9 en 10 eigenlijk geen blik waardig gegund. Fifa09 was gewoon geweldig.

    Wat dat 'iets' is? Denk de vrijheid en passen. En dat alles niet zo 'fixed' lijkt te zijn.

    Heb wel mijn bedenkingen bij het 'switchen van speler', werkt niet echt 100% trefzeker.

    Maar, al met al, lijkt PES2011 de voorkeur boven Fifa2011 (die laatste voelt zo ontzettend 'meer van hetzelfde', dat zou ik mis kunnen hebben maar Fifa2011 trekt me vooralsnog totaal niet)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina