[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik gebruik eigenlijk altijd een pistol in close-range-combat. Eerst melee-en en dan een headshot met de pistol. Werkt heel lekker.
    Ik vind de DMR toch een stuk lekkerder schieten dan de needle-rifle. Ik heb het idee dat de needle-rifle wat trager is.

Welke AA's gebruiken jullie eigenlijk? Sprint gebruik ik alleen als het moet, Evade vind ik een erg goede optie, jetpack gebruik ik nooit (ik heb het idee dat je jezelf alleen maar uit cover vliegt met dat ding), Cloak gebruik ik heel vaak in de niet-Pro versies van Team Slayer (heerlijk om je tegenstanders te verwarren), Armor Lock gebruik ik nooit (je rekt alleen maar tijd, als je uit de AL komt ben je toch binnen een seconde dood), Hologram gebruik ik heel vaak in FFA (net zoals Cloak is deze ook heerlijk om je tegenstanders te verwarren) en Drop Shield gebruik ik bijna altijd in FireFight, in Oddball is hij ook wel een must.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ligt toch echt aan jou ;)

en wat veel mensen idd vergeten. Melee-attack terwijl de ander nog een shield heeft zorgt altijd alleen maar voor het verwijderen van het shield, hoeveel kogels je ook al geraakt hebt.

Dit is echt met 10.000km voorsprong de beste mp die ik ooit gespeeld heb.

Er is ook zo bizar veel te doen.

edit: needle rifle kan ik helemaal niks mee. Doe mij maar de dmr.

Magnum lijkt steeds net 1 kogel te weinig te hebben..... en die melee duurt ook te lang met dat ding

3. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Magnum mag inderdaad wel 2 kogels meer bevatten.

4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf nog nooit geboot door een betrayal, ik heb wel 5x ofzo iemand per ongeluk geteamkilled. Maar ikzelf boot ook niet als iemand mij betrayed, ik vind toch dat het per ongeluk gaat.

Het zou wel eerlijk zijn dat ALS je geboot wordt, (wat veel mensen hebben meegemaakt zo te zien), dat je dan toch nog de XP krijgt die je in dat potje hebt behaald. Of is dat al zo?

5. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    Langzaam schieten anders raak je hem niet. Met 5/6 kogels kan je iemand dood hebben, pas de laatste kogel hoeft op het hoofd.

6. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Needle rifle <3, minder bloom dan de DMR. Ook is de magnum net goed qua capaciteit, de truc is dat je headdshots maakt;). Met bodyshots kom je er niet. Is vooral belangrijk als het schild weg is.

7. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Godverdomme, had ik gisteren toch bijna een extermination in team slayer... Eerst een kill met mn DMR, toen 2 met het zwaard, zie ik de 4de recht voor m'n neus staan, met m'n crosshair rood, sla ik mis...:F:

Nouja, in ieder geval wel 32 kills gemaakt. (we speelde 2 vs 4)

8. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    De needler rifle is vooral lekker op grotere afstanden waar de DMR dan wat onprecieser is. Het is alleen zo dat je, net als met de needler, maar heel weinig damage doet in de eerste instantie. Pas door die explosie kill je meestal iemand.

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Shit dat ranken gaat echt niet heel snel. Tot nu toe ongeveer 1 rank/dag omhoog, maar als ik deze lijst bekijk gaat dat alleen maar langer duren!
    Dan duurt het nog wel even voordat ik die laatste twee achievie's te pakken heb :9
    Wel lache, (bijna) alle achievements binnen 2 dagen en dan twee die b*tch-ass lang duren.

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die lijst klopt niet. Deze gast heeft 2 sterretjes, en die staat daar niet eens tussen ;) Klikker

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Eerder vanochtend deed ik in een soort van FFA game mee, ik had een jetpack en was hoog in de lucht en op een gegeven moment zag ik de vijand onder mij lopen en in mid-air gewoon doe ik een assassination op hem, DAMN wat vet. Heel erg AC style maar dat boeit niet :)

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    nee plaatje niet maar major grade 3 wel alleen met een ander plaatje ;)

hoe rankt die gast trouwens zo fucking snel omhoog :eek:

van warrant officier tot warrant officier grade 1 duurde me al veelste lang :eek:

Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe/wanneer unlock je meer Armor voor je Elite? Ik zie dat ik er al 2 heb unlocked, maar geen idee hoe ik dat heb gedaan. Er staat ook geen beschrijving bij die wat ik nog moet unlocken.

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik denk gewoon ranken ;)

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, easy enough. :p
    Al hoopte ik dat het gelinkt zou zijn aan achievements ofzo. Dan kon ik me richten op de mooiste.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zit nu met ene Sjorit in een match, toevallig Sjorit van hier?

17. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga waarschijnlijk iets heel doms vragen maar kom er zelf even niet uit. Net xbox live aangeschaft en zie het ook in mijn dashboard staan dat ik Gold member ben. Als ik dan in Halo Reach online wil gaan, lukt me dat niet.
    Als ik in het Main Menu of Matchmaking menu op Y druk en in de Network Mode ga, dan kan ik alleen de opties Console, System Link en Xbox live Friends kiezen maar Xbox Live Party is greyed out en ik vermoed dat ik die moet hebben om een party te joinen toch?
    Heb geen vrienden (dat klinkt zieliger dan het bedoeld is ;-)) en wil ook gewoon online eea kunnen joinen. Wat doe ik verkeerd?

18. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Console al opnieuw opgestart?

19. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yep

20. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Soms duurt het gewoon even. Hoe lang heb je er al 'last' van?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina