Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Het doet mij persoonlijk heel erg aan PES4 denken. Heeft iemand anders dat ook?
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Thanks! Ja die actie van Messi was echt tof. Ik heb de tricks nog niet onder de knie, vind het nogal lastig. Daarom vind ik PES ook zo tof, ik vind het nog allemaal redelijk moeilijk en er valt nog veel te leren.
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Vind dit een behoorlijke understatement aangezien het wisselen echt dramatisch is. Krijg al een aantal keer goals tegen puur en alleen omdat hij steeds tussen aanvallers wisselt terwijl de tegenstander aan het aanvallen is. Ook wisselt hij soms van man wanneer ik een verdedigende actie maak waardoor ik niet goed instap of een sliding maak met iemand die niks met het verdedigen te maken is. Als dit niet verbeterd wordt verwacht ik dat ik me er echt aan ga irriteren :'-(
     
  4. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    30-09-10 Playstation 3 Pro Evolution Soccer 2011 € 59,99

    FRS
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ah... hebben ze het aangepast? Ja, 24-9 was echt veel te optimistisch :)
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Je hebt denk ik 'full auto' aanstaan.

    Ik begrijp dat bij H-auto (zo wordt het genoemd geloof ik) dat hij:

    - Bij aanval automatisch switched
    - Bij verdediging manual switched

    'manual' is wel errug manual (kwestie van wennen?)
    Maar full-auto is niet fijn inderdaad.

    Maar zelfs bij H-auto grijp ik nog wel eens mis (en als er dan een tegendoelpunt volgt ben je soms niet blij)
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox versie... 24-09-2010 ;)
     
  8. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Heb hem niet full 'auto' staan, maar hetzelfde als jij het hebt. Heb tot nu toe zo'n beetje alle PES'en gespeelt en dit is echt de slechtste wat betreft het wisselen. Maak echt veel rare/slechte dingen mee daardoor. Desalniettemin is het wel een heel vermakelijk spelletje en ga ik hem zeker halen zo spoedig mogelijk.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tsja, ik zie het... maf hoor, reken er maar niet op.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou wel dope zijn. Playstation 3 als eerste de demo en wij krijgen een eerdere release-date. ;)
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Aantal dingen die me opvallen:

    - Jammer dat er maar 2 camera-opties zijn in de demo.
    - Zoals al vaker naar voren is gekomen is het switchen niet optimaal. Dan vind ik dat de switch-optie in fifa beter is uitgewerkt.
    - Geen snelle spelhervattingen(ik ben het in ieder geval nog niet tegen gekomen). Dit is redelijk irritant als er een minimale overtreding is geweest en je daarvan de herhaling moet zien waarna iedereen weer netjes op zijn plek staat.
    - Ik vind het moeilijk om tricks uit te voeren, maar daar moet ik meer tijd in spenderen.

    Voor de rest speelt het vernieuwend en daar ben ik wel aan toe. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb de AI een keer 'snel zien hervatten' geloof ik (maar nu begin ik te twijfelen). Zelf nog niet gedaan idd.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet dat het in PES 6 en 2008 wel kon, dan moest je geloof ik lb + rb indrukken.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik heb zelf al 5x ofzo een snelle spelhervatting gehad hoor!

    En ik heb EINDELIJK het gevoel dat ik de game onder controle begin te krijgen.. Heb echt al veel uur gespeeld, jammer dat de demo dat niet bijhoudt :+
    En alles draait om timing.. Het schieten, je moet het echt voelen. De situatie moet zich voordoen, net als in het echt! Dat je aan het dribbelen bent en opeens ontstaat er een klein gaatje om te schieten.. Je drukt kort.. de bal vliegt in de kruising. Dit gevoel is echt heerlijk zeg. Net als bij koppen, je moet nu echt timen.
    Damn ik begin deze game meer een meer te waarderen. Het oude PES gevoel keert terug: na 90 min steeds weer dat 'ah nog 1 potje dan'.

    _O_
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat mij tegen houdt om veel tijd in de game te stoppen is om steeds terug te gaan naar die fucking dashboard en dat ik dan alles weer opnieuw moet instellen. Ik hou het nog even een weekje vol... ;)
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    irri he?!
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    haha kijk wat tyrant zegt dat voel ik ook. En dat maakt mij deze game boeiend!
    En idd dat je die reclame niet kunt skippen! ach tja ik ben allang blij met zoveel minuten speeltijd!
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je bent wel traag hoor Tyrant :D

    Deze game heeft 'iets' en het is moeilijk te beschrijven. Ik heb echt fun als ik het speel, en dat is voor mij persoonlijk de essentie van gamen. Natuurlijk, er zitten fouten in het spel, maar die wegen wat mij betreft absoluut niet op tegen het plezier.

    Gisteren met een maat een paar potjes gedaan. Ik weet het nu gewoon echt zeker, PES gaat de game worden voor mij. We gingen elkaar zelfs feliciteren als er mooi werd gescoord. Hij had bijvoorbeeld een afstandsschot van + 25 meter gescoord, die was echt briljant. Hij had ff wat ruimte, haalt uit met links en de bal draait gruwelijk zo de kruising in. Ikzelf had wat meer goals uit een uitgespeelde situatie, ik begin eindelijk een beetje te leren hoe ik rustig de kansen afmaak.

    Ik vond PES 2008 t/m PES 2010 van dermate slecht niveau dat ik er bijna geen energie in stopte. In de delen voor PES 2008 speelde ik op een heel hoog niveau, toen vond ik het ook echt nog leuk. Ik voel dat ik deze ook weer echt leuk ga vinden, ik wil er graag weer tijd en energie insteken. Hopelijk kom ik dan ook weer echt op een goed niveau, maar dat maakt me niet eens zo heel veel meer uit. Als ik maar lol ga hebben, en dat gaat goedkomen.
     
  19. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan echt niet wachten meer:F:
     
  20. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    tyrant, perfecte bewoording! :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina