Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig is de eerste link bij deze "faal" vraag meteen juist :b:

    edit: Wtf als je alleen al "hoe" intikt bij google en de eerste keuze ziet :+
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  2. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja, want in een game topic op een xbox forum mag ik niet vragen om enige hulp bij het betreffende spel. :emo:

    Edit: Als je het zo'n faal vraag vind waarom reageer je er dan in godsnaam op?
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Omdat het Aernhem is... zoals al vaker gezegd.

    In de arena kan je oefenen, als je dan voordat je een penalty neemt (niet maakt.. ^^) even op LT drukt krijg je zo'n rondje te zien. Daar gewoon even wat proberen.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ehm de lmgtfy link was een faal vraag volgens Xbox Freak... daar reageerde ik op.. wel opletten he..
     
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Thnx Ferron, had dat nog niet geprobeerd.

    @ Aernhem, als je nou gewoon antwoord had gegeven zoals Ferron was er toch ook niets aan de hand geweest?
     
  6. Achillias

    Achillias Guest

  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vond die pass niet zo heel bijzonder eigenlijk. Het duel om de bal was dan wel vet om te zien. Ook vond ik dat de keeper nogal lang bleef staan en het doel niet echt verkleinde.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.831
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Mjah, als die keeper weer teveel uitkomt dan zou men weer gaan zeiken dat hij dan te makkelijk is om de bal overheen te stiften....

    ... en als dat stiften niet meer makkelijk gaat, dan gaat men weer (terecht) zeiken dat men het stiften onrealistisch moeilijk heeft gemaakt....

    ... dus tja, dat blijf je toch houden, denk ik... ;)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat snap ik wel, ik vond het gewoon niet zo heel bijzonder. Normaliter zou een keeper uitkomen als hij ziet dat het duel verloren gaat en de aanvaller alleen de 16 in komt.
     
  10. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n bal is in het echt voor de keeper hoor..
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Snap niet waarom die faalheid Aars-hem mij dan ook nog eens moet quoten? Vind het al lachwekkend zat dat meneer op alles commentaar heeft en vervolgens op en ander forum vraagt hoe het moet... Help anderen of houd gewoon je lippen op elkaar.

    Ik denk overigens dat PES11 de strijd van de footies gaat winnen. Lees er dit keer teveel lovende berichten over tov FIFA11 :+

    Zelfs Ferron en Ralluf hebben geen hoge hoed op van FIFA11 .. kan nooit goed zijn
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Die paas is echt supermakelijk. Constant van dat soort pasen om makkelijk uit te scoren!
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mijn conclusie m.b.t. de demo:
    Fifa 11 is een stapje omhoog gegaan qua animaties/spelsnelheid en physics. Maar de game blijft te makkelijk voor mij. Te vaak kom ik 1 op 1 met de keeper en te vaak scoor ik heel simpel. Het is tijd dat EA meer naar de hardcore gamer kijkt ipv de casual gamers want dit is gewoon te makkelijk.
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Hoe bedoel je winnen, blijft toch een beetje persoonlijk. Denk dat fifa toch beter gaat verkopen en daar gaat het uiteindelijk om. Verder zie ik zelf best wel potentie in pes, alleen is verder niemand in mijn omgeving of friendlist het daarmee eens. Uiteindelijk vindt ik de demo van fifa ook beter spelen dan pes, daarbij heeft fifa gewoon meer te bieden voor je geld.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Voetbalgames tegen CPU spelen is sowieso geen reet aan imo...
    Het is gewoon anders omdat je op een gegeven moment CPU kunt voorspellen en zij weten jou ook te voorspellen. Denk dat ik in heel fifa '10 misschien maximaal 10 potjes tegen de cpu heb gespeeld.

    Je zou ook kunnen zeggen; de Hardcore gamer speelt vrijwel alléén online. En online werkte in Fifa '10.. dus als je puur naar de anmiaties/spelsnelheid en physics kijkt en niet naar het spel van de CPU dan zou ik uit jou reactie halen dat het dus een hele goede game is.

    En als je denkt dat het te makkelijk is en je te goed bent.. ik zou zeggen speel eens tegen de fifa top. Er is toch behoorlijk prijsgeld te winnen \o/ Maar ik snap wel dat je bedoelt tegen de CPU maar nogmaals.. Voetbalgames tegen de CPU zijn imo gewoon niks aan.
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Inderdaad, ik speel vrijwel alleen maar potjes online. En nu ea komt met een leaderboard voor manual setting wordt er volgens mij wel aan de hardcoregamer gedacht.

    Als het echt zo makkelijk voor je is dan kan je inderdaad wat dukaten extra verdienen door je online te plaatsen voor het EA Fifa event, ben benieuwt hoever je bij Fifa10 bent gekomen ;)
     
  17. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga dit jaar geen keuze maken, koop ze allebei... beide demo's kunnen me bekoren en ik vind ze divers genoeg om voor de nodige afwisseling te zorgen...
    ik vind Fifa in zijn totaliteit overigens wel veel beter, ik snap dan ook totaal niet dat sommige mensen het een tweak vinden tov Fifa 10, want ik vind de vooruitgang dit jaar enorm veel groter dan destijds van 09 naar 10 bijvoorbeeld (en daar liep iedereen wel mee weg)... als ik de demo speel, ervaar ik dan ook erg vaak het: aaah-briljant-dat-dat-er-inzit-gevoel... bij PES ken ik die momenten ook, maar helaas voel ik daar ook soms nog het gruwelijke tegenovergestelde... anyway, door PES wel blij verrast, ik had het totaal niet meer verwacht, en bij Fifa hoop ik dat ze het plafond nooit meer gaan vinden, want ze doen naar mijn mening nu al een paar jaar precies datgene waarvan ik denk: dit is het! \o/
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je allebei de spellen hebt kan je toch nooit in één van de twee HEEL goed worden?
    Speel je puur en alleen voor de fun? (kan wel begrijpen hoor daar niet van).
    Maar toen ik Fifa speelde voor het eerst na PES gewend te zijn probeerde ik alles van PES in Fifa en dat werkt dus niet (andersom wss ook niet).. zou constant in de war raken!
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    FIFA 11 is zorgt er gewoon voor dat ik het spel wat ik het liefst speel niet kan spelen: snel een aanval opzetten en met steekpasen er door heen komen. Het is gewoon wennen, want FIFA 11 is gewoon écht een stuk trager dan FIFA 10, iets waar ik een hekel aan heb. Maar.. boeiend!
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt maar dat had ik ook hoor. Speelde Fifa 10 bijna altijd chelsea en dan 4-1-2-1-2... en dan voorin Anelka voor snelheid (die nu van 89 --> 85 is geworden) en drogba voor het lichaam en dan supersnelle harde aanvallen opzetten. Dat heeft nu weinig zin.. speel de demo met barca in 4-3-3 opstelling en veel over de flanken.. toch heel wat anders.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina