Ja dat vroeg ik me eigenlijk ook af. Kan best dat het van sterretje af kwam, maar dat maakt het niet minder geniaal!
Volgens mij wil die Barbie zo ontiegelijk graag geb*tst worden. Hoe die in dat zwembad staat, niet te zuinig No. I would not hit it.
Met een beetje drank zou ik het misschien nog wel doen ook... Als ze maar opgerot is als je wakker wordt.
Ben ik nou de enige die vind dat die Elize er totaal niet tussen past? ik bedoel ze is.. nouja... 'normaal'..
Zij is juist niet dom . Vind bibi er ook niet echt tussen passen. En sniper met ze meisje ook niet. Blijkt dat ze al 3 maanden een relatie hadden toen ze in het huis gingen. Nepperds.
Echt? Bah :/ Elize is idd de "normaalste", vind Jokertje, Sterretje en Matsoe Matsoe wel geweldig met zijn 3en.
Hahaha inderdaad! Matsoe Matsoe alleen is ook echt een held hoor. Toen die tegen dat meisje zei: Jij bent echt een paradijsvogel jij! ik kwam niet meer bij gewoon!
Zaterdag bij ADO gehoord, weet dus niet of het zo is. Zou me niks verbazen omdat ze al zeiden dat ze al eens hadden gedate.