[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb net Live aangeschaft via dashboard. Maar heb ook net met Modern Warfare even geprobeerd en daar gaat het prima.
    Nu is het wel zo dat er een My Party waarin ik host open lijk te staan maar ik krijg die ook met geen mogelijkheid weg :-s

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Huh? 4 schoten en de shield is weg! Precies het zelfde als de DMR.

3. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, DMR 4 schoten, NR 5 schoten.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Meen je niet. Dan zou ik er nooit mee willen rondlopen. Kutding 8)

5. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ben er de afgelopen dagen achtergekomen dat ik eigenlijk gewoon zuig in de reach mp. Heb wel gemiddeld per pitje 10/20 kills maar ik ga messtal net zo vaak dood. Mijn k/d is 1.08 dus wel gemiddeld. Ik moet gewoon erg wennen. Ik was net aan de h3 mp gewent haha. Duurt denk ik gewoon even voordat ik ingekomen en gewent ben denk ik. Vermaak me wel zeer erg met reach. Leuk die challanges etc!

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Halo <3

Ik had trouwens best wel gewild dat je een quit optie had in het laadscherm waar je moet voten. Vijf keer achter elkaar Infection/Safe Havens gehad. Een/twee keer die gamemode is wel genoeg, maar daarna raak ik er schijt ziek van. En dan kan ik ook niet weggaan. :mad:

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als ik rumble pit kies wil ik free for all slayer spelen, en misschien nog wel objective maar geen bullshit zoals safe haven, rally, dat is voor double exp weekends imo...

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die even serieus en goed Arena Slayer doen? Voeg me toe plz
    Ik word écht niet goed van die randoms die je TKen voor sniper/shotgun/zwaard en almaar grenades op je gooien of whatever.. Zo belachelijk dan is het spelen gewoon totaal niet leuk meer. Kan ook geen normale rating meer halen nu!

Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Geen aparte FireFight topic? ;o
    Me Halo Reach duurt dit keer wel lang. Tientallen bestellingen binnen met 5-10 dagen en nu niet... :'-(

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind slayer en headhunter het leukst,die ander is gewoon stom.

11. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    sorry zal wel aan mij liggen, maar voor dat ik geschoten heb ben ik al dood gaat zo super snel. lijkt wel of ik er niks van kan. is er geen map waar je wat minder snel af gaat

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    veel mensen slaan je waardoor je snel dood bent.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Alvast de rechter trekker inhouden voordat je spawnt ;)

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welk voordeel heeft dat ? :p

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heb je iig nog ff geschoten voordat je dood gaat. 8)

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begin me echt flink te ergeren aan hoe vaak die irritante Snipers mode gekozen wordt in Team slayer, het begint echt mijn fun flink te verzieken. Uberhaupt een fucking mode voor Snipers alleen...waardeloos gewoon. Ze hadden deze mode er los in moeten stoppen , niet bij Slayer in. Nu kiezen mensen steeds deze fucking mode...waardeloos!!!!!

Gewoon net als COD dat je de hele tijd Team DM speelt, dat zou ik graag zien.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Tja... Zelf vind ik gamemodes zoals Team Snipers en SWAT helemaal het einde. Ik vind het gewoon heerlijk om een uitdagend potje te spelen.

Je hebt trouwens wel gelijk. Niet iedereen zit hier op te wachten. Beste oplossing is inderdaad een aparte playlist voor Snipers en SWAT. Ik ben blij want ik kan non-stop m'n favo gamemodes spelen en jij bent blij want je komt het niet meer tegen. In H3 was dit al. Verwacht dat dit ook in Reach gaat gebeuren. Of het snel gaat gebeuren durf ik niet te zeggen.

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    over een paar weken komt er een update dat er co-op campaign matchmaking ofzo komt
    mischien komt het andere er dan ook wel bij :9

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik denk dat er nog wel aparte playlists komen, zie maar naar Halo 3.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik hoop het echt. In totaal zijn er nu, incl. firefight e.d., maar 10 modi en dat is veel te weinig. Ik hoop ook op een aparte SWAT gamemode, net zoals in H2 en H3.

Vandaag ook weer een overkill binnen 4 seconden vanaf de start op Sword Base. Zo'n heerlijke map aan het begin, direct naar buiten rennen en naar rechts kijken, meestal maakt de volledige tegenpartij de overstap naar de andere kant en dan is het alleen nog een kwestie van een beetje richten :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina