Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor offline mode kan je dan de Game Speed op Fast zetten, dan gaat alles wat sneller. Heb ik ook altijd bij FIFA 10 en FIFA WC gedaan, speelt veel lekkerder :). Weet niet of je dat ook in kan stellen bij FIFA 11, bij settings van een online game ofzo.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan wel, speelt alleen nog traag.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het gaat wat langzamer als FIFA 11 ja, maar dat was ook gewoon niet normaal onrealistisch. Hoe snel dat passen en rennen ging. Als je dan nu kijkt naar FIFA 11 en vergelijkt met 't échte voetbal, is dit vele malen realistischer ;).

    Het is gewoon wat tactischer, wat slimmer voetbal. Vind ik wel leuk, je went er aan denk ik :).
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
  5. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een domme vraag maar op deze site staat de release datum van fifa 11 op 23 september, dit klopt toch niet neem ik aan

    groetjes


    www.xbw.nl
     
  6. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou wat een reacties hier zeg... ik zal ze wel niet meer posten...
    Ik speelde amateur omdat het mijn eerste potje was en ik in het begin een beetje wil kloten om te zien wat er allemaal veranderd is....
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hij komt de 23e of 24e uit, dus de startpost klopt niet.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    1 Oktober.
    23 September kunnen silver-leden de demo spelen.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee hoor
     
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, releasedate voor Nederland is 1 Oktober.

    Edit: te laat :'-(
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee joh, laat ze gewoon. Post maar zoveel je wilt, zo lang het wel een beetje normaal is obv :+.
     
  12. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    wat er bij mij niet in kan is dat wanneer je je een die hard online fifa speler noemt en dan met zo'n overpowered 5 sterrenteam gaat spelen. Daarom speel ik de demo ook nauwelijks. Waar zijn de helden ? Ik speel online ook niet tegen 5 sterren teams, ik boycot ze allemaal. Zit je tegen een blinde met één hand verlies je nog omdat bijv. Rooney per ongeluk een bal van 40 mtr er in jaagt. Nee, geef mij maar 3-4 sterren teams, een paar toppertjes erin en de rest gewone spelers, dat maakt fifa leuk voor mij.
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    onzin vind ik.
    Maar wist wel want je speelt graag ook met silver teams @ tuf. Vind ik ook wel aardig maar lastig om te onderscheiden. 5 sterren teams heb je inderdaad bepaalde spelers die of heel sterk zijn of heel snel of heel goed schot.. dan is maar net tactisch welk team jij fijn vind spelen. Ik speel liefst 2 5 sterren teams tegen elkaar. Gewoon de mooiste wedstrijden met de meeste kansen, het snelste spel en de sterkste spelers _O_
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als ik tegen m'n broer speel zijn de 5-ster tegen 5-ster-wedstrijden altijd de slechtse wedstrijden, vreselijke overpowerde kutzooi altijd :eek:. 3-4 sterren teams zijn heerlijk. Zeker FIFA online met clubs uit de Eredivisie of sub-top/middenmoot van andere goede competities :d
     
  15. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand trouwens wat informatie over FIFA 11 clubs en weet iemand of UT meteen erbij zit of dat het weer DLC is?|:-
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    @aernhem: dus geen onzin, want je zegt zelf dat alles sneller, meer goals enz enz. Ik vind dat onrealistisch. Het mooiste is om te werken aan je overwinning, ook met een beuk hier en daar. Maar als ik te dicht bij een superspeler kom dan word er al gefloten iets wat ik veel minder hebt met gewone spelers. En zo word het online fifa imo verpest door al die geile 5 sterren teams. EA moet spelers met mindere teams belonen door veel punten te geven
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoogst waarschijnlijk zal FUT11 er pas rond begin 2011 aan komen, zoals altijd. En waarschijnlijk een DLC, ja.

    FUT is episch :cool:.
     
  18. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een tip voor fifa 11 want ik kan er maar niet doorheen komen;)
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja klopt idd, was denk ik even in de war met F1 2010.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niet vol op de aanval gaan, wat de meeste wel graag doen/willen. Ook al is het maar een 3-minuten demo (je kan hem via-via langer maken), je zult het slim aan moeten pakken. Net als in het echt. De sterke spelers gebruiken voor (lucht)duels en de snelle spelers voor rennen langs de lijn (geen duels aangaan).

    Je zult veel gebruik moeten maken van je (LB) + (A) combinatie om spelers te laten lopen, zodat er gaten zullen vallen en je de balletjes beter en effectiever kan geven.

    Wanneer je niet langs iemand komt, balletje terug met (LB) + (A) en daarna balletje er overheen met (LB) + (Y).

    Je moet het (vooral in de demo) wat rustiger, en slimmer, aanpakken om te winnen. Op legendary in ieder geval :+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina