Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @Bertje,

    Ik weet dat wij een verleden hebben en dat we elkaar op deze site niet echt mogen. Vind ik prima maar je moet niet te ver gaan knakker.

    Ik kwam toevallig een post tegen net waarin je mij weer belachelijk moet maken door als een baviaan te lachen omdat iemand anders mij een topspeler noemt. Wat is de zin daarvan? Han legt je iets uit en jij voelt je daar te goed voor en maakt mij vervolgens belachelijk?

    Het is niet relevant of ik nou een topspeler ben of niet, jij kunt dat iig niet weten. Dus je hebt ook niet over mij te oordelen aight? Waarom je dan in de lachstuip schiet is mij een raadsel. Het is ook nogal respectloos, maar enfin, je weet waarschijnlijk niet eens wat het inhoudt.

    Ga maar weer lekker klagen en denk jij maar lekker dat alles wat niet lukt aan de game ligt en niet aan de speler.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Snelle spelhervatting heb ik zelf al wel meegemaakt (en volgens mij scoorde ik er ook uit, of in ieder geval een grote kans... weet het niet meer zeker).

    Verder ben ik het eens met de andere opmerkingen ;)
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik had ook een snelle hervatting, al een aantal keren. Maar je kunt er niet zelf voor kiezen. Het ligt eraan of de bal dicht bij de speler blijft liggen, zo niet dan krijg je hem niet. Jammer, want ik had het graag zelf kunnen bepalen. Dat kon ooit wel overigens.
     
  4. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Er klopt nog steeds iets niet bij dit spel... Pasen door het midden gaat bv heel moeilijk, de verdedigers lopen niet goed mee. Ik heb al een soort van standaardmanier gevonden om te scoren.. ik weet nog echt niet welke ik ga halen.
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop echt dat ze in 2012 continues play gaan introduceren, oftewel geen zwarte schermen meer nadat de bal uitgeweest, overtreding etc.
     
  6. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Helemaal mee eens. Je bent telkens uit de game. Btw, leuke set in je sig!
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks :D
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Haha ja dat zou vet zijn, als de bal uit gaat, dat hij dan weer naar de ingooiende speler wordt gegooid door een ballenjongen :lol:
    En als je achterstaat ze dan extra haast maken.
     
  9. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Nouw ik vind het eigelijk opeens een beetje tegenvallen. De eerste tien potjes vond ik zeer goed maar ik had net toch een raar potje.. het leek zo scripted als maar kan. Op een gegeven moment kon ik niet eens meer tegen iemand aanlopen of ik kreeg al een vrij trap tegen:confused: Ook als ik de bal had ging alles waardeloos de manual passing zat er niet in ik drukte de kant op waar ik wilde met uitverdedigen en ik pass zo de bal de andere kant op recht op ibrahimovich en die haalt uit en de bal zit snoeihard in de kruising
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Eén keer leek het alsof de cpu de bal snel wilde nemen, maar toen bleef de bal door rollen waardoor het uiteindelijk toch weer een replay werd. Dat het er wel inzit is natuurlijk alleen maar goed.

    Verder is het echt een heerlijk gevoel om met Xavi/Iniesta een perfect through pass te geven aan Messi/Villa. En wat de uitkomst van die pass ook is, ik word dan helemaal gek. ;)
     
  11. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    doet geen lampje bij mij branden dit, terwijl ik er toch al aardig wat potjes op heb zitten.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vanavond nog maar eens beide demo's spelen, maar denk dat ik voor het eerst PES ga halen. Speelt gewoon wat lekkerder imo en voelt minder scripted. Het camera standpunt vind ik ook heerlijk, zo voelt het alsof ik meer bij de wedstrijd ben.
     
  13. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien omdat ik geen internet heb op mijn xbox! Iemand anders? wil m echt spelen.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ja tuurlijk geloven we dat ook...
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ^^ ja dat is een goede reden.

    ik wil het best voor je doen, maar heb nog maar net n xbox dus weet niet echt hoe het moet. En ik heb ontiegelijk traag internet dus t uploaden kan wel even duren ;)

    Dus als je me ff uitlegt hoe. zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
     
  16. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar volgens mij kun je dat niet zomaar zelf doen ;)
    Ik zou in ieder geval niet weten hoe. Fifa 11 demo heb ik wel gewoon gebrand en kan ik gewoon spelen.
     
  17. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0

    Oei, iemand lacht, dat is erg. En zo gek was het niet, aangezien je zelf aan geeft dat je in pes 2008 t/m 2010 geen topspeler was.




    Hoe zit het nou? Mag ik dan ff lachen als Han beweerd dat je een topspeler bent?

    Is overigens behoorlijk arrogant om het van jezelf te zeggen hoor. En ook al dat woordje respectloos gebruiken. Omdat iemand lacht?

    Neem jezelf niet zo serieus man. Te ver gaan als je lacht als iemand anders beweerd dat hij een top speler is. Nou, dan heb je wel een heel zwaar leven als je dat al te ver vind gaan.

    Grow up.



    Als het niet relevant is, dan moet je je er ook niet zo druk om maken. En anders moet je Han aan spreken, die is er over begonnen.


    Maar goed, reageer maar niet meer, ik heb het al wel gehad met jou. Je lijkt wel een klein kind.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  18. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt dit is inderdaad wat nog ontbreekt maar wat imo veel toevoegt aan het hele wedstrijdgevoel! Anders meld je het even bij Seabass van Konami :)


    @iedereen, wat zijn jullie verwachtingen van Master League Online?
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Bertje, kun je voortaan niet gewoon wat over de game vertellen?
    Het lijkt wel alsof jij alleen nog maar inlogt om ff Cyrax te bashen, daar zit niemand op te wachten lijkt me.. Kun je wel zeggen dat Cyrax een klein kind is, maar ik moet zeggen dat hij zich ten minste volwassen gedraagt, itt wat jij nu steeds doet...

    MLO wordt vet, op 1 voorwaarde: smooth online gameplay. Alleen dan zou ik het spelen. En als er uiteraard niet teveel geglitched/gecheat wordt.
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dat het niet gaat werken door de lag die ze bij elk PES deel toevoegen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina