Nog twee weken en dan is het weer zover: de release van Fifa11. En dat betekent dat we het hele jaar mooie toernooien in petto hebben zoals al vermeld was in het Fifa11 Toernooicentrum. *Het eerste toernooi op XBW spelen we met 3,5 - 4 sterren teams (16 teams + 4 res.) *Teams mag je zelf kiezen *Je kan je pas inschrijven na een PM van mij *Inschrijvingen zonder club gelden niet *de eerste 16 spelers mogen meedoen *Geen virtual pro en Live season *In elke ronde spelen we uit en thuis (90 min.) m.u.v. de finale (1 wedstrijd) *Bij gelijk doelsaldo volgt er een 3e wedstrijd met eventueel verlenging en strafschoppen *leaven of disconnect word bestraft met 3-0 verlies *Iedere speler dient zich aan de deadline te houden ! *Meer regels volgen t.z.t. De lijst met de deelnemers: Deadline 1e ronde Zaterdag 9 Oktober om 23:59 uur Deadline kwart-Finale Zaterdag 16 Oktober om 23:59 uur Deadline Halve-Finale Zaterdag 23 Oktober om 23:59 uur Deadline Finale Zaterdag 30 Oktober om 23:59 uur De winnaar van het toernooi wint een overheerlijk Speculaaspakket!! Ben je druk of heb je een vakantie gepland in Oktober wacht dan met inschrijven en probeer het bij het volgende toernooi Nog niet geregistreerd als Toernooimember ? ga naar : Fifa11Toernooicentrum
Mooi, de invites gaan er deze week uit. Voor dit toernooi geldt dat je gekozen team maximaal 4 sterren heeft en dat je die zsm bekend maakt aangezien we nog niet weten hoeveel sterren de clubs hebben. Dus opgeven NA invite van mij d.m.v. PM !!
30ste. Goed bezig, katti ! Ik hoop dat het eindelijk goed en snel word afgerond. Misschien een idee om gewoon ontelbaar veel wissels te nemen zodat inactieve spelers meteen eruit kunnen worden gezet.
mogen we dan nog wel wisselen van club??? als je deze week de invites eruit gooit moeten we dus een team kiezen terwijl we het aantal sterren nog niet weten?
Oei, dat lijkt me wel leuk om aan mee te doen. Maar er staat dat je een PM moet krijgen. Hoe zorg ik dat ik PM krijg en moet ik me alvast aanmelden voordat ik PM krijg?
Ikzelf sta wel in de lijst bij het Toernooi-centrum.. maar als Dallie Zou je dat even kunnen veranderen naar Thomazii dan? Ik wil iig ook graag meedoen met dit toernooi Als PSV als dat kan (zullen vast niet meer dan vier sterren hebben)
De 16 snelste aanmelders mogen meedoen met dit toernooi, clubs komen later Binnen nu en 2 dagen worden de invites verstuurd, ik zeg niet precies wanneer zodat iedereen evenveel kans heeft.
Bedoel je hiermee de wedstrijdinstelling? Ik neem aan dat er ivm het voorkomen van cheaten toch ranked gespeeld gaat worden?
Het ziet er allemaal top uit hoor maar ik vraag me wat af.. je zegt het volgende in de OP: *Je kan je pas inschrijven na een PM van mij *Inschrijven kan gewoon hier met club Ik heb je PM gehad en daarin staat: "Niet opgeven via de topic, maar uitsluitend en alleen via PM !!!!" Hoe zit het nou, opgeven via PM of gewoon in dit topic ?
Klopt, maar de sterren van declubs zijn nog niet bekend en in het verleden is gebleken dat mensen zich wel opgaven voor een toernooi en een week later pas met een club kwamen, ik wil gewoon duidelijke inschrijvingen. Ik zal :*Inschrijven kan gewoon hier met club, even veranderen idd want de snelste het eerst is wel leuk maar als je een gewone post hebt gedaan zou je die later nog kunnen editten, bedankt voor de kritiek, hier kan ik wat mee Edit: nadat ik 16 spelers en 4 reserves heb maak ik de deelnemers bekend