[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

1. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil co-op met je doen. Voeg me maar toe: Sabet11

2. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Voor Co-op kan je mij altijd toevoegen!

GT: erwin van hulst

3. PaulMT

PaulMT Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Ik zal jullie toevoegen!

Ik ben echter niet heel bekend met het hele co op gebeuren.

4. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben van plan om Saints Row 2 te kopen. Hoe is het nu online? Zijn er nog mensen die dit (online) spelen?

Ik was helemaal verslaafd aan Saints Row 1 en dan vooral het online gebeuren. Saints Row 1 heb ik dan ook helemaal 1000/1000. Ik denk dat het volledig halen van de achievements in Saints Row 2 weer een uitdaging zal zijn.

Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  5. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het spel inmiddels gekocht en ben op zoek naar mensen die de co-op missies en activities met mij wil halen. Voeg me toe, post hier of stuur me een bericht.

6. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Saints Row 2 ook.Alleen ga ik niet voor de online achievements want die haal ik toch niet.Maar maakt niet uit.Ik denk dat er steeds minder mensen online zijn.

7. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Sr2 is veel leuker dan sr1 vind ik die vond ik saai eigenlyk, online vind ik sr2 erg leuk badges verdienen enzo

Ik game dan wel heel weinig maar meestal speel ik dan sr2. Ik heb 1 online achievement van 7 badges krijgen. 15 lukt miss ook wel maar alle badges achievement no way die is te veel moeite haha. Als je dlc download kun je ook achievements krijgen zoals hold all tag spots at one time in a strong arm match. Dat kan in iedere map.

Maar goed samenspelen is het leukt ( co-op) vind ik :d

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  8. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yarr.. don't forget, als je vandaag een multiplayer game speelt krijg je een speciale badge die je alleen kan verdienen als je op Talk like a pirate day krijgt. Want laat het vandaag nou eens die dag zijn :D.

9. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em vandaag ook gehaald, arrrr.....ff 1potje spelen en klaar, meteen 23 kills doordat we met zn 2en waren tegen 1 vijand.:+

10. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Bedankt ik heb 'm gehaald!

11. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik soms zo maf vind aan die badges is dat er staat bijv. in een achievement guide dat je voor de badge "geen vragen gesteld" 10 potjes meer dan 20 kills moet hebben, ik had er volgens mij maar 5 potjes meer dan 20 kills.8)

Ik had wel een paar vragen als iemand die voor mij wil beantwoorden:

1.En als je met de rank up badges omhoog klimt krijg je meer geld als je potjes speelt?
    Bijvoorbeeld ik maak 1 kill als beginner ik krijg 5 dollar. ben ik soldaat/kingpin krijg ik veel meer geld voor dezelfde kill.Je ziet namelijk na elk potje hoeveel geld er is toegevoegd aan je voorraad.

2. Wanneer speel ik de hotdog suite vrij?Om te dragen tijdens online spelen.
    3. Elke keer na een potje als ik op doorgaan klik moet ik weer opnieuw een quik match joinen. Hoort dat zo?

dat waren de vragen.

Plus heb nu 11 a 12 badges:thumbs: Op naar de 15.

12. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    1. Als je rankt krijg je een groter deel van het door jouw verdiende geld. Op internet is een tabelletje te vinden met het percentage per rang.

2. De hotdog suite kan je kopen bij het halen van een bepaalde rang. Welke dat is durf ik niet te zeggen.

3. Na elk potje moet je inderdaad opnieuw een lobby zoeken. Het is daarbij belangrijk dat je ranked speelt voor de rankbadges. Het lobbysysteem vind ik btw een echt nadeel van het spel. Onoverzichtelijk, vaak een rare teamverdeling en mijn xbox hing vaker tijdens het laden of je kwam terug in het menu.

Voor de achievement heb je 30 badges nodig, dus de laatste rankbadge is niet noodzakelijk voor de achievement, als je alle andere badges hebt.

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nog iemand die helemaal vanaf het begin de coop campain van sr2 wil spelen?

14. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wel hoor

voeg me maar toe: Leip0079

15. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    co-op achievements

Is er nog iemand die het spel vanaf het begin volledig in co-op wil spelen?

16. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    De co-op achievements heb ik al... Maar ben je ook bereid om samen met mij de online badges te halen? Ik hoor het graag!

17. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Zowel co-op als online? prima!

18. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    die badges kan je ook best gewoon zelf halen, vet vet kloppen ze niet i.v.m de walktroughs, ik kreeg sommige na hele rare dingen wat niet overeen kwam met hoe het staat in walktroughs maar ik heb nu 16 badges alst goed is, maar allemaal? nah geen zin in:p

als ik weer gold een keer koop kan k zo weer met mn goede kameraad verder spelen online, we zitten nu op 38% ofzo en willen alle activiteiten levels ook halen, moet wel lukken in co-op want slecht zijn we niet echt.:+

19. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb je toegevoegd!

Sommige zijn wel lastig hoor. Zoals:

Empty 250 clips by firing continuously (1 trigger pull per clip).

20. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als je die al het moeilijkst vind.... Weet ze niet allemaal meer, maar neem van mij aan dat er nog veel lastigere badges zijn te halen. Heb gelukkig het aantal badges gehaald dat nodig was voor het laatste achievement\o/

Deel Deze Pagina