@lincoln
goed verhaal lekker kort!
@oscar en die kerel waarvoor ik het ging proberen(ff naam vergeten en op ipod beetje kut om heletijd vorige te doen)
ik had beetj ruzie met me ouders ze zeiden poosj niet op xbox. Maar ik zal nog wel ff vragen of t toch niet ff mag, en sommige dagen zijn ze werken dus ik zal kijken wat ik voor je kan doen
ik heb btw die links van oscar nog niet bekenen ivm op ipodtouch zijn
/EDIT:
mijn demo mening
ik kon vandaag eindelijk de demo spelen aangezien ik vorige week in duitsland was zonder boxie.
*Eerste indruk menu: straks, zeker niet saai maar ook niet TE druk, en duidelijk
*Eerste indruk formatie dingen: werkt volgens mij er goed en ziet er tevens ook mooi uit. Sommige dingen nog even uitproberen maar ziet er naar uit dat ik daar vele uren in door ga brengen
*Eerste indruk gameplay: vernieuwend. Eerste paar potjes op amateur gespeeld om de game te 'voelen' voelt erg goed, het gaat dit deel veel minder om wie de snelste is want je rent er niet meer zo eveb via de zijlijn langs, passen werkt erg goed vooral omdat je beide kan gebruiken zonder de inatellingn te veranderen(niet inverdiept maar ik ga ervan uit dat je ook kan instellen dat je altijd passt zonder hulp zoals:Lt+passen), keerpers erg verbeterd.
*verwachting mlo: fcking bruut!
Al hoop ik wel dat die freeze en lag eruit zijn
conclusie tot nu toe: wat foutjes en nadelen, maar teveel voordelen! Die de nadelen(licenties) en bugs(freeze etc) doen vergeten!
Laatst bewerkt: 20 sep 2010