[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Er valt niet veel meer uit te leggen dan ''Schieten en daarna snel op (RB) drukken
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    [yt]l1m9y0CSJL8[/yt]
     
  3. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol dit had een maat van mij uitgevonden al heeeel erg lang geleden :p.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Campaign eindelijk uitgespeeld.

    Iemand hier die volledig Spec Ops wilt doen met mij op hardended (geen zin in veteran)?
     
  5. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    geen veteran,och och och. Das juist vet:9

    Raad je aan bij die met die roboto's op het laatst naar youtube instructies te kijken, erg makkelijk dan.

    Ik had denk ik een half jaar geleden mw2 specials ops met een vriend op veteran uitgespeeld en toen 1000/1000.
    :cool:
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Roboto's? Juggernauts bedoel je? Zijn idd makkelijk als je weet hoe je het aan moet pakken. Rest is trouwens makkelijk op 3 sterren.
     
  7. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Bedoelde meer van het effect, maar zal het zo even zelf uittesten.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je naar de link op YT gaat staan er zat filmpjes bij waarin je het effect kunt zien. Verder is het gewoon nutteloos hoor ;)
     
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand 1 tegen 1 quickscope? voeg me ff toe maar je gaat wel verliezen haha :"D
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel alleen als ik kan winnen dus helaas.
     
  11. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor een echte beginner? Nou ja, beginner niet helemaal maar de skills van een beginner. Op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om een keer wat fatsoenlijke potjes te spelen. Aparte is dat ik net op hardcore team deathmatch wel wat goede potjes gespeeld heb. Maar over het algemeen ben ik altijd te laat of zie mensen niet. En als ik een close encounter heb met iemand ben ik sowieso altijd de lul, of ik nu schiet of steek, dat maakt niet uit.
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja oefenen, oefenen en oefenen. Niet ranked spelen, misschien wat met friends spelen of anders iets als BF:BC2 spelen wat net iets "langzamer" speelt als MW2. Geen idee of youtube filmpjes (jou) wat kunnen bijbrengen.

    En nogmaals. :)

     
  13. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb wat filmpjes bekeken maar het is niet dat ik probeer wat ze uitleggen, het lukt gewoon niet. En oefenen doe ik genoeg.. Maar als je na een uurtje of 10 spelen nog maar op level 27 bent, dan gaat het niet snel lijkt me. Zou fijn zijn als er een tegenhanger van bijvoorbeeld deathmatch pro zou zijn, deathmatch noob bijvoorbeeld :p.

    Maar hoelang duurde het bij jullie voordat je een beetje aardig mee kon?
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde hiervoor al heel veel first person shooters, dus had al ervaring. Heb ook BF2 op de PC op een hoog niveau gespeeld, dus dan heb je het gevoel er wel voor
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Probleem is dat de meeste spelers waar tegen je speelt de game allang spelen. Ze kennen loop patronen etc. Daarnaast hebben de meeste ook al meerdere CoDs gespeeld. Gewoon blijven oefenen.

    CoDWaW had nog bootcamp voor de beginnende spelers (al werden daar vaak spelers in uitgenodigd die al een stuk beter waren).
     
  16. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb WaW ook, maar minimaal gespeeld. Daar heb ik inderdaad eerst ook in de Bootcamp gespeeld, alleen kun je daar al snel niet meer in. Het punt zit hem vooral in constant verrast worden. Waarschijnlijk heeft dat te maken met levelkennis, al begin ik die ook steeds beter te kennen.

    Maar met wat voor een class-samenstelling zou ik het beste kunnen spelen denken jullie? Ik gebruik nu de Scar als primair wapen, handgun als secundair. Perks weet ik zo niet maar volgens mij sleight of hand, hardline en dan nog 1. En als strategie, rondrennen en veel bewegen of tactische plekken zoeken en daar blijven?
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Bootcamp vond ik niet echt een goede oplossing.

    Gewoon wat kloten met een paar vrienden die al wat beter zijn, die kunnen je het een en ander laten zien etc.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speel je core of hardcore? In core kun je beter een shotgun als 2ndairy nemen. Verder is de SCAR wel 1 van de beste ARs. Sowieso die beste Iron Sight.
     
  19. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigenlijk altijd core. Vandaag heel even hardcore gedaan en verrassend genoeg ging het beter als bij core, maar dat zal meer uitzondering als regel zijn. gebruiken jullie je secundaire wapen vaak dan? Ik eigenlijk bijna nooit, af en toe om snel om te schakelen als ik moet herladen met iemand in de buurt.

    Verder spelen weinig vrienden modern warfare 2, een aantal WaW maar die spelen niet vaak. Zijn er zover jullie weten geen clans voor incompetente noobs bij wijze van spreke om aan de ene kant wat levels omhoog te komen en aan de andere kant om het te leren zonder constant met een negatieve kill/death ratio te eindigen?
     
  20. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou eens een RPD pakt met grip en stopping power, en niet gaat rushen als een malle maar gewoon voorzichtig speelt en niet sprint, en dan killstreak
    UAV, predator, harrier. dan moet er toch een positieve score uitkomen

    Als je toch liever rondrent, Ump silencer, lightweight marathon in Free for all en dan zelfde killstreaks

    Tip: probeer sitrep pro te halen en zet geluid hard.
     

Deel Deze Pagina