Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal toch vast wel ergens op internet te vinden zijn?

    Edit:

    Volgens mij is dit wat

    Part 1
    Part 2
     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat toch echt nergens op? Dat moet je tegen cyrax zeggen, die begint deze nondiscussie weer.

    Ik niet. Het is meer andersom, ik reageer al tijden niet meer op hem, tenzij hij mij aan spreekt. Deze keer ook zo. Kijk mijn berichten maar na, ik reageer nergens op hem, alleen maar vragen en tips in dit topic.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Nou willen jullie dan alsjeblieft samen stoppen? :9

    Kunnen we het weer over deze game hebben, ik moet nu echt stoppen met de demo anders blijft er niks meer over voor de 30e :D.
     
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook stoppen, heb ik aangegeven. Ik wilde niet eens beginnen, ;-).

    -------

    Ja, die game, ik vind hem met de dag leuker worden. En er blijft nog genoeg over hoor, stadions bouwen, clubs maken (bv top klasse), en de gameplay zijn we ook wel een tijdje zoet mee.

    Ik ben benieuwd of dat we ook van de topklasse (of lagere klasses) de sportparken na kunnen maken. Dat zou wel tof zijn.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  5. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    en waarom zou je het niet geloven met je bijdehante opmerking?
     
  6. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Net weer een paar potten gespeeld met de demo (PS:cool:. Moet zeggen dat het steeds beter speelt. Weer even begonnen op amateur om opnieuw te ontdekken hoe je het beste kunt schieten ed. Werkt perfect nu. Daarnet een super streep met olic in het dak van het doel. Speelt lekker weg! FIFA demo weet me niet te pakken. Minder vrijheid en een sterke plastic feel. Lekker zeg weer eens van pes te kunnen genieten!
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik heb al een tijdje zitten te spelen, en nog geen 1 keer gehad dat je zomaar uit het niets naar je spits speelt en dan pardoes in de kruising schiet..
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 potjes PES 2011 gespeeld en Ibrahimovic schoot hem toch echt één keer in 1 beweging in de kruising:+
     
  9. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet het niet, eerste bestand niet beschikbaar ;)
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ow, ik wel hoor. Of dat de cpu de bal midden in mijn voeten speelt, zodat ik direct kan intikken. Of dat de verdediging de bal op onverklaarbare wijze laat lopen, waarna ik direct een doelkans heb.
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Is tijdelijk niet beschikbaar. Gewoon even wachten
     
  12. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja die had ik ook al gepost. Gewoon ff wachten en een paar keer refreshen en je download is beschikbaar.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Edit, nvm. Ik ga niet eens meer reageren.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  14. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet hoe jullie zon lol kunenn hebben met de demo, ik verveel me kapot na 20 min in de game zelf. Ik word scheitziek van die Kleber en taison maicon weet ik veel.
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    @lincoln
    goed verhaal lekker kort!

    @oscar en die kerel waarvoor ik het ging proberen(ff naam vergeten en op ipod beetje kut om heletijd vorige te doen)
    ik had beetj ruzie met me ouders ze zeiden poosj niet op xbox. Maar ik zal nog wel ff vragen of t toch niet ff mag, en sommige dagen zijn ze werken dus ik zal kijken wat ik voor je kan doen
    ik heb btw die links van oscar nog niet bekenen ivm op ipodtouch zijn

    /EDIT:
    mijn demo mening
    ik kon vandaag eindelijk de demo spelen aangezien ik vorige week in duitsland was zonder boxie.
    *Eerste indruk menu: straks, zeker niet saai maar ook niet TE druk, en duidelijk

    *Eerste indruk formatie dingen: werkt volgens mij er goed en ziet er tevens ook mooi uit. Sommige dingen nog even uitproberen maar ziet er naar uit dat ik daar vele uren in door ga brengen

    *Eerste indruk gameplay: vernieuwend. Eerste paar potjes op amateur gespeeld om de game te 'voelen' voelt erg goed, het gaat dit deel veel minder om wie de snelste is want je rent er niet meer zo eveb via de zijlijn langs, passen werkt erg goed vooral omdat je beide kan gebruiken zonder de inatellingn te veranderen(niet inverdiept maar ik ga ervan uit dat je ook kan instellen dat je altijd passt zonder hulp zoals:Lt+passen), keerpers erg verbeterd.

    *verwachting mlo: fcking bruut!

    Al hoop ik wel dat die freeze en lag eruit zijn

    conclusie tot nu toe: wat foutjes en nadelen, maar teveel voordelen! Die de nadelen(licenties) en bugs(freeze etc) doen vergeten!
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Begrijp je wel dat iedereen een andere smaak heeft? Als je dat begrijpt weet je het antwoord. :)
     
  17. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat begrijp ik, zo gelooft niet iedereen in vrouwelijke feëen.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Had de DEMO op de PS3 gespeeld en vandaag ook een uurtje of 2 op de XBOX360.

    Moet zeggen dat de game er best mooi uit ziet. Helemaal niets mis mee. Ik heb mezelf gedwongen om 2 uur te blijven spelen, mede omdat ik na 30 minuten pas alles onder de knie had. Leuk als al die knopjes anders zijn t.o.v FIFA :+

    Hieronder zal ik even wat pluspunten en minpunten noemen die mij opvielen in de demo;

    + Grafisch top!
    Ik vind het er grafisch goed uitzien. Het "ademt" toch meer sfeer als in FIFA.
    + 360 Graden Pasen!
    Heerlijk om te doen, moet je natuurlijk wel even aan wennen. Hoe langer je de knop inhoud hoe harder de paas ... best gaaf en zo bezet je toch elke "meter" van het veld.

    - Spelers selecteren
    In mijn ogen duurt het "jaren" voordat je ook maar de juiste speler hebt geselecteerd. Ik druk 20x op die knop maar toch blijft hij hangen op Iniesta, of hij schiet naar mijn defensie en dan als de sodemieter weer terug.
    - Animaties
    Kan zijn dat het aan de demo ligt. Maar als je bepaalde bewegingen achter elkaar uitvoert lijkt het net alsof je speler een bezemsteel anaal ingebracht krijgt. Jammer om te zien dat alles dan stottert. Het gaat niet vloeiend in elkaar over.
    - Physics t.o.v speler - bal
    Als je de bal trapt stuitert deze wel erg vaak op, ook al is het veld vlak :+ Het lijkt soms net als jij schiet dat de bal versnelt i.p.v langzamer gaat. Ook kan je dit keer met Iniesta de veel grotere Badstuber en Van Buyten met gemak van de bal afzetten. Sterker nog, doe je dit ... dan vallen de verdedigers van Bayern als een stel boompjes om.
    - Lag met controles
    Als je de bal speelt duurt het vaak een seconde voordat de bal ook doorgegeven word. Ik druk op de knop, maar er gebeurd niets. Erg frustrerend omdat je vaak teveel drukt en zo een aanval om zeep helpt.


    Al met al is deze PES2011 toch wel een enorme sprong voorwaarts t.o.v zijn voorganger. Ik ben zelf ook niet geheel tevreden over FIFA11 dus het word een lastige keuze. Denk dat ik gewoon maar lekker wacht totdat er reviews op de markt komen en dan vergelijk ik beide games nog maar eens met elkaar. Ben in ieder geval blij voor de Die-Hard Pro Evolution Soccer gamers dat er weer een goede footie voor hun uitkomt.
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    lol
     
  20. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hoopte al op dit antwoord; de enige juiste reply.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina