IK niet iig. Al eerder gemeld, tot 2008 was pes King daarna ging het mis en nu doen ze een goede stap voorwaarts wat mij betreft. Maar Fifa heeft zn zaakjes op te veel fronten ongekend goed voor elkaar wat de keuze niet al te moeilijk maakt.
Wat mij op valt: waarom zie ik ontzettend veel Pes-mensen hier die die-hard in die game bleven geloven, zelfs toen die game significant minder was dan fifa (2009 en 2010 versies)?? Mensen die hier bijna als een soort bijbelverkopers het geloof proberen op te dringen/over te brengen als zijnde dat het een waarheid is. De enige meningen die ik persoonlijk serieus zou kunnen nemen zijn de mensen die pes 2009 en 2010 denkbeeldig hadden afgebrand en nu met goede argumenten waren gekomen waarom 2011 de weg terug vind. Daar hebben de mensen meer aan denk ik zo.
Oh en btw Haggis, het argument dat EA games altijd hoger scoren (pes vs fifa als voorbeeld) is onzin. Check gamerankings en de fifa edities en de pes edities. Tijden veranderden want pas vanaf 2008 scoorde Fifa hoger.
Hoe zeer mij dat als oud pes fan pijn deed, Fifa vond de voetbalgame opnieuw uit met Fifa 09.
Zoals Pes dat ook ooit deed....
Laatst bewerkt: 21 sep 2010