Ok, eerst wil ik zeggen dat reach een erg toffe game is.
Nu dat uit de weg is kan ik serieus zeggen dat ik bijna net zo, of meer aan de BS in deze game erger dan mw2.
-MW2 heeft een kut spawn systeem, nou Reach kan er ook wat van.
-De beste map uit reach is waarschijnlijk slechter dan de slechtste uit Halo 3....en dat zegt behoorlijk wat, dan heb ik het niet over de forge mappen.
-De mappen die zo ontzettend slecht spelen. Boardwalk vind ik de beste map puur en alleen dat je niet zovaak door granaten daar dood gaat.
-De Jetpack dat ervoor zorgt dat het geen reet meer uitmaakt of jij jezelf goed kan positioneren op een map en de chokepoints kent, ze gebruiken de gebruikelijke paden toch niet(dit neemt een groot deel van de tactiek uit het spel weg) Je kan ze toch bijna niet uitmanoeuvreren en kunnen makkelijk de perfecte hoek op je krijgen.
-Armor Lock die je rockets, stickies, needler verneukt, hij is zonder schild en al dat harde werk word teniet gedaan omdat zijn kontvriendjes eraan komen vliegen om hem te helpen...
Ik kan nog wel even doorgaan maar ik denk niet dat veel mensen daar op zitten te wachten, moest deze post gewoon even als uitlaatklep gebruiken. De voornaamste reden waarom ik het blijf spelen is omdat ik Halo 3 en Mw2 helemaal dood heb gespeeld en toe ben aan iets nieuws. Ik heb nogsteeds plezier in het spelen van het spel maar soms trek ik het niet meer en dan gaat de xbox uit...
Laatst bewerkt: 20 sep 2010