1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een hack zou echt fucking triest zijn man, nu al???!!!!

    Ik kan die theater wel eens proberen, echter is dit al weer 2 potjes geleden.
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan wel 15 potjes terugkijken volgens mij. Gewoon bij temporary files oid. kijken.
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    lol wat ik nu vind :p easy credits :eek: door je challenges te reseten ofzo just read :)
    *NOTE* dont do too many times, I say more than twice in one day because if you get too many challenges in one day bungie will watch you and will reset everything if you do it too much

    *NOTE 2* Doesnt work 100% of the time.

    1)First off you need to do all the challenges for the day until you are satisfied.

    2) Play one more game after you get the desired challenges (not needed but i do it just to make sure the gane before is in the system)

    :cool:go to Lobby for Reach via Matchmaking, Firefight, Custom Games,etc and while connected to xbox live, sign out but dont leave the guide yet, go to sign in, WITHOUT leaving the guide and sign into an strictly offline profile, that means no prior xbox live connection or membership. and it will take you to title screen.

    4)*Note* not necessarily needed but i do for safe keeping, with the offline profile signed in, start a custom game and play for 5 seconds and quit.

    5) From the lobby you just got back to with the online profile press the center button and sign out, once again DONT leave the guide and sign back into your xbox live profile with the challenges you recently acquired.

    6) It will take you back to main menu and you check the challenges say you havent done them but you still have the creits and rank progression from before when you got them. For instance today I got 3 challenges in one game, 2 worth 350 and one worth 1200. Add all of the after game stuff and in 3 games i earned over 6000 credits
     
  4. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    wie wil de Firefight achievement doen?

    voeg: Leip0079 toe

    het liefst met ze 4'en dan kunnen we gelijk voor de 1 miljoen gaan :)

    stuur maar een berichtje of voeg me toe :D
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    all gedaan :p maar waarom met ze 4e ?
    ik had die 1 miljoen punten in een halfuur in me eentje *)
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je gamertag ook gewoon bij je profiel zetten, dan hoeven mensen je niet handmatig toe te voegen;)
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Rocket Race is wel lachen. Je speelt met groepjes van 2 en 8 man in totaal. Dus 4 teams van 2 waarvan een de mongoose(soort van quad) bestuurt en de ander zit achterop met een rocketlauncher. De bedoeling is dat je zo snel mogelijk naar een checkpoint raced en dan scoor je een punt en komt er weer een nieuwe checkpoint.

    Firefight versus zit ook in Halo Reach maar heeft nog geen matchmaking. Die komt er dus ook aan net zoals de campaign.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Hmmmm, heb net het filmpje bekeken waarvan ik vrijwel zeker was dat het die map was,maar ik zie niks geks. Dus we zullen het ons wel verbeeld hebben. Zou ook echt gestoord zijn als er nu al hacks zijn. Wel echt een werkelijk geweldige feature zeg, al die replays kunnen bekijken. Deze game is ECHT compleet!!!
     
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Yep en 2 keer op (Y) drukken en je kan vrij rondvliegen is wel lache :9
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt niet in first person kijken he? Zodra je een clip start, dan zie je jezelf in first person,maar zodra je gaat scrollen naar andere spelers, krijg ik het niet meer in first person..
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Rechterstick indrukken volgens mij.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm rechterstick indrukken doet niks. Verder heb ik nu alle knoppen gehad, vaaaaag, ah well. Ook supercool dat je de boel in slowmotion kan afspelen, geweldig om die physics dan in werking te zien.
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    jahwel als je maar in de goede camera houding zit ff op Y drukken en dan rechter stick 1 of 2 keer ofzo dan zit je weer in FPS view:)
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Eén keer op Y drukken zit je in 3rd person, de tweede keer in free roam camera mode, de derde keer weer vast op 3rd person...etc. Wanneer je in 4rd person zit moet je rechterstick indrukken.(dit werkt natuurlijk alleen bij je eigen mannetje)
     
  15. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiervoor kun je gebanned worden en wordt gezien als cheaten door bungie.
    Bron
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  16. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan je bij het voetbal er echt niet voor zorgen dat de punten geteld worden? Ik zou denken dat het mogelijk moet zijn om er een Neutral Flag CTF van te maken. Dan maak je van de bal de vlag en achter de doellijnen plaats je de plek waar de 'vlag' heen moet. In die Forge World Doc lieten ze zien dat je bijvoorbeeld van een Warthog de Hill van KotH kan maken, dus waarom zou je van de bal geen vlag kunnen maken?

    En ik wil best wel eens meedoen met voetbal. In H3 had ik ook zo'n voetbalmap gemaakt, ik heb hem alleen maar met z'n tweeën kunnen spelen. 8 vs. 8 is natuurlijk veel toffer.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha, ik wist het! Ik wist al dat die gamertag mij bekend voor kwam.. Maar goed, het was wel lachen. Jammer dat ik 1x disconnecte en die Ronaldo twee keer.
     
  18. 5tefan

    5tefan Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die zin hebben om zo/nu te gamen? Voeg me even toe, gt= SnS05x2 :)
     
  19. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja halo reach is egt niet perfect! Maar welke game is dat wel!? Ik neem het spel gewoon lekker zoals die is! Maar je hebt gelijk..Bungie is wel egt lui geweest met de MM mappen! Het zijn er te weinig en alle geleverde mappen zijn in principe slecht behalve boardwalk misschien idd... Op t begin dacht ik nog dat reflection ook weer vet zou worden maar top-control is gewoon te simpel! Bungie's troef is natuurlijk forge world en daar moeten wij het ook maar van hebben denk ik! Ik hoop dat de community goeie competitive (mlg) mappen gaat maken... tot die tijd gewoon lekker lol hebben en noobs powne!

    PS Ik mis de 1-50 levels uit H2 en H3! Arena is egt DE slechtste manier om skill te meten...wat n aanfluiting!_0/
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mensen hier al veel ervaring met Arena? Is het wat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina