Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik speel juist liever wel tegen de CPU. Online heb je toch altijd weer de nodige frustraties, als het al geen slechte verbinding is, dan is het wel weer een vervelende tegenstander...

    Tegen de CPU, MITS dat gewoon goed in elkaar steekt, kun je best heel verrasende tegenstand hebben, en hele verschillende potjes. Maar goed, dan natuurlijk wel op het hoogste niveau, anders win je alles van de CPu en is er dus geen fuck aan.

    Anyway, ik merkte zojuist dat het ouderwetse stiften op de 'normale' manier (met de schietknop ipv met de passknop) toch nog gewoon kan, en dus ook gewone hoge stiften...
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/37046483

    Leuke stift tegen Barca, gewoon met de schietknop + linker schouderbutton. Verder weinig bijzonders aan, maar ik ben opgelucht dat het dus nog steeds mogelijk is om fatsoenlijk te stiften in deze game wanneer je in de juiste positie komt.

    edit: Ik zie nu trouwens pas dat er bij difficulty 'amateur' staat, terwijl ik gewoon op 'experienced' speelde... beetje vaag... !? de zoveelste faal van de EA website. Zal het straks eens checken of dat altijd zo is in de demo...
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  2. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens hoe het zit met het inladen van verschillende chants? Hoe zal dit in zijn werk gaan? Zou je deze in een online EA-store moeten kopen oid? Ik heb namelijk wel een paar heerlijke nummers in gedachten die ik graag na een goal door het stadion zou willen horen, ben heb nog niet kunnen vinden hoe dit precies in zijn werk zou gaan...
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik gok op gewoon MP3tjes importeren ;)
     
  4. Achillias

    Achillias Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2010
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die "Brick" celebration is fucking lachwekkend. Heb dat met World Cup 2 tegen 1 online gedaan. Hysterisch om te zien hoe er ineens 2 spelers als een baksteen neergaan :+
     
  6. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen zijn mening he.
    ik vind echt de animaties bij fifa een beetje houterig en erg over de top lijkt wel of de spelers aan de speed zitten en vooral dat overdreven fysiek is gewoon komisch op sommige momenten.

    Je hebt gelijk wat legendary betreft is moeilijker maar komt meer omdat de cpu dan sneller reageerd op wat je doet.
    Worden allemaal bijna 0-0 wedstrijden want de cpu maakt zelden een goal en ik zelf ook maar af en toe.
    Voelt erg scripted en is saai.
    Als ik wat dingen op assisted zet is het weer heel makkelijk om te scoren.
    maar speel altijd manual want heeft anders het gevoel dat de computer je spel bepaald.
    Maar op wereld klasse is het echt te makkelijk.

    Misschien kan jij antwoord geven waarom ik (in mijn beleving) niets merk van verandering als ik een andere tactiek instel.
    is echt jammer want dat merk je bij pes juist zo goed en dat maakt het een meer geloofwaardiger spel.
     
  7. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ga maar lekker op de wiiiiiii spelen.
     
  8. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik deed altijd ussain bolt op de knie naar de camera toe.. die zit er niet meer in volgens mij?
     
  10. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook al eerder gemeld ik speel op de xbox graag hardcore simulatie games.
    Voor de fun heb ik een Wii is echt leuk als je een avondje met vrienden wil gamen.
    Pes is echt beter hoor heeft veel meer details en diepte,maar ieder zijn ding toch.
    Fifa is echt niet slecht maar omdat ik keus heb uit nog een andere game word het die voor mij.
    Vergeleken met pes voelt fifa erg arcade aan.

    En al die game sites geven altijd ea games hoge ratings hebben daar denk ik wel belang bij.
    Die mensen spelen het ook denk ik niet zo uitgebreid als wij en nemen vaak ook de beoordeling van de graphics erg hoog op.
     
  11. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    In mijn eerdere post heb ik juist aangegeven dat ik geen pes fanboy ben.
    Heb altijd fifa op de Wii gespeeld en heb nog niet zolang een xbox en na wat ik allemaal had gelezen hoge verwachting van fifa op de xbox.
    Maar ben er nu achter dat het op de wii niet zo veel verschilt sterker nog op de wii speelt het een stuk vloeiender.
    Dus dat is een beetje mijn teleurstelling verder niets.
    En pes is een paar jaar erg slecht geweest maar is nu gewoon (in mijn gevoel) veel beter , heeft veel meer diepgang dan fifa.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat mag jij gewoon vinden hoor, maar voor sommigen is dat nogal moeilijk te verkroppen. Die gaan dan meteen in de aanval, gewoon, omdat je hun spelletje persoonlijk niet zo leuk vindt. Laat dat maar gaan, gewoon lekker vertellen wat jij ervan vindt.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb het idee dat de echte "neutral voetballer" dit jaar, en zelfs wat fifa spelers toch voor pes kiezen dit jaar?
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    De algemene mening is dat PES de meeste stappen/veranderingen vooruit heeft gemaakt maar Fifa de betere game is.
     
  15. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo van pes wel beter ja,maar online is fifa toch veel leuker + ze hebben al de licenties.
     
  16. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    IK niet iig. Al eerder gemeld, tot 2008 was pes King daarna ging het mis en nu doen ze een goede stap voorwaarts wat mij betreft. Maar Fifa heeft zn zaakjes op te veel fronten ongekend goed voor elkaar wat de keuze niet al te moeilijk maakt.

    Wat mij op valt: waarom zie ik ontzettend veel Pes-mensen hier die die-hard in die game bleven geloven, zelfs toen die game significant minder was dan fifa (2009 en 2010 versies)?? Mensen die hier bijna als een soort bijbelverkopers het geloof proberen op te dringen/over te brengen als zijnde dat het een waarheid is. De enige meningen die ik persoonlijk serieus zou kunnen nemen zijn de mensen die pes 2009 en 2010 denkbeeldig hadden afgebrand en nu met goede argumenten waren gekomen waarom 2011 de weg terug vind. Daar hebben de mensen meer aan denk ik zo.

    Oh en btw Haggis, het argument dat EA games altijd hoger scoren (pes vs fifa als voorbeeld) is onzin. Check gamerankings en de fifa edities en de pes edities. Tijden veranderden want pas vanaf 2008 scoorde Fifa hoger.

    Hoe zeer mij dat als oud pes fan pijn deed, Fifa vond de voetbalgame opnieuw uit met Fifa 09.
    Zoals Pes dat ook ooit deed....
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    zoals apoc al zegt is het ook het totaalplaatje. Ik denk dat PES, hoe goed de gameplay ook ooit zal worden mij niet meer bij Fifa weg kan halen. Dit komt omdat:
    - Fifa Online zóveel uitgebreider en betrouwbaarder is.
    - Fifa Clubs
    - Fifa Ultimate Team
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja dat ben ik met je eens online lijkt me wel wat. Daarom koop ik hem vast wel een keertje als hij voor weinig ergens te halen valt.
    Ach als ik maar online aan een tournooitje kan mee doen vind ik het al prima!

    Maar ik ben het met jullie eens dat het online vast beter zal werken.. alhoewel van pes weten we dan nog niet eens (fifa trouwens ook niet je kan wel leuk alemaal extra's hebben maar als er teveel lag is hebben we daar ook niks aan! toch? )
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het zo grappig dan mensen die liever PES spelen gezien worden als bijbelverkopers. Of mensen die hun mening proberen op te dringen en blind zijn voor Fifa. Dat is gewoon onzin natuurlijk, waarom is het zo vreemd dat mensen PES gewoon een leuke game vinden om te spelen? Ik vond PES 2008 t/m 2010 niet best, maar toch vond ik het nog steeds leuker om te spelen dan Fifa.

    Heb je weleens goed gekeken hoe hier wordt gereageerd als iemand aangeeft Fifa niet leuker of beter te vinden dan PES? Ik denk dat hier heel wat meer wordt gebitcht dan in het PES topic wanneer iemand zegt PES niet leuk te vinden.

    Nee, ik heb niets met Fifa, ik heb alle delen thuis liggen (Behalve WC 2010) maar die game is het gewoon niet voor mij. Waarom is dat zo vreemd? Ik haal meer plezier uit die andere footie, so what? Maar de fans van PES worden gezien als een stel gekken die alleen maar hun mening proberen op te dringen aan de rest van de wereld. Die zitten er natuurlijk tussen, zoals er ook Fifa liefhebbers zijn die hetzelfde doen.
     
  20. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn niet alleen de Fifa-boys hoor, die gelijk in de aanval trekken, de PES-fanboytjes kunnen er ook wat van. Verleden week had een acteur van G4M3 een review geschreven naar aanleiding van de beide demo's. Toen daar enkele gasten aangaven dat het artikel wel een erg PES fanboy gehalte had en ook nog het lef hadden om de minpunten van de PES demo aan te geven, zag je daar ook verschillende PES-fanboys in de steigers klimmen. Heel veel van die gasten kunnen vaak ook niet normaal reageren, ze beginnen je vaak gelijk verrot te schelden.

    Ik heb zelf niet een specifieke voorkeur, kijk altijd welke me het beste bevalt. Ik heb PEs van PES 4 tot en met 2008 gespeeld en doordat 2008 zo slecht was, weer terug naar Fifa. Veel plezier beleefd aan Fifa 2009 en die ook het hele jaar gespeeld. Fifa 10 begon me vooral door het overdreven fysieke geweld en verschillende andere gescripte situaties tegen te staan en heb daarom in mei toch PES 2010 gehaald. Ondanks dat daar ook van alles aan mankeert, bied het meer plezier dan Fifa 10. Aangezien ik het idee heb dat veel van die dingen die me in Fifa 10 frustreerden nog steeds in Fifa 11 zitten, neig ik dit jaar, ondanks dat in de demo van PES 2011 ook niet alles je van het is, toch weer terug te gaan naar PES.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina