Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik dit jaar toch maar voor PES ga :)
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    om de gameplay?
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het heeft me wel moeite gekost hoor :x Maar goed, het is compleet zinloos, dus voor jullie heb ik besloten om niet meer te reageren.

    Het valt me op dat er meer mensen dan ik had verwacht kiezen voor PES overigens. Ook mensen waar je het helemaal niet van zou verwachten. Ik ben iig helemaal weg met die game, ondanks de minpunten die er zeker inzitten. Er zitten aardig wat kleine foutjes in de game, maar toch heeft het plezier de overhand.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Inderdaad, liefde maakt blind zullen we maar zeggen :+.
    Maar ik begrijp het, het plezier is er zeker..

    Je hebt echt het gevoel alsof je controle hebt. Ik had laatst last van een wat te compact middenveld, wat kleine aanpassingen en je merkt het direct op het veld. Dat maakt PES ook zo lekker :).
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zitten inderdaad wat foutjes in de demo, ben benieuwd of ze die toch nog verbeterd hebben! Daarnaast hoop ik ook dat Konami, naast de DLC, ook het spel ondersteund met patches.

    Ik hou iig contact met Jon Murphy op twitter en zal het na de release eens vragen.

    Maar het spel speelt zo lekker, ook als je eenmaal het schieten gewend bent dan voelt elk schot zoveel lekkerder!
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk zitten er foutjes in de game, dat is altijd zo geweest. Ook toen PES nog helemaal top was (PES5 bijvoorbeeld) zaten er gewoon dikke fouten in de game. Niet zoveel als nu, maar ik ga er wel vanuit dat ze vanaf nu goed gaan tweaken en echt luisteren naar ons, de gamers. Verwacht echter geen patches op gameplaygebied, dat zie ik niet gebeuren.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Inderdaad!
    Na 10 potjes heb ik dat schieten echt vervloekt :+.
    Maar nu begrijp je het gewoon, de speler bepaalt niet wanneer die schiet, maar de situatie doet dat.
    Maarja ik hoop dat het wel een beetje werkt bij de mindere goden. Dat Ibra goed kan schieten begrijp ik, maar als bv. Agbonlahor totaal niet kan schieten gaat de lol er wel vanaf.
    Moet maar weer een paar keer met Internacional spelen, dat zijn ook geen supersterren.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je kunt prima schieten met de mindere goden hoor. Ik speel alleen maar met die zuid-amerikaanse teams en ik heb toch al wel aardig wat goals gescoord van grotere afstand. Maar ik heb ondertussen wel +75 wedstrijden gespeeld. Nu heb ik steeds minder afzwaaiers of van die gare boogballetjes.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ok, ik heb eigenlijk al tijden niet met Copa gespeeld, en juist met Barca en Bayern begon ik de game een beetje te leren. Vanmiddag maar eens proberen dan.
     
  10. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst de Fifa demo gespeeld. Lekker. Zoals eigenlijk de laatste twee jaar het geval is. Keuze leek al gemaakt. Toch nog ff PES demootje downloaden. Had er maar weinig verwachting van (zegt een ex-PESSER). Maar damn... de demo verrast me zwaar in positieve zin!! De graphics zijn erg goed (let ook eens op het publiek) en ook de gameplay vond ik gelijk lekker.

    Ooit was ik FIFAmoe, toen was het PES. Na FIFA09 was het FIFA, FIFA en nog eens FIFA. Nu lijk ik weer te gaan switchen... Terug naar PES... moeilijk, moeilijk. Heb nog even de tijd om erover na te denken... :cool:
     
  11. mvajax

    mvajax Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook in dubio. Voordeel is dat ik FIFA al voor de demo besteld had en eigenlijk er niet op had gerekend dat PES dit jaar een stuk beter zou zijn.

    Alleen valt het mij op dat de scheidsrechter erg makkelijk fluit bij PES.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ben je al gewend aan de nieuwe manier van verdedigen en maak je er ook gebruik van? Want dan krijg je niet zoveel overtredingen tegen. Ik had het ook de eerste paar potten, veel overtredingen omdat ik maar op A bleef rammen. Dat werkt dus niet meer zo goed.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan A wel indrukken, maar het ligt eraan welke kant je de stick op beweegt...althans dat dacht ik :)
     
  14. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand ook wat ik moet invullen bij wachtwoord als ik de rar bestanden wil uitpakken??
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat verwachten jullie van online?
    Ik weet dat ik toen PES2010 heb gekocht maar dat werkte voor geen meter online.. altijd dik lag etc. en dan had je nog iets van 4 vs 4 ofzo dat was echt lachwekkend slecht. Dat was ook de voornaamste reden dat ik 'm na 2 weekjes weg deed.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat klopt ook, maar je moet dus niet A ingedrukt houden en constant alle kanten op bewegen met je stick. Want dan gaat ie z'n beentjes dus uitsteken, ongeacht waar de tegenstander staat. En dan krijg je dus constant overtredingen.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij PES 2010 heb ik eigenlijk bijna nooit lag gehad, speelde voornamelijk tegen mensen met een groen bolletje, heb zelfs enkele toernooien gedaan en dat werkte goed. Tegen mensen met een geel of rood bolletje was het om te huilen.

    Tijdje terug weer opgepakt en zelfs tegen rode of gele bolletje speel je nu lagvrij.
     
  18. mvajax

    mvajax Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe manier van verdedigen? Vertel :p
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je alleen A indrukt loopt hij alleen mee toch? Dus je kan in principe wel A indrukken, maar je stick loslaten. Maar inderdaad is timing ( zoals bij alle elementen in PES ) het belangrijkste.
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat van die kleuren bolletjes is toch om te huilen?
    Hoe zat dat systeem in elkaar?

    Als je bij fifa op ranked match drukt krijg je gewoon binnen 10 sec. een ranked match tegen iemand van jou niveau zonder lag. Hoe ideaal is dat. Aan het einde van elk potje krijg je punten of gaan er punten af waardoor je niveau's stijgt of daalt.. en op de leaderboards kan je zien hoeveelste jij staat van de wereld, van nederland, met alle statistieken (hoeveel goals gemiddeld tot passing% of gemiddeld buitenspel val etc. etc.).

    Ik weet nog dat je bij PES moest gaan zoeken in match rooms etc. voor een tegenstander met een groen bolletje en dan maar hopen dat de verbinding goed is etc... weet niet precies hoe dat bij PES2010 zat maar ik weet wel dat ik behoorlijk teleurgesteld was helemaal omdat seabass toen zei dat online prioriteit was.... Ook waren er geen duidelijk leaderboards?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina