Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gelukkig werkt het niet meer zo goed. Van de nieuwe manier van verdedigen vind ik de middelste van de drie opties het lastigst te spelen. Je kan dus deze drie manieren doen:
    A+pookje naar achteren
    A+pookje loslaten
    A+pookje naar voren.

    De situatie van pookje loslaten schijnt niet veel te gebeuren, want je staat vaak niet recht voor de tegenstander; je moet vaak een beetje zijwaarts lopen.
    Hebben jullie dat ook, of doe ik het niet goed?
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, je kunt A gewoon indrukken en niets doen, maar velen doen dat natuurlijk niet. Die gaan toch weer aan de stick zitten en dan maakt hij een overtreding omdat je inderdaad niet timed. Ik moest echt wennen, maar nu weet ik al niet beter meer en werkt het gewoon goed.
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit systeem zit al jaren in PES...

    En Han, je moet gewoon niet A indrukken met verdedigen, gewoon zelf meelopen :)
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Zeker een moeilijke keuze... Pes speelt best leuk, maar je moet een beetje investeren. Fifa is ook gewoon weer top. Voor beide games heb ik gewoon geen tijd. Aangezien al mijn vrienden voor fifa gaan, wordt dat waarschijnlijk ook mijn keuze. De online toernooien met je maten maken toch emoties los en dat wil ik niet missen ;)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik moet zeggen dat ik A weinig gebruik met verdedig. Sterker nog, ik verdedig gewoon met de stick. Goed lopen en dan van de bal zetten. Je kan echt met je lichaam werken. In FIFA viel me op dat ze automatisch altijd aan elkaar gan hangen, lijkt eerder rugby dan voetbal. Maar bij PES kan je een schouderduwtje geven en zo iemand van de bal lopen, letterlijk. Dat systeem werkt wel erg goed moet ik zeggen. Krijg ook weinig overtredingen tegen.
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan ook idd, vroeger moest dat altijd met supercancel. Alleen met een Messi tegen een Touré zou ik dat niet proberen :)
     
  7. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je moet helemaal geen wachtwoord invoeren.
    Ik heb 'm gehaald van de site van Xbox.com, dacht ik.
    Verder zou-ie toch gewoon op marktplaats moeten staan?
    Of heb je soms een silver-abbo? In dat geval komt-ie woensdag pas uit.
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik gewend was van PES is dat je iets van 5 divisies had ofzo. En je begon met 550 punten oid en divisie 2 was bijv. vanaf 600 punten oid... d

    at is een heel ander systeem dan Fifa waar je echt levelt qua niveau's (zat bij fifa '10 op level 32). Ook wist ik niet dat je bij Pro Evo uitgebreide nationale leaderboards had. Toch weer wat geleerd hier :b:
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Sterker nog, dit weekend is het wereldkampioenschap PES2010 in Parijs geloof ik :D.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wat ik altijd tof vond bij pes is dat je van die cups oid had..
    Die begonnen dan om bepaalde tijd kon je je inschrijven heel makkelijk online en dan moest je 5 potjes ofzo en kon je zien waar je ergens geëindigd was en afhankelijk daarvan wel of niet prijs krijgen.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Weet je wat je eens moet vragen? In welke taal het commentaar van de Nederlandse versie is. Hij heeft op Twitter geschreven dat alleen de versie voor de UK Engels commentaar krijgt. Dan vraag ik me af welke taal ons commentaar is.
    We hebben namelijk nog nooit Nederlands commentaar gehad en als dat er nu ook niet in zit en ook geen Engels commentaar, waar schepen ze ons dan mee op? Toch niet Duits, hoop ik??
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Huh alleen in Engeland Engels commentaar?
    Lijkt mij onzin.

    Ik stuur hem ff een tweet ;).
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  14. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Misschien krijgen wij 2 Amerikanen te horen. :+
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Al gedaan.. Ik hoop juist op ander commentaar dan Engels, Zuid-amerikaans of Spaans please.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Van Jon Murphy's Twitter:

     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    oei zouden dan eindelijk die huidige comentatoren vervangen worden?
    (ben ze een beetje zat)

    Ben benieuwd!
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, 1tje is er dit jaar vervangen maar het schijnt nog steeds bagger te zijn. Daarom wil ik graag spaans commentaar, versta er geen reet van maar die gasten zijn tenminste opgewekt :D
     
  19. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Hopelijk is er veel variatie mogelijk in de stadioneditor.. zodat ik (of een goede stadiummaker) de Geusselt en Goodison Park kan namaken.\o/
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Trouwens, Kwdtje en Tyrant, hebben jullie al geschreven aan Jon Murphy over die stutter-bug en de stroperige lage pass?
    Verder heb ik op WENB nog van een andere bug gelezen: Als je op het doel 'schiet' met een manual hoge pass, dan reageert de keeper er niet op! Lijkt me ook iets wat ze moeten weten, want dat is een potentiele cheat voor online.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina