Hallo allemaal, Ik heb vorige week een xbox 360 arcade gekocht, helemaal origineel, maar nu heb ik een aantal vraagjes, namelijk: - Ik heb hiervoor een xbox 1 gehad omgebouwd en heb door de jaren heen alle games verzameld die er te verkrijgen waren voor de xbox, dus heb heel veel dvd's, nu is mijn vraag kan ik deze om de 360 afspelen, of moet ie daarvoor omgebouwd zijn? - Je kunt ook van bijv. nieuwsgroepen of torrents DLC of Full Arcade Games downloaden, moet je die dan ook op een DVD9 branden of is er een andere manier om die op de XBOX 360 te zetten en af te spelen? - Is het mogelijk om games die je gedownload hebt op de HD van de XBOX te zetten of Ext. HD en ze daarvan af te spelen? - Is er iets van een Cheatdevice ofzo zoals de Xploder of Action Replay, etc. voor de xbox 360.. Mijn excuses voor de vele vragen, maar begin net met de xbox en wil er graag zoveel mogelijk over te weten komen. Alvast bedankt!!
Op de vragen over omgebouwde Xboxen mogen hier geen vragen worden gesteld en worden beantwoord. Je kan overige vragen stellen in het algemene topic.
Wij hebben echt een bloedhekel aan ombouwers. Koop je spellen gewoon origineel. Heb je daar geen geld voor, dan koop je ze gewoon niet.
Er is genoeg gezegd over het ombouwen/games downloaden lijkt me. Ik weet niet of er een soort cheatdevice is, volgens mij niet. De gameshark die er voor oudere consoles was, heeft in ieder geval geen xbox 360 specifiek apparaat. Maar ja, als je niet voor je games wil betalen en ze eigenlijk niet wil spelen op de gebruikelijke manier, wat doe je dan met een Xbox 360? Kun je niet beter een game-PC kopen en daarmee je spellen modden of zo?
Het beste kun je games nieuw kopen, dan worden er in de toekomst ook games gemaakt. Voor de ontwikkelaars is er voor hen geen verschil wanneer hun spel gedownload wordt of 2e hands gekocht wordt. Vanuit dat opzicht vind ik het raar dat XBW modden etc. niet toestaat, maar de verkoop van 2e hands games promoot (d.m.v. de X-Bazaar). Behalve dat jij als consument geld kwijtraakt zit hier toch geen verschil tussen? Of zie ik iets over het hoofd?
Daar heb je wel een punt natuurlijk, maar dat zou betekenen dat je, buiten games, niets 2e hands zou mogen verkopen. Een automerk verdient ook niets op de 2e hands verkoop van een auto, philips ook niet op de verkoop van een 2e hands tv of dvd speler en ga zo maar door. Je moet ergens een grens trekken en dan kom je vooral op een principekwestie uit. In het geval van 2e hands games is er in ieder geval nog voor het spel betaald, bij het downloaden betaal je niets, hooguit voor bijvoorbeeld Eweka.
Zoals duidelijk in onze FAQ staat vermeld, wordt er op dit forum niet gesproken over het ombouwen van de Xbox. Slotje.
Als je niet wilt betalen voor games moet je maar een andere, goedkopere hobby zoeken. Hier wordt niet over het ombouwen gesproken. Edit: Fuu, Furr was me voor.