Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Noooo. heb je het zelf wel getest? ik hoop niet dat het zo is anders ga ik zeker niet online want dan heeft het toch geen nut.
    wat bedoel je met die stutterbug?

    oh en btw als je hem toch dood aan t twitteren bent vraag ook ff over die freezing beeld ;)
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Die stutterbug heb ik nog helemaal geen 1x meegemaakt! :eek:
    Probeer je cache eens te legen, misschien ligt het daaraan.

    Die manual hoge pass glitch moet ik eerst ff testen.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De stutterbug is een andere naam voor dat freezing beeld ;)

    @Tyrant, zal ik doen, wie weet helpt het. Maar ik ben niet de enige die er last van heeft hoor, dus als het aan die cache ligt, moeten al de anderen hun cache legen. Dat lijkt me wat sterk.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  4. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm weer een exploit.
    Dit zou echt heel erg jammer zijn, maar is al meerdere keren confirmed.

     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ^^

    Jammer van die scripted things. ik hoop toch echt dat deze eruit zijn, en niet zoals ze zeiden dat de demo ook al de eind versie is. anders wordt het toch nog n beetje twijfeltje.
    Maar iig in offline heb ik er gewoon geen last van want dan gebruik ik die bugs gewoon niet. maar voor online... :confused:
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Online bepaal je het zelf toch? Ik zou niet weten hoe je online die bug kunt gebruiken als ik zelf het spelertje bestuur. En als ik zelf niet mee wil lopen met de aanvaller als verdediger zijnde dan stuur ik toch het tweede potje erop af en ga ik zelf in positie staan. Zo speel ik eigenlijk heel vaak al, die bug is mij niet opgevallen in die + 75 potjes iig. Nu heb ik meer tegen mensen gespeeld dan tegen de CPU hoor.
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    :+ oops, ja idd dan heb je geen last van die bug,
    maar dan als nog die bug die Hanterp noemde over dat schot :confused:
    heeft iemand die bug trouwens al geprobeerd( ik ben nu op school dus ik kan t niet doen)
     
  8. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    PES is wel weer erg fijn dit jaar!
    Ik ga hem meteen halen als hij uit is!

    Wel een paar problemen.
    Tijdens het verdedigen heb ik af en toe ineens volle controle over de keeper (door een bepaalde knoppen combi?) en ik kom hier ook niet meer vanaf totdat de cpu de bal onderschept heeft. Hoe werkt dit?

    Passen naar een speler bij de zijlijn is wel gevaarlijk, gebeurt me regelmatig dat hij de bal aanneemt en zo over de zijlijn rent, heel irritant wel.
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Uhm hoe je controle over keeper krijgt staat ergens in opdrachten lijst die je in het pauze menu kan vinden ik dacht RL/RB + LS(indrukken) maar geen idee.

    Tjaa die pases is gewoon ff wennen. misschien moet je de acktief zetten dat spelers het veld niet te breed houden?
    ________
    ik heb ook nog ff vraagje

    ik zie ondering links en rechts van de radar geen naam van de speler die ik geselecteerd heb, is dit normaal?

    en ik zie ook niet dat tactiek ding links en recht in de benede hoek met y,x,b,a die je aan kan zetten en dat balkje met 5/6 streepjes
    (ik zie hem alleen als de bal achter is en de keerper uittrapt.
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Select knopje :)
     
  11. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja zo speel ik zelf ook. ;)

    Maar het zou toch jammer zijn als je die exploit kan gebruiken bij de Master League offline bijvoorbeeld.
     
  12. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb er ook last van. Het lijkt net of ik online aan het spelen ben. Heel irritant. Maatje van me zei zelfs dat als het in de retail versie zit dat hij de game niet aanschaft. Het is inderdaad hoogst irritant. Iets dat je niet verwacht in een offline game.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vaag hoor, ik heb hem gelukkig op de PS3 en in al mijn 75 potjes heb ik nog nooit een freeze gezien. Mgwlee heeft de demo ook op de Xbox 360 en heeft ook nog geen freeze gezien. Toch ligt de fout bij Konami, daar er geen enkele klacht over een freeze bij Fifa is gekomen.

    Ik kan me voorstellen dat je de game niet gaat halen mits die freeze ook in de retailversie zit. Ik zou hem dan ook niet halen, ik hou daar echt niet van.

    Misschien doen ze het wel expres, om de offline ervaring gelijk te trekken met de online ervaring. Kunnen ze zeggen dat het online minstens zo goed loopt als offline :+
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit echt waar nog niet 1 keer gehad.En ik heb denk ik zo'n potje of 30 a 40 gespeelt!
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Stutterbug heb ik ook regelmatig. Speel op 360, de demo OFFLINE (maar wel op XBL ingelogd). Het scherm bevriest eventjes. Bij mij 1/2 seconde of zo. Heb het elk potje wel een keer.
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het wel meegemaakt, alleen bij potjes Bayern vs Barcelona.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Verschillende verhalen, maar nogmaals, natuurlijk ligt de fout bij Konami. Hopelijk is het in de fullversie niet zo. Dat zou wel heel stom zijn.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nog niet mee gemaakt, gelukkig maar.
     
  19. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb nog nooit last gehad van de stutterbug eigelijk..

    wel heb ik last met het schieten ik krijg het maar niet onder controle om eens lekker hard de bal in het net te krijgen. ik krijg altijd zo'n pis balletje met een boog erin komt dit doordat ik niet goed naar het goal toesta?
     
  20. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Stutterbug ook gehad, maar enkel bij de 360 versie, niet bij de PS3. Fifa spant de kroon qua bug tot nu toe... Tijdens het beginsignaal ging het goed mis, aan beide kanten sprinten de keepers uit hun goal... Tegen de CPU. CPU de bal, hop in de goal. Heel wazig...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina