Ik ben trouwens van 5 t/m 15 Oktober in Italiƫ voor school, dus denk niet dat ik aan het Oktober toernooi kan meedoen...
Oh ja ik ook. Nu je het zegt . Ik ben op buitenlandse reis rond 15, 16 oktober voor een week. Misschien dat ik mijn wedstrijdjes ervoor en erna kan doen.
Jullie kunnen dit toernooi dan beter overslaan aangezien je toch niet met alle toernooien mee mag doen (max. 7) Daar komt bij dat er nog 2 grote bekerrondes in het najaar en in het voorjaar in de pen zitten....
Katti, gaat lekker hier. Hoop voor iedereen dat het allemaal soepeltjes gaat lopen. 50 leden is wel erg veel. Ben benieuwd hoeveel er in december nog in zitten! Edit; Zie nu de opzet van dat bekertoernooi. Daar word de lijst snel gefilterd . Leuke prijzen ook allemaal, kan niks anders zeggen dan dat het goed georganiseerd word!
Er kunnen zich nog 12 mensen opgeven voor de TM-list. Deze doen dan gelijk mee met het in november te houden GPA-Najaarscup. Voor de andere toernooien moet je minimaal 3 maanden een account hebben op XBW De loting van de GPA-Najaarscup staat hier